J. Cole - Cole World: The Sideline Story (2011)

Label: Roc Nation

1. Intro (1:22)
  2. Dollar and a Dream III (4:43)
  3. Can't Get Enough (3:46)

met Trey Songz

8. Cole World (3:04)
  9. In the Morning (3:54)

met Drake

10. Lost Ones (4:23)
  11. Nobody's Perfect (3:10)

met Missy Elliott

12. Never Told (3:31)
  13. Rise and Shine (4:35)
  14. God's Gift (3:32)
  15. Breakdown (4:45)
  16. Work Out (3:54)
  17. Nothing Lasts Forever *
  18. Who Dat? *
  19. Daddy's Little Girl *
avatar van overmars89
Hoe smaak kan veranderen . Dit was in 2011 mijn favoriete plaat van het jaar. Nu jaren later is dit nog een magere voldoende.

avatar van Silky & Smooth
overmars89 schreef:

Dit, maar precies andersom. Ik heb in de loop der jaren het idee ontwikkeld dat dit een foute, über commerciële plaat is. Toch is eigenlijk alleen het nummer met Jay-Z echt tenenkrommend en de rest is hele lekkere mainstream hip-hop met sterke storytelling.

avatar van Slowgaze
Ik ben er zelf ook niet echt kapot van, het is me net te gladjes, maar fuck, 'Lost Ones' is echt bizar goed.

avatar van overmars89
"Nobody's Perfect" met Missy is mijn jam, though