Adele - 21 (2011)

Pop / Soul
Label: XL

1. Rolling in the Deep (3:49)
  2. Rumour Has It (3:43)
  3. Turning Tables (4:10)
  4. Don't You Remember (4:03)
  5. Set Fire to the Rain (4:02)
  6. He Won't Go (4:38)
  7. Take It All (3:48)
  8. I'll Be Waiting (4:02)
  9. One and Only (5:48)
  10. Lovesong (5:16)
  11. Someone Like You (4:47)
  12. If It Hadn't Been for Love * (3:09)
  13. Hiding My Heart * (3:29)
  14. I Found a Boy * (3:37)
  15. Turning Tables [Live Acoustic] * (4:21)
  16. Don't You Remember [Live Acoustic] * (4:18)
  17. Someone Like You [Live Acoustic] * (5:15)
  18. Need You Now * (3:40)
IntoMusic schreef:
en hoop hier toch een keer antwoord van MuMe op te krijgen dat het hier om een iTunes track gaat die NIET op het album staat en een videotrack.

Ik ben alleen de toevoeger van de standaardtracks plus 2 bonusnummers op de deluxe versie dus kan je geen antwoord geven op deze vraag. Het zou zomaar kunnen dat je gelijk hebt (kan ook een Japanse bonus zijn of iets dergelijks: wat dat aan gaat ben ik blij met het verbergen van alle extra tracks). Overigens vind ik zo'n interview er niet eens bij horen dus die verwijder ik.

avatar van IntoMusic
Ik hoop dat het om een iTunes track gaat anders heb ik niet de volledige deluxe versie .

Wie o wie weet meer over de laatste track (I Found a Boy)...?

Als ik naar Wikipedia kijk lijkt het inderdaad om een iTunes bonus te gaan.

avatar van IntoMusic
Misschien niet een discussie om hier te voeren, maar waarom laat MuMe dit soort tracks toe? Het staat immers niet(!) op het album...

De nieuwe videoclip van Rolling in the Deep maakt het nummer nog beter! Heel stijlvol.

avatar van IntoMusic
Inderdaad: neem een plaats van delict van een moordzaak, gebruik de coke-opslag als dansfestijn en heb daarna voldoende keus om een glas water te pakken om het weg te spoelen .

Zonder gein: erg mooie clip en het nummer blijft aanstekelijk

Ik ben benieuwd hoe ze dit soort nummers live gaat brengen. Wat dat aan gaat ben ik blij een kaartje voor Paradiso in april 2011 te hebben gescoord. De perefecte setting voor haar en beter dan een HMH waar ze ook al heeft gestaan.
Nu heb ik nog veel meer zin in de release van dit album.

avatar van IntoMusic
Hoe kun jij nu al kaartjes hebben als het de 17e in de voorverkoop gaat? Heb jij je connecties . Ik wil er inderdaad ook heen, want het lijkt mij vooral in Paradiso een genot om naar te luisteren.

Nee hoor: je had je gewoon moeten laten inschrijven op haar site. Het was binnen no-time uitverkocht dus ook daar grepen mensen mis. Sta nu op de gastenlijst (dat is het gevolg van het verkrijgen van de kaartjes via haar site). Vrijdag gaan de rest van de tickets in de voorverkoop. Overigens wel belachelijk dat dat tegenwoordig altijd vrijdag is. Werkt men dan niet meer of zo? Ik kan zelf nooit tickets regelen op een vrijdag.

avatar van IntoMusic
Uhmm nee das inderdaad irritant. Maar top dat je kaartjes hebt... jaloers ....

Een aantal nummers al gehoord en ik verwacht zelfs dat dit album beter is dan haar debut. Dat is toch bij vele opkomende artiesten niet het geval.

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
IntoMusic schreef:
Dus daaruit concludeer ik dat jij ook alle releases die enkel in digitale vorm beschikbaar zijn van de site wil?

ja!

En hier wordt gesugereerd dat de tracks met een * op het album te krijgen is en dat is niet het geval... Lijkt mij een duidelijk verhaal, maar nogmaals niet voor hier om te behandelen.

avatar van Angelo
IntoMusic schreef:
Hier wordt gesugereerd dat de tracks met een * op het album te krijgen is en dat is niet het geval...

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik las recent nog dat er wellicht een aantal bonustracks op de limited edition komen te staan. Op het internet kun je in ieder geval, naast de reguliere uitgave, ook een 2-CD versie bestellen waarvan de tracklist nog niet bekend is. Wellicht dat de nummers die hier worden aangegeven met een * er dan ook zullen opstaan. Maar nogmaals: dat weet ik niet zeker. Verder hoop ik dat dit album beter gaat worden dan haar debuut, want die is naar mijn idee veel te saai en voorzien van te weinig soul. Al lijkt het alsof ik een van de weinigen op MuMe ben die dat vindt...

avatar van Bulldozer
Heerlijk singletje, ben benieuwd naar de rest.

Magick1
Someone Like You en Rolling In The Deep zijn heerlijk. Dit zou wel eens een van de platen van 2011 kunnen zijn voor mij.

avatar van T.A.
De backings bij Rolling In The Deep maken het tot iets hemels. Ik zit echt met ongeloof naar die nieuwe nummers te luisteren, ontroerend.

avatar van Fieke_28
Hier kijk ik echt heel erg naar uit, het lijkt nog veelbelovender dan het vorige album! "Rolling In The Deep" en "Someone Like You" zijn beide schitterende nummers. Kippenvel.

avatar van niels94
Ik ken van het vorige album alleen het nummer 'To Make You Feel My Love', wat ik niets aan vind. Ik heb echter gehoord dat ze ook heel wat mooie nummers gemaakt heeft, dus ik ga deze toch maar in de gaten houden.

avatar van djarend
Ik zal jullie uit de brand helpen, er komt een speciale limited editon met 2 bonus tracks (gewoon extra op 1 cd) die alleen maar in Nederland uitkomt !! dus niet via import te krijgen, speciaal voor Nederlandse fans omdat zijn in Nederland veruit het populairst is. Deze editie is naar verwachting binnen een maand niet meer verkrijgbaar, maar zeg nooit nooit . Geweldig album overigens.

Dat zal wel meevallen: ik zag die cd met bonustracks ook al bij HMV.com

Zo exclusief zijn die tracks dus niet.

djarend schreef:

Bedankt, maar dat was al veel eerder in deze post bekend gemaakt .

3 stemmen al?

avatar van Arrie
Van djarend weet ik dat ie in een muziekwinkel weet en daardoor vaak cd's eerder kan beluisteren. Maar ik weet niet of ie al gelekt is?

Coldwarkids werkt ook bij een platenzaak, weet ik nog.

jp
Cool. Lovesong blijkt een cover van the Cure te zijn...

avatar van Arrie
Ook de Oor gelezen? Ben erg benieuwd wat ze van dat nummer gemaakt heeft.

avatar van oceanvolta
Ik lees net dat Rick Rubin achter de knoppen heeft gezeten voor deze plaat. De nummers zouden ook wat meer up-tempo zijn. Op 19 vond ik dat nou net de leukste nummers.
Ik word nu toch wel erg nieuwsgierig.

avatar van djarend
aERodynamIC schreef:
Dat zal wel meevallen: ik zag die cd met bonustracks ook al bij HMV.com

Zo exclusief zijn die tracks dus niet.

Ja klopt, maar dat is ook weer een HMV exclusive . zoals ook Amazon een exclusive heeft door er een poster bij te doen, die je bij ons ook gewoon krijgt en tenminste niet helemaal gevouwen is
Maar eerlijk gezegd boeien die bonustracks mij niet zo, zijn inderdaad leftovers. Bovendien hebben veel mensen 1 nummer sowieso want die staat op de single en die krijgen al onze klanten gratis als ze de cd reserveren

avatar van Arrie
Hoe is de Cure-cover, djarend?

avatar van Snoeperd
Als ze de Cure kan overtreffen is ze echt briljant, niet zo slim dat ze voor dat nummer kiest want dat nummer is bijna niet beter te maken want het is al perfect