Random Axe - Random Axe (2011)

Label: Duck Down

1. Zoo Drugs (0:49)
  2. Random Call (4:14)
  3. Black Ops (3:04)

met Fat Ray

4. Chewbacca (4:06)

met Roc Marciano

5. The Hex (3:03)
  6. Understand This (2:17)
  7. Everybody Nobody Somebody (3:32)
  8. Jahphy Joe (3:43)

met Melanie Rutherford en Danny Brown

9. The Karate Kid (1:02)
  10. Never Back Down (1:50)
  11. Monster Babies (4:05)
  12. Shirley C (3:26)

met Fatt Father

13. Another One (3:17)

met Trick Trick en Rock

14. 4 in the Box (1:32)
  15. Outro Smoutro (1:27)
avatar van thgryda
Japhy Joe vind ik na Random Call en The Hex gewoon het beste nummer van de plaat smaken verschillen dus

avatar van Timmie
Dit is voor mij het perfecte voorbeeld van een groeier! toen ik het album voor het eerst luisterde vond ik het ongeveer 3 sterren, nu na een half jaar ben ik toe aan stemmen en is er veel veranderd! Staat geen slecht nummer op deze plaat. De beats gaan hard! Ik draai dit album vaak!
Het flowt zo lekker.

avatar van kobe bryant fan
Geen smiley deze keer.

avatar van flow natural
Tegenwoordig steken ze er ook geen uitgebreid cd boekje meer bij heb ik gemerkt.Heb nu drie cd's allemaal zonder,gewoon de tracklist.Op de één of andere manier interesseerd het mij altijd wat er in die boekjes staat.

avatar van Nr.4
Gruwelijke plaat nog steeds. 3 van m'n favoriete artiesten van deze eeuw samen met Black Milk als topproducer en Guilty en Sean Price die me altijd laten lachen. Qua beats sowieso het album van afgelopen jaar voor mij, misschien dat ik The Roots als geheel nog wat sterker vond.

avatar van Flipm0de
De replay waarde is enigszins gezakt, evenals mijn stem.

avatar van Harderwiek
Damn. Deze weer eens opgezet vandaag. Wat een beats schotelt Milk hier toch voor en Price en Guilty zijn gewoon heerlijk op gang. Jammer dat Price deze krachtige raps niet kon doortrekken naar Mic Tyson.

avatar van Silky & Smooth
Alleen de twee openingstracks al! Geweldige beats van Black Milk i.c.m. moddervette raps van Guilty Simpson en Sean Price. Dit blijft een dik album!

avatar van thgryda
Rest in peace Sean P

avatar van MJ_DA_MAN
Er stond een vervolg op dit album gepland, maar er nu waarschijnlijk dus niet meer van komen helaas. P was sowieso eerst bezig met zijn nieuwe mixtape, nieuwe solo-album en een nieuwe Heltah Skeltah.

avatar van Nr.4
Wat een vette plaat blijft dit toch. Quotables te over, vooral van Sean Price natuurlijk. Keiharde beats ook en gewoon een bietje ruig doen. Mooi man.

avatar van Silky & Smooth
Het blijft ergens toch wel jammer dat ze met Random Call de lat zo ontiegelijk hoog hebben gelegd voor zichzelf. En dan ook nog eens op nummer 2 van het album zetten...