Thirty Seconds to Mars - A Beautiful Lie (2005)

Label: Virgin

1. Attack (3:09)
  2. A Beautiful Lie (4:05)
  3. The Kill (3:51)
  4. Was It a Dream? (4:15)
  5. The Fantasy (4:29)
  6. Savior (3:24)
  7. From Yesterday (4:07)
  8. The Story (3:55)
  9. R-Evolve (3:59)
  10. A Modern Myth (2:58)
  11. Battle of One * (2:47)
  12. Hunter * (3:54)
  13. The Kill (Rebirth) * (3:39)
  14. A Beautiful Lie [Acoustic] * (3:42)
  15. The Kill [Acoustic] * (3:45)

met Pitty

16. Attack [Live] * (4:49)
  17. Was It a Dream? [Acoustic] * (4:25)
Joy
makes no difference, al liepen alle leden van beide bands in string met 3 meter konthaar achter elkaar al spuiend de meest infantiele gedachtengangen

ik blijf het luisteren, simpelweg omdat het helemaal niet relevant is voor de muziek

clutch
Er zullen wellicht mensen zijn die The Darkside Of The Moon een heel goed album vinden, maar Master Of Puppets geen drol aanvinden of andersom. Ik vind ze allebei goed, is dat dan ook funny volgens jou?

funny?

mij boeit het weinig al vind je denny christian ook nog eens de beste zanger ter wereld:)

whats yer point?

Joy schreef:
funny, ik luister naar beide en het bevalt ook allebei

jij vond het toch funny dat beide bands je bevallen (30 seconds to mars én clutch), terwijl djeffibrelich 30 seconds to mars niks vind?

of begrijpen wij elkaar verkeerd..?

Joy
denk ik wel, omdat ik het dat funny weinig bedoel, ik maakte alleen duidelijk dat beide bands goed vinden ook een mogelijkheid is

clutch
zitten we eindelijk op één lijn

nee toch?

damn

avatar van Astrid9017
Dit is de enige band waarvan ik eigenlijk alle nummers goed vind. Dit album is zeker goed en ik heb het nou al een aardig lange tijd in mijn bezit als cd, en op mijn computer en er gaat echt geen dag voorbij zonder dat ik naar nummers van 30stm luister, en het verveeld mij nog steeds niet. Echt een top band!

Jared Leto heeft echt een prachtige stem en het gitaarspel is erg goed

Ik geef het album een dikke 5 sterren

voltazy
Als deze band rond 1300 bestond, had Dante hiernaar luisteren zeker als 1 van de straffen in een helkring aangeduid. Voor mensen die zouden zondigen met het maken van slechte muziek was dit dan een contrapasso geweest

Joy
k had het van mezelf verwacht, ik ben dit meer dan beu

Gsus
From Yesterday is gewoon zo goed, dat de rest eigenlijk best zwaar tegenvalt

avatar van Ramone
Ik vind het een lekker album om zo af en toe is te luisteren. Het nummer the fantasy vind ik er echt uitspringen. Jammer is dat ze het live niet waarmaken

dat intro van From Yesterday, ligt het aan mij of is dit gewoon letterlijk gekopieert van U2?Re-Volve intro lijkt zeer op enig Blink 182 nummer (maargoed het is gewoon een cliché introotje and so on..het klinkt allemaal wel lekker maar het klinkt allemaal zo gejat vind ik, en sowieso niks vernieuwend.

Joy
gejat, niet vernieuwend, en toch lekker, het kan

haha ja ik weet het, tklinkt raar maargoed ik vind ook dat het kan

The Deftone
Ik vind dit over het het algemeen niet veel aan, enkele uitschieters daar gelaten.

The Deftone
heb er toch maar een voldoende van gemaakt, zo erg is het niet..

AvRiL*AsHLEe*fan
En wie gaan er allemaal heen 9 feb (30stm in HMH)?? ik iig wel.
Binnenkort komt trouwens A Beautiful Lie uit op single, ben benieuwd naar de clip..

avatar van vigonoah
Heb nu de cd 1 keer geluisterd, en vind eigenlijk alle nummers leuk.
maar (behalve from yesterday en the kill) vind ik was it a dream, savior en the story het meest naar mijn smaak.
Nu 3,5 sterren, als ik het over een tijdje nogsteeds geweldig vind misschien hoger.

avatar van vigonoah
Na de cd vaak geluisterd te hebben moet ik mijn stem echt verhogen,
wat een fantastische nummers!

bro

Joy
zelfde riff als bored van deftones

geniaal niet, lekker klinken wel

avatar van Pellie
bro schreef:
Ben ik echt de enige die The Fantasy geniaal vind?

Nee, ook vindt dit een heel gaaf nummer.
Helaas kan ik maar 2 favoriete tracks kiezen.

AvRiL*AsHLEe*fan
bro schreef:
Ben ik echt de enige die The Fantasy geniaal vind?

Dat dacht ik niet.. vind hem zelf ook super, maar als ik al m'n favorieten hier zou moeten aanvinken werden dat er wel iets van 5 en je kunt er maar 2 kiezen

Baltasound
Dit moet live wel zo slecht zijn Vind het best goeie CD voor de rest!

avatar van Ramone
Het is live ook echt drama. Zoek maar eens filmpjes ervan. De zanger zingt zelf bijna niet, hij laat het publiek het meeste doen

avatar van HellYeah
Hun vorige plaat was beter, maar deze is ook een pareltje,
ik hou vooral van The Kill.

Deze hoort duidelijk bij de bans waardoor meisjes denken dat ze 'emo' kunnen worden of ineens zijn. Goed dat ze 'rock' introduceren bij de zogenaamde 'breezers'. Waarom ik hier reageer is omdat ze dan toch net weer boven bands staan als: Tokio Hotel, Fall Out Boy, My Chemical Romance en Panic! At The Disco. Het is allemaal commerciele rommel, en omdat ik 30stm het meest mee vind vallen van deze bands geef ik een 2*

Wat een goed gefundeerd oordeel op basis van de muziek

Joy
en tegelijkertijd ene hoop onzin

Timothebizkit
GIJSCORE! schreef: