Nicki Minaj - Pink Friday: Roman Reloaded (2012)

Alternatieve titel: Pink Friday: Roman Reloaded: The Re-Up

Trinidad en Tobago
Hip-Hop / Pop
Label: Young Money

1. Roman Holiday (4:05)
  2. Come on a Cone (3:05)
  3. I am Your Leader (3:33)

met Cam'ron en Rick Ross

4. Beez in the Trap (4:28)

met 2 Chainz

5. HOV Lane (3:13)
  6. Roman Reloaded (3:16)

met Lil' Wayne

7. Champion (4:56)

met Nas, Drake en Young Jeezy

8. Right by My Side (4:25)

met Chris Brown

9. Sex in the Lounge (3:27)

met Lil' Wayne en Bobby Valentino

10. Starships (3:30)
  11. Pound the Alarm (3:25)
  12. Whip It (3:15)
  13. Automatic (3:18)
  14. Beautiful Sinner (3:47)
  15. Marilyn Monroe (3:16)
  16. Young Forever (3:06)

20. Turn Me On * (3:19)

met David Guetta

21. Va Va Voom * (3:03)
  22. Masquerade * (3:48)
  23. Press Conference * (21:03)

met Charlamagne en Safaree

24. Up in Flames * (5:05)
  25. Freedom * (4:47)
  26. Hell Yeah * (4:11)

met Parker

27. High School * (3:38)

met Lil' Wayne

28. I'm Legit * (3:18)

met Ciara

29. I Endorse These Strippers * (4:22)

met Thomas Brinx en Tyga

30. The Boys * (4:08)

met Cassie

totale tijdsduur: 1:08:59 (2:09:41)
avatar van SvV
SvV
Eerste gedeelte krijgt 4 sterren, gedeelte twee krijgt 2 sterren. Helaas 'slechts' 3* totaal voor dit album waar ik erg naar uit keek.

inderdaad, eerste gedeelte 4 sterren, 2de zelfs maar 1.5 voor mij, nicki hoort niet te zingen

avatar van Lovekellycl
Nooit een fan van Nicki Minaj geweest, tot ik het nummer Right by my side en Fire Burns hoorde.
Daarna begonnen ook haar oudere nummers het bij mij te doen zoals Moment 4 life en Did it on em. Heb even geleden haar album in huis gehaald nadat ik haar in concert heb gezien in de AB. Nicki MInaj heeft er een fan bijgekregen! Ookal krijgt het album veel negatieve kritiek en wordt het als commercieel beschouwd, Nicki doet haar eigen ding en zorgde in mijn ogen wél voor een top album

Een dikke 5 , Vanaf track 10 is het album perfect, Nicki hoort nu eenmaal bij dit jaar

klaas cera schreef:

Hoe kom je dan op 5* als je track 1 t/m 9 niet perfect vindt?

avatar van MJ_DA_MAN
Omdat klaas cera's stemsysteem enkel 0,5* en 5* kent.

Verhoogt naar 3,5*, luister (nog) regelmatig naar dit album, de teksten zijn misschien niet van hoogstaand niveau, maar het is wel erg goed geproduceerd. FUN.

Daarnaast zal er in november een re-release verschijnen van dit album. Nog meer tracks dus.. ;p

LionVI schreef:

NOG MEER? Is dat wel mogelijk op een cd schijf?

Misschien twee discs zoals bij David Guetta?

LionVI schreef:
Misschien twee discs zoals bij David Guetta?

Kan ook....

avatar van Robbie Keane
Ja of ze doen er een floppy bij.

beatcluster
Robbie Keane schreef:
Ja of ze doen er een floppy bij.

Emile93 schreef:

Hoe kom je dan op 5* als je track 1 t/m 9 niet perfect vindt?

Mss omdat de songs bove de 9 geweldig zijn en dus het compensere

dit meen je toch niet.

Hoesow niet? Je ken tog alleen 0.5 of 5 stemme

avatar van Mitsiooh
1,0
Ik ben haar echt moe. 3 singles in 2 weken lanceren mét een nog lelijke cllip ook. Wat een verschrikkelijke vrouw met haar gekleurde pruiken, nep-gezichten die ze trekt en dan die stemmetjes die ze opzet. Bah bah bah.
'Starships' was wel grappig maar de rest is gewoon gebrabbelde Knabbel en Babbel-zooi

Ze brengt een re-release uit omdat Roman Reloaded geflopt is... De mensen die RR hadden gekocht gaan volgens mij niet nog eens de cd opnieuw kopen voor 7 nieuwe tracks, m.a.w. 'the Re-Up' flopt ook

The re-up is HARD, jammer dat deze op musicmeter het zelfde album is en niet een aparte want nu ga ik 4,0 geven op Roman Reloaded, maar deze is bedoeld voor the Re-Up ! *4,0

avatar van Jordyp
themonster310 schreef:

Inderdaad, dacht overigens ook dat dit eerst wel het geval was.

Ben het ook helemaal met je eens dat dit al veel beter is dan het originele album. 4* zal ik het niet geven, maar iig meer dan ik voor het album zelf heb gegeven.

avatar van dylanfeyenoord
LOL kan niet geloven dat mensen dit leuk vinden.

score alweer verlaagt naar 3 omdat het niet kan dat ik haar 4 geef en betere artiesten zoals Kendrick maar 3,5 de hiphop tracks op deze vallen nog wel goed mee, mede door de gastrappers

avatar van catdog
Roman's Revenge (van het vorige album) is met Eminem. Roman Reloaded is met Lil' Wayne. Twee verschillende tracks.

TheArtfulDodger
Talking bout me, you talking about me?
I dare a motherfucker, be talking about me