Lupe Fiasco - Lasers (2011)

Label: Atlantic

1. Letting Go

met Sarah Green

2. Words I Never Said

met Skylar Grey

3. Till I Get There
  4. I Don't Wanna Care Right Now

5. Out of My Head

met Trey Songz

6. The Show Goes On
  7. Beautiful Lasers (Two Ways)

8. Coming Up

14. Shining Down *

met Matthew Santos

avatar van UmindC
''6. BMF''

Is dat niet gewoon zijn versie van Rick Ross' Blow Money Fast?
Lijkt mij niet dat hij die op het album gewild had.

avatar van Silky & Smooth
Inderdaad, en dat nummer zuigt ook nog eens ongelooflijk op Lupe's manier...

avatar van Flipm0de
Had zelf nog niet geluisterd (deze tape ging rond op het internet met als beschrijving dat Lupe dit als Lasers wilde hebben), was erg blij om dit te zien, maar moet zeggen dat ook deze me ook niet weet te boeien. Productie is hier en daar wel stuk beter als op het officiele Lasers (de grootste achilleshiel van dit album), maar doet me allemaal weinig. SLR is wel een harde track...

avatar van Silky & Smooth
Ik geloof er niks van dat Lupe dit zelf wilde. En als het wel zo is ben ik teleurgesteld. Dit is grotendeels bagger. Dezelfde soort kutmuziek. Daarnaast kan het niet zo zijn dat hij een remix van BMF en zijn deel van het nummer met Travis Barker op zijn album wilde.

avatar van Silky & Smooth
Never Forget You klinkt live trouwens. Vet effect!

avatar van GijsV
Alex Tha Kid had geen inspiratie bij Words I Never Said denk ik Wel een goed nummer, ik vind dat hier een aantal leuke tracks op staan.

avatar van thgryda
1,0
Iedereen is hier nogal mild, ik heb net nog eens een paar tracks geprobeerd, schande dit album !

avatar van Kid
Kid
Er is een nieuwe video uit van 'Out of my head'

Mooie nummers zijn:

I Don't Wanna Care Right Now
Out of My Head
The Show Goes On
All Black Everything
Never Forget You

Maar had eigenlijk wel meer verwacht van Lupe.

avatar van L_T_B
Dubbel bericht verwijderd.

avatar van KILLERBEE99
Veel te poppy voor mij, het klinkt gewoon totaal niet.

avatar van Silky & Smooth
Ik ga hem drastisch verhogen. Het blijft één van de meest euforische platen uit mijn collectie. Het mag dan wel allemaal wat teveel naar het übercommerciale gaan, maar Lupe is nog steeds één van mijn favoriete rappers. Zijn niveau op dit album is constant hoog. Til I Get There en Never Forget You zijn twee vaak geluisterde nummers afgelopen jaar. En de (voorheen) tenenkrommende refreintjes zijn op zijn tijd best wel leuk! Zelfs MDMA kan ik wel waarderen.

avatar van Dead_Presidents
he Show Goes On ?