Jawat! - Ut Zwarte Aap (2005)

Label: Top Notch

17. Muziek (8:32)
  18. Niet Bewust
avatar van -SprayIt-
-SprayIt- (moderator)
Staat een mooi interview onder Jawat! - artiest. Ben benieuwd of hij met nieuw materiaal komt. Hij is verder vrij hard en duidelijk over TopNotch en de hiphopscene. Hij is en blijft een baas.

avatar van Shelter
topnotch begon goed maar is nu het label waar iedere rapper die geld kan opleveren mag tekenen.
Beetje jammer van KdK

avatar van zaaf
GCITY050 schreef:
Hij probeert volgens mij te insinueren dat we in Nederland geen goede rappers hebben, ieder geval niet genoeg om een top 10 mee te vullen.
Ik denk dat Joerii bedoelt dat we voldoende goede Nederlandse rappers hebben om de top 10 beste Nederlandse rappers te vullen

Was niet zo'n moeilijke.

Wel een fijne plaat dit, ken hem al een tijdje maar krijgt nu van mij verdiende aandacht.

avatar van Frenz
Tijdje links laten liggen, maar 't is toch hele goede plaat. Niet alle tracks zijn even sterk, maar we kunnen wel stellen dat het zonde is dat hij verder gegaan is als kick boxer in de anonimiteit