Robbie Williams - Intensive Care (2005)

Label: Chrysalis

1. Ghosts (3:42)
  2. Tripping (4:36)
  3. Make Me Pure (4:33)
  4. Spread Your Wings (3:50)
  5. Advertising Space (4:37)
  6. Please Don't Die (4:47)
  7. Your Gay Friend (3:21)
  8. Sin Sin Sin (4:09)
  9. Random Acts of Kindness (4:15)
  10. The Trouble with Me (4:20)
  11. A Place to Crash (4:34)
  12. King of Bloke and Bird (6:13)
is deze cd nou uit of niet? kan hem niet vinden bij release data niet bij toekomst en niet bij verleden.... en als tie wel uit is, is het wat?

wilcodezwijger schreef:

Deze cd komt half oktober uit als het goed is, hij heeft zelf de teksten en de produktie voor zijn rekening genomen.

avatar van avdj
Ik ben benieuwd. De hoes is in ieder geval mislukt.

Volgens mij wordt dit niet eens de hoes.
Vraag me af waar ´Allmusic´ deze hoes vandaan heeft gehaald....

avatar van avdj
Misschien ook wel niet. Maar de letters kloppen wel.

ik ben zeker geen robbie fan, maar in interviews vind ik het altijd een super strakke gast, als tie nou wat ruigere muziek zou maken zal ik mischien ooit fan worden...

avatar van vanh
Robbie verrast altijd wel met zijn albums. Ik heb zijn nieuwe singel nu een paar keer gehoord, en inderdaad...weer een surprise. Het is een beetje reggae achtig. Wel lekker.

avatar van Eddie
Word dit DE nieuwe robbie???

avatar van vanh
Trippin heet de nieuwe singel dus.....ik herkende de heer Williams niet in eerste instantie qua stem. Leuk nummer.

avatar van T.O.
Dit zijn dus de definitieve hoes en releasedatum

Nog lelijkere hoes...

avatar van vanh
Is dit de nieuwe dubbelfris-reklame?

1,0
op zijn site kun je ook nog een liedje beluisteren.

avatar van Nubis
Ik moet bij deze titel meteen denken aan Nivea..

avatar van brooklyn
Die tripping doet me aan een ander nummer denken, maar welke?

brooklyn schreef:
Die tripping doet me aan een ander nummer denken, maar welke?

Dat had ik nu ook al, laatst op het werk met een collega een discussie of het nummer wel van hem zelf was, het kwam ons veels te bekend voor, maar wij wisten ook niet op welk nummer het zou lijken.

vanh schreef:

Trippin' is inderdaad een lekker nummertje. Het was overigens niet zijn bedoeling om het reggae-achtig te laten klinken.

ik heb hier het complete boekje (of ja, boekje)
het ziet er wel mooi uit, hoor
een lange rolvouw met 8 schitterende plaatjes van de heer Williams, met op de achterkant de songteksten
mooi, geloof me

ettettummu schreef:
ik heb hier het complete boekje (of ja, boekje)
het ziet er wel mooi uit, hoor
mooi, geloof me

Hoe kom je daar nu al aan dan??

is mijn werk, cd boekjes maken
(80% voor EMI)

Trippin' is iig erg leuk.. nu maar hopen dat het album ook een beetje leuk is .. tschijnt weer een erg popperig album te worden zonder de verwachte reggae ... las ik tenminste in de Telegraaf.. .. Jammer dat tie nog nergens te d**nen is ..

whaa ik heb em is weer gewoon een leuk album

KAN NIET WACHTEN!!! HEB HEM AL GERESERVEERD EN ALLES, JSUS WAT EEN STUK & ENTERTAINER!! I (l) ZIJN MUZIEK!!!

avatar van Nicolage Rico
Op het moment dat Robbie dit album uitbrengt - nu dus - is hij (denk ik) de grootste popster ter wereld. Dit komt natuurlijk door zijn charisma - oftewel zijn uiterlijk waar de jongen meisjes op vallen:P - en misschien ook wel door zijn enorm grote repoitaire, zodat veel doelgroepen bereikt kunnen worden.

Ik vind Trippin' een beetje tegen vallen eigenlijk.

Nicolage Rico schreef:

Grootste popster van Europa en Azie, in Noord en Zuid America is hij totaal niet bekend, dan mis je toch zo´n beetje 2,5 van de 6 miljard mensen ter wereld. Maar ik ben het wel met je eens, Hij is de idiale mix tussen Charisma en muziek. Zijn muziek is niet slecht en dat aangevuld door het personage maken hem een van degrootste sterren van dit moment.

Eddie schreef:

Oke, je mist 2,5 miljard mensen, maar vertel jij maar wie er een grotere ster is die wel bij die 2,5 miljard bekend is (+ de overige 3,5 miljard).

avatar van Reijersen
Lijkt me weer een aangenaam schijfje met muziek. Hij is een 100% entertainer. Zijn muziek is niet heel erg bijzonder maar wel altijd zeer aangenaam.

Nicolage Rico schreef:

Ik zij toch dat ik het met je eens was. grotere ster, Rolling Stones bijv. ook in America razend Populair. Maar ik wilde je niet aanvallen, ikben het wel met je eens, alleen is het een feit dat hij in America niet doorgebroken is. Tot voor een paar jaar terug heeft hij daar zijn uiterste best voor gedaan, nu heefd hij zich erbij neergelegd en kan hij daar lekker anoniem leven.

avatar van Nicolage Rico
Ik val jou ook niet aan, hoor.

Maar goed, de Rolling Stones is een band. Ik bedoel natuurlijk als solo-artiest zijnde.

Misschien moet Robbie ook R&B in zijn repertoire gooien, dan breekt hij ook door in America. Volgens mij zou hij het nog kunnen ook.