DANGERDOOM - The Mouse and the Mask (2005)

Label: Epitaph

6. Old School (2:40)

met Talib Kweli

7. A.T.H.F. (3:03)
  8. Basket Case (2:34)
  9. No Names (Black Debbie) (3:07)
  10. Crosshairs (2:26)
  11. Mince Meat (2:33)
  12. Vats of Urine (1:48)
  13. Space Ho's (3:29)
  14. Bada Bing (4:35)
  15. Skit 1 * (1:19)
  16. El Chupa Nibre [Remix] * (2:45)
  17. Perfect Hair 2 * (2:20)
  18. Korn Dogz * (3:01)
  19. Skit 2 * (3:20)
  20. Sofa King [Remix] * (2:50)
  21. Space Ho's [Madlib Remix] * (3:52)
  22. Mad Nice * (3:11)

met Black Thought en Vinny Price

23. Spokesman * (2:26)
avatar van FelipeGutiérrez
De producties op dit album

avatar van niels94
Om het bericht hierboven even aan te vullen:
De rijmschema's op dit album!
De humorvolle teksten op dit album!
De features op dit album!
De skits op dit album!
De consistentie van dit album!

Ik word hier zo gelukkig van...

"And I might be buggin' but it seems to me that cartoons be realer than reality tv!"

Hilarisch ook hoe DOOM zijn verse daarna begint met "We'll be right back after these messages"

avatar van Jessensei
- shop.lexrecords.com

Ik heb deze reissue in de fnac gevonden. Fantastisch artwork! Gemakkelijk de mooiste in mijn collectie.

avatar van Dirruk
Jessensei

Ziet er inderdaad gaaf uit. Ik zit er ook aan te denken om hem te kopen, niet omdat ik het een geweldig album vind, maar het is echt een leuke uitgave.

avatar van GrafGantz
Weet iemand of hier alleen maar een cleane versie van bestaat? Heb er nu al een stuk of wat versies geprobeerd maar alleen al in de eerste track wordt er iets van een dozijn keer gebliept, en dat zorgt wat mij betreft voor een onluisterbaar album.

avatar van niels94
Dat zeg je niet helemaal goed. Alleen in de eerste track wordt gebliept. Zo klopt ie.

Dan het antwoord: ja, alleen deze versie bestaat. Het is namelijk een soort grapje in het eerste nummer.

avatar van GrafGantz
Ah, dank voor het snelle antwoord. Ik kreeg er een beetje hoofdpijn van en was bang dat het hele album volgeplamuurd zou zijn met blieps

Toepasselijk overigens dat net jij hier op reageert, aangezien ik deze wil checken vanwege je (vorige) top 10.

avatar van niels94
Veel plezier met het album in elk geval Benieuwd wat je ervan vindt. Dat het zichzelf te serieus neemt kan geen klacht zijn in elk geval...

avatar van Shelter
Vet album zeg, op de een of andere manier is deze cd mij voorbij gegaan. De producties zijn Super nice, lekkere beats. Mf doom heeft altijd een goede flow. Normaal ben ik niet zo van humor en hiphop maar hier stoort het niet.