Django Django - Django Django (2012)

Electronic / Rock

7. Hand of Man (2:36)
  8. Love's Dart (3:50)
  9. WOR (4:32)
  10. Storm (3:14)
  11. Life's a Beach (3:06)
  12. Skies Over Cairo (3:33)
  13. Silver Rays (3:51)
  14. Hail Bop [Django's Bail Hop Edit] * (5:11)
  15. Default [Tom Furse Remix] * (3:24)
  16. Firewater [Nick McCarthy Drunk Remix] * (3:36)
  17. Waveforms [Mickey Moonlight Remix] * (4:37)
  18. Zumm Zumm [DJ Mujava Pitori Remix] * (4:44)
  19. Hand of Man [Gulp Version] * (3:13)
  20. Love's Dart [Rude Pravo Version] * (3:45)
  21. Wor [Adrian Sherwood's Hey Gringo Remix] * (5:38)
  22. Storm [Andy Wake's Lunar Storm Version] * (5:46)
  23. Life's a Beach [Steve Mason's Priests of Sound Remix] * (6:03)
  24. Skies Over Cairo [Bullion Version] * (3:37)
  25. Silver Rays [Chris Carter Remix] * (8:40)
avatar van IllumSphere
Dat werd tijd!

2015 heeft erg veel moois in petto: nieuwe albums van Tame Impala, Pond, Laura Marling, de reissue van Neil Young's 'Time Fades Away' en dus Django Django. Daar zal het echter niet bij blijven. Top, bedankt voor de info Lars Muziek.

avatar van Lars Muziek.
Marjet schreef:

Zeker weten! 2015 heeft veel te bieden aan nieuwe albums en nieuwe muziek!
De promo van het nieuwe nummer van Django Django klonk erg goed, ik ben erg benieuwd!!
Daar kijk ik ook erg naar uit, Tame Impala en Pond, vergeet trouwens Mark Ronson niet
En ook voor mij blijft het daar niet bij, haha!

avatar van Lars Muziek.
Het nieuwe album van Django Django 'Born Under Saturn' komt vier mei (04-05) uit!

avatar van koosknook
Beach Boys gingen hun bijna 50 jaar geleden al voor. Niet zo mijn ding, al vind ik Default en Firewater wel goede songs.