Adele - 21 (2011)

Pop / Soul
Label: XL

1. Rolling in the Deep (3:49)
  2. Rumour Has It (3:43)
  3. Turning Tables (4:10)
  4. Don't You Remember (4:03)
  5. Set Fire to the Rain (4:02)
  6. He Won't Go (4:38)
  7. Take It All (3:48)
  8. I'll Be Waiting (4:02)
  9. One and Only (5:48)
  10. Lovesong (5:16)
  11. Someone Like You (4:47)
  12. If It Hadn't Been for Love * (3:09)
  13. Hiding My Heart * (3:29)
  14. I Found a Boy * (3:37)
  15. Turning Tables [Live Acoustic] * (4:21)
  16. Don't You Remember [Live Acoustic] * (4:18)
  17. Someone Like You [Live Acoustic] * (5:15)
  18. Need You Now * (3:40)
Lovesong is van een ongekende schoonheid. De rest van het album haalt het helaas bij lange na niet.
Dat koortje in Rolling in the deep maakt het amusant om te luisteren.

avatar van Gert1980
Krojsan schreef:

Over hoeveel jaren hebben we het precies? Je doet het klinken alsof dit album na 30 jaar zijn waarde bewezen heeft

Ik dacht exact hetzelfde.

Anyway, vreselijke plaat dit. Kreeg hem destijds van een scharrel voor mijn verjaardag. Grappig detail is dat de scharrel na hem de cd zag liggen en er helemaal lyrisch over was en eind van de avond mee naar huis nam.

Nee Adele... wat kan die meid eten hè.

avatar van Roxy6
Ik kreeg deze en later de opvolger en ze liggen fijn te verstoffen.

Zelf trek ik die stem als een misthoorn niet...

avatar van Niek
Indertijd vond ik dit alleraardigst, met de machtige clip van Rolling in the Deep als vaandeldrager. Luister het nu terug en word daar niet vrolijk van. Dichtgesmeerde productie en de zang van mevrouw zelf maakt me nerveus. Neem even adem af en toe. Vast knap allemaal zangtechnisch, maar ik word plaatsvervangend moe van het luisteren naar die eindeloze ooh's, aah's en (vooral) oeh's met daartussen steeds van die snelle zinnetjes. Ook staan er echt niemendalletjes op zoals He Won't Go.