Lady Gaga - Born This Way (2011)

Label: Kon Live

1. Marry the Night (4:24)
  2. Born This Way (4:20)
  3. Government Hooker (4:14)
  4. Judas (4:10)
  5. Americano (4:06)
  6. Hair (5:08)
  7. Scheiße (3:45)
  8. Bloody Mary (4:05)
  9. Black Jesus - Amen Fashion * (3:36)
  10. Bad Kids (3:51)
  11. Fashion of His Love * (3:39)
  12. Highway Unicorn (Road to Love) (4:16)
  13. Heavy Metal Lover (4:13)
  14. Electric Chapel (4:13)
  15. The Queen * (5:17)
  16. You and I (5:07)
  17. The Edge of Glory (5:20)
  18. Born This Way [Jost & Naaf Remix] * (5:59)
  19. Born This Way [Country Road Version] * (4:21)
  20. Judas [DJ White Shadow Remix] * (4:07)
  21. Marry the Night [Fernando Garibay Remix] * (4:20)
  22. Scheiße (DJ White Shadow Mugler) * (9:35)
  23. Fashion of His Love [Garibay Remix] * (3:44)
totale tijdsduur: 1:01:12 (1:45:50)
avatar van hond racisme
Ja, ze is dan ook geen standaard pop icoontje met wat catchy pop deuntjes, haar productie's en talent gaan altijd way deeper. Jammer dat véél mensen dat dan juist niet kunnen appreciëren.

avatar van Dungeon
Van de 173 stemmers verwachten de meesten niet veel van Gaga. En veel van die stemmers zullen productie en haar talent maar slappe hap vinden ipv way deeper.

Gaga valt gewoon veel meer op door haar verschijning en haar aparte vaak controversiele liedjes en clips.

avatar van hond racisme
nee, veel van de stemmers vinden haar controversiele liedjes/clips en appearance/ kledingstijl gewoon slappe hap. Vandaar de sterren.

sanquin

Absoluut ...en daarbovenop is Lady Gaga de Pinokkio van de hedendaagse popmuziek.

avatar van sergifornia
Halfje omhoog, ik geniet hier nog altijd ontzettend van

TheArtfulDodger
Die Antwoord

Wie trekt er dan ook een vleesjurk aan, stomme troela...

avatar van MIAB
Dit is een verdeeld album. De pop dance nummers zijn eentonig. Born This Way en Judas vallen nog mee. Mijn favoriet nummer op dit album is You And I. Samen met The Edge Of Glory. Het 2e gedeelte van de cd is het beste gedeelte. Ik hoop dat ze het Pop Dance genre wat gaat verlaten. Haar stem is veel te groot om mee te zingen in dat soort plaatjes.