Christina Aguilera - Lotus (2012)

Label: RCA

1. Lotus Intro (3:17)
  2. Army of Me (3:26)
  3. Red Hot Kinda Love (3:06)
  4. Make the World Move (3:00)

met Cee Lo Green

5. Your Body (3:59)
  6. Let There Be Love (3:21)
  7. Sing for Me (4:00)
  8. Blank Page (4:04)
  9. Cease Fire (4:07)
  10. Around the World (3:24)
  11. Circles (3:25)
  12. Best of Me (4:08)
  13. Just a Fool (4:13)

met Blake Shelton

14. Light Up the Sky * (3:31)
  15. Empty Words * (3:47)
  16. Shut Up * (2:52)
  17. Your Body [Martin Garrix Remix] * (5:12)
  18. Your Body [Ken Loi Remix] * (5:24)
avatar van Angelo
De tracklist van de deluxe versie is vandaag bekend gemaakt, en ik moet zeggen dat het er verdomd goed uitziet (alleen jammer van het duet met die vreselijke Blake Shelton). Als de rest in het verlengde ligt van Your Body, wat mij betreft één van de leukste popsingles van het jaar, dan ben ik tevreden!

avatar van NewYorkCityLight
Die hoes is echt afgrijselijk

avatar van tnf
tnf
Redelijk Oh Oh Cherso-Barbie-gehalte heeft ze daarop.

avatar van Emile93
Hopelijk is dit wat beter dan Bionic!

avatar van Style.Girl
Ten eerste: mooie hoes Al vond ik de hoes die ze gebruikt heeft voor haar nummer: Your Body mooier.

Ben echt meer dan benieuwd naar haar nieuwe album. Bionic was een lichte tegenvaller, maar hoop toch dat dit weer naar haar oude werk gaat (wat ze zelf ook aangaf). Dus dan ben ik al meer dan tevreden.

Your Body is zoiezo al een erg fijn nummer om te horen/dansen en mee te zingen.

avatar van Lovekellycl
Stripped en Back To Basics zijn 2 prachtalbums, ik betwijfel of ze ooit nog een album gaat uibrengen dat aan deze albums kan tippen.. Bionic was op een paar nummers na een zeer ondermaats album en na Your body te horen vrees ik ook voor dit album

Ten eerste, wat een gezeik altijd over hoe ze eruit ziet. Laat haar lekker zijn wie ze is. Ze heeft een geweldige stem, misschien wel dè beste in de industry nu, en nog krijgt ze zoveel shit over zich heen omdat ze 'te dik is' 'te veel makeup draagt' 'sletterig is' whatever! zij is blij met haarzelf en dat is alles wat telt. Kijk al heel lang uit naar dit album. Go Xtina! En voor diegene hierboven, ze heeft zelf al gezegd dat de single niet meteen de toon zet voor de rest van het album en als je Xtina fan bent dan weet je dat..

Kan niet wachten op dit album! Wat ze al gezegd heeft over dit album is dat het een soort Stripped 2 gaat worden. Ook gaan haar vocals weer meer te horen zijn. Via bol.com komt het album uit op 9 november en is er een standaard en een deluxe versie. Xtina heeft ook gezegd dat haar eerste single "Your Body" niet de sound van het album gaat worden. Elk nummer is weer anders...

avatar van Jeroen65
De tracklist in de juiste vorm aangepast!

De cover vind ik matig, maarja het gaat om de muziek natuurlijk.

1e single Your Body vind ik heerlijk en wat een vette videoclip. Helaas lijkt het een grote flop te worden wereldwijd. Hopelijk doet het album het beter. Christina heeft het Stripped 2.0 genoemd. Daarmee schept ze wel heel erg hoge verwachtingen aangezien dat, naar mijn mening, duidelijk haar beste album is. Of ze dat kan overtreffen? Dat wordt moeilijk, maar ik ben zeker benieuwd.

Ook wel leuk om te vermelden misschien. Deze week was in het nieuws dat Nederlandse en 16(!!!!!!) jarige DJ Martin Garrix de 1e single Your Body mocht mixen. Hij werd zelfs persoonlijk door het management van miss Aguilera gevraagd. Nu vonden ze de remix zo goed dat het de officiele remix is geworden en het dus op de deluxe editie van het album staat. Wat cool voor die jongen. Zijn cariere is groeit al met de dag (draait in de meest exclusieve clubs over de wereld) maar ik denk dat dit hem nog wel een extra zetje geeft.

Hier kun je de remix al luisteren: Christina Aguilera - Your Body (Martin Garrix Remix) [SONY Music] by Martin Garrix on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free

avatar van goldendream
The dragon wakes up and raises her ugly head. Gelukkig dat ik nooit naar de radio luister of naar muziekzenders kijk, there's a reason for it.

avatar van Lovekellycl
Leon, als je een Christina fan bent weet je dat ze gezegd heeft dat haar eerste nummer niet de toon zet voor de rest van het album? Ik was een heel grote fan van haar Stripped en Bionic, heb haar ook 2x in concert gezien en weet dan ook dat ze een prachtmadam is met een prachtige stem. Maar daarom hoef ik niet elke single die ze uitbrengt goed te vinden en alles te weten, maar goed dat jij het allemaal weet Jij bent trouwens degene die hier begint over haar uiterlijk, er heeft namelijk nog niemand iets gezegd over dat ze sletterig is of teveel make up draagt..

avatar van Jeroen65
Het album is gelekt, ik heb hem nog niet gehoord.

Hoor wel heel veel negatieve meningen over het album tot nu toe. Het album zou dus wel eens een dikke teleurstelling kunnen zijn. Zal het binnekort eens een luisterbeurt geven!

avatar van Emile93
Och! Wat is dit een verademing als je het vergelijkt met Bi-On-IC! Geweldig!! Eerste 2 luisterbeurten bevallen me erg goed!
Vooral Sing to Me is erg mooi! Het is dan wel geen klassieke Christina powerballad zoals You Lost Me, Hurt, Beautiful of The Voice Within. Maar wel een mooi rustig R&B-achtig nummer waarin ze haar herkenbare stem weer eens tentoonstelt (HET element dat ik miste op Bi-On-Ic, met uizondering van You Lost Me).
Blank Page is dan wel weer zo'n CA-ballad. HEEEEEEEEERLIJK.

Just a fool is mijn favoriete nummer van het album! Wat een heerlijk duet!!!! De stemmen van Christina en Blake Shelton passen prachtig bij elkaar. In het refrein zit een noot die mij ontzettend raakt! Heerlijk! Echt het beste nummer!

Light up the sky is trouwens ook echt heel goed!

avatar van Jordyp
De eerste 7 tracks zijn idd uitstekende poptracks. Track 8, Blank Page, kan ik vervolgens nog wel hebben, maar daarna komt ze weer met dezelfde troep als op haar vorige album als je het mij vraagt. Heb overigens de versie zonder bonustracks.

Ponty Mython
Ik vind de cover enigszins dubieus, gezien de Aguilera op de hoes niet de omvang heeft van de Aguilera van nu. Is mevrouw Aguilera soms nog wat onzeker over haar nieuwe chubby look?

Die kilo's waar iedereen het nog steeds over heeft, kijk eens verder dan je neus lang is, ondertussen is ze alweer zo http://24.media.tumblr.com/tumblr_md1yahqyV31qbhhnbo2_400.jpg

Ze is een hele tijd wat dikker geweest in verglijking met hoe ze er 'normaal' gesproken uitzag, ze was dan ook mega dun. Maar ondertussen is ze alweer heel wat kilo's kwijt geraakt zoals je ziet.

@ kelly clarkson fan

Volgens mij zijn er boven mij mensen haar op haar uiterlijk aan het beoordelen. Of niet soms?
En ik heb niet gezegd dat iemand haar hier sletterig heeft genoemd maar als fan zijnde weet je dat dat nog al vaak voor komt, ik spreek gewoon in het algemeen snap je. Ik heb Christina zelf ook in concert gezien tijdens de B2B tour..topvrouw!

Jeroen65 schreef:
Het album is gelekt, ik heb hem nog niet gehoord.

Ik hoor juist compleet het tegenovergestelde en heb het album zelf al gehoord, en vind het helemaal geweldig...al beluisterd? ben benieuwd wat je ervan vind.

avatar van Style.Girl
Heb een aantal nummers gehoord, maar ben nog niet echt onder de indruk. Het klinkt heel schreeuwerig, rommelig en allemaal hetzelfde. Alleen Your Body vind ik echt een leuk nummer!

Ga het morgen nog maar eens proberen op een rustige zondag.

avatar van Leander1991
1,5
nee nee nee...

Op Stripped was ze 23 en leverde een heel volwassen plaat af. Back to basics had dan weer die intelligente experimenteer drang.

Dit is een vrij ongeïnspireerd en futloos niemendalletje vol onnodig geschreeuw.

avatar van Naomi Watts
1,0
Nee, ben er nog niet zo kapot van. Vind het wel een enorme concessie naar de kritiek na Bi-on-ic en ze lijkt nu behoorlijk op safe te spelen. Het is vooral een album wat je niet van haar verwacht, aangezien ze altijd voor artistieke keuzes gaat maar nu is het gewoon één grote concessie naar dancy succesformules. Het is allemaal erg smooth en slick, maar echt middle of the road voer. Haar belts zijn nog steeds om te genieten, maar dit is geen album voor een vocaliste. Zeer tegenvallend.

La Aguilera lijkt dan eindelijk bezweken voor de macht van de corporatie. Erg jammer. Hopelijk vind ze haar stride terug. Dit komt niet in de buurt tot de briljantie van Stripped, de solide creativiteit op B2B en het intrigerende maar helaas gefaalde experiment dat Bi-on-ic heette. Nog even een paar keer luisteren (i owe her that much) maar heb er een zwaar hoofd in. Al zijn er wel enige lichtpuntjes, maar totaal niet het niveau dat je van haar verwacht. Zwaar onder de maat.

avatar van Emile93
Hoe vaker ik het album luister, hoe beter ik het vind. En ik vond het al een superalbum! Geweldig!

Had er niet veel van verwacht na de single Your body. Maar best een leuk album eigenlijk. Vooral het nr met Cee Lo Green (2e single) en Blank pages. Die laatste was eigenlijk perfect geweest om nu uit te brengen.
Welkom terug Christina

avatar van Lovekellycl
Wat mis ik de vroegere Christina Aguilera. Het album heeft een paar goede nummers zoals Cease Fire, Blank Page, Army Of Me, Best Of Me en Just A Fool. Ook de bonustracks zijn wel goed, maar het is niks geweldigs zoals haar Stripped of Back to Basic album, jammer...

avatar van Naomi Watts
1,0
Eens met de dame boven me, ook dezelfde nummers die wel gaan maar voornamelijk een plaat die je niet verwacht bij een vocaliste. Echt een plaat voor de huidige pop generatie. Erg jammer.

avatar van Emile93
Vandaag het album aangeschaft, omdat ik het zag liggen. Het is echt een topalbum. Natuurlijk is het anders dan Stripped (die ik ook heb), en Back to Basics. Maar het klinkt fris. Het album biedt veel afwisseling. Het album is natuurlijk ook niet te vergelijken met Bi-on-ic. Ik beschouw Bi-on-ic als het dieptepunt van CA's carriere. Op Lotus bewijst deze topzangeres dat ze terug is. Hopelijk wordt het een commercieel succes!

avatar van Leander1991
1,5
Lovekellycl schreef:
Wat mis ik de vroegere Christina Aguilera. het is niks geweldigs zoals haar Stripped of Back to Basic album, jammer...

Inderdaad, dat komt omdat dit album inhoud en een concept mist, wat bij voorgaande wel het geval was. Deze klinkt dan ook geheel futloos en ongeïnspireerd.

avatar van Emile93
Haar optreden tijdens de AMA (Americam Music Awards) met stukjes van 3 nummer van het album was niet te pruimen. Ze zong vreselijk slecht. Ik denk sowieso dat ze haar hoogtijdagen (op het gebied van livezang) wel achter de rug heeft. Jammer want ze was eerst zo goed. Vooral tijdens haar Stripped Tour. Haar versie van Etta James' At Last bezorgt me nog steeds kippenvel! Wat een strot trekt ze daar open! Ongelofelijk. Dat is helaas nu niet meer denkbaar. Haar stem lijkt kapotgezongen. Als het vroegere figuurtje dan ook nog eens verdwenen blijkt, lopen de fans hard gillend weg. Toch vind ik dat Christina dat niet verdient. Ze heeft weer een top album afgeleverd.

avatar van catdog
Dat is enkel omdat ze afgelopen week ziek was. Dat hoorde je ook tijdens haar bijdrage aan The Voice deze week. Maar als je tijdens je ziekte nog zo'n geluid kan produceren dan heb je mijn respect hoor.

catdog schreef:

O dat wist ik niet. Ik heb niks gezegd!