Gers Pardoel - Deze Wereld Is van Jou (2011)

Hip-Hop / Pop
Label: Top Notch

1. Deze Wereld Is van Jou (4:05)

met Phatt

2. Morgen Ben Ik Rijk (3:12)
  3. Denk (3:06)
  4. Vandaag (3:29)

met Hef

5. Ik Neem Je Mee (3:40)
  6. De Money & de Faam (3:20)
  7. Zijn (3:39)
  8. 20:03 U. (3:10)

met Guus Meeuwis

9. Spookstad (3:40)
  10. Eenzaam op de Bank (4:22)
  11. Bagagedrager (3:44)

met Sef

12. Zweef (3:30)
  13. We Missen Je (4:23)

met Case Mayfield

14. Emotioneel Hart (3:32)
  15. Op Zoek Naar de Symphonie * (3:12)

avatar van Ponty Mython
Commerciele bobo's en TopNotch homo's.

avatar van Slowgaze
Pascal is onzeker over zijn geaardheid. Maakt niet uit hoor, dat is heel normaal.

rodneyVL
herman schreef:
Ik zie die vergelijking met Extince niet zo. Hun stemmen lijken op elkaar doordat ze allebei een Brabants accent hebben, maar Extince rapt toch wel meer dan hij zingt.

Huh wat is dat voor logica, nee ik beredeneer het niet op basis van 'dat ze allebei een Brabants accent hebben'. Dan zou Peter Koelewijn zeker ook lukraak in kunnen vallen voor Henny Vrienten..

Je moet me wel iets hoger inschatten Herman.

Heeft niets met hoog inschatten te maken, maar gewoon met een verschil van mening denk ik.

Ik ga toch 3 sterren geven. Heb vandaag 'we missen je' gehoort over zijn overleden ma en dit pakte me wel. Respect voor deze track

avatar van tnf
tnf
Ik ken alleen de singles, maar bij het horen ervan bekruipt me toch steeds het gevoel 'wat heeft Gers Pardoel wat al die anderen niet hebben?'

Ze hebben een hoog meezing-gehalte, dat zal deels een reden van het enorme succes zijn. Maar verder... ze irriteren me niet, ze roepen ook geen vreugde bij me op, er gaat geen voetje van tappen (zelfs niet eens een klein beetje), ze roepen gewoon helemaal géén gevoel bij me op - ondanks dat ik in principe van zogenaamde 'gezellige' muziek houd.

En dat maakt dat ze voor mezelf iets leegs krijgen. Gewoon radiovulling die heel vluchtig voorbij gaat. 'Gezellige' muziek kan ook prikkelen, als je het goed doet.

Hebben meer mensen dat, dat totale gebrek aan welke vorm van emotie dan ook, dat die singles oproepen?

Ted Kerkjes
Yep.

avatar van Demon.
Mijn gezicht wanneer ik er achter kwam dat Delic dit album gemixt heeft.

avatar van brandos
Ponty Mython
Commerciele bobo's en TopNotch homo's
en Kees de Koning die graag mag pronken met zijn "young urban committment" met o.a. de 'treitervlogger', maar die ondertussen toch vooral retecommercieel is. Eerlijk is eerlijk 'Ik neem je mee' klinkt best aanstekelijk. Dat krijg je ook als je het akkoordenschema van 'The passenger' van Iggy Pop 'leent'.