Jawat! - Ut Zwarte Aap (2005)

Label: Top Notch

16. Paraat (3:40)
  17. Muziek (8:32)
  18. Niet Bewust
avatar van -SprayIt-
Staat een mooi interview onder Jawat! - artiest. Ben benieuwd of hij met nieuw materiaal komt. Hij is verder vrij hard en duidelijk over TopNotch en de hiphopscene. Hij is en blijft een baas.

avatar van Shelter
topnotch begon goed maar is nu het label waar iedere rapper die geld kan opleveren mag tekenen.
Beetje jammer van KdK

avatar van zaaf
GCITY050 schreef:
Hij probeert volgens mij te insinueren dat we in Nederland geen goede rappers hebben, ieder geval niet genoeg om een top 10 mee te vullen.
Ik denk dat Joerii bedoelt dat we voldoende goede Nederlandse rappers hebben om de top 10 beste Nederlandse rappers te vullen

Was niet zo'n moeilijke.

Wel een fijne plaat dit, ken hem al een tijdje maar krijgt nu van mij verdiende aandacht.

avatar van Frenz
Tijdje links laten liggen, maar 't is toch hele goede plaat. Niet alle tracks zijn even sterk, maar we kunnen wel stellen dat het zonde is dat hij verder gegaan is als kick boxer in de anonimiteit

avatar van mjk87
Zwarte Koffie is wel met afstand de beste track, volledig dankzij de jongens van Opgezwolle. Jawat zelf is veruit de zwakste op dat nummer. Sowieso, een heel nummer roepen dat kritiek je niks doet. Dan krijg ik toch het idee dat je je die kritiek wel aantrekt.

avatar van Nr.4
Na jaren niet luisteren vind ik het nu weer een stuk toffer. Mede door de knallende energie en toch ook wel de herinneringen aan de jaren rondom de release dat de NL hiphopscene bloeide in mijn beleving. Waarom ik Zo alleen nooit als favoriet heb aangemerkt is me een raadsel, mooi nummer.