Eazy-E - It's On (Dr. Dre) 187um Killa (1993)

Label: Ruthless

1. Exxtra Special Thankz (1:06)
  2. Real Muthaphuckkin G's (5:33)

met B.G Knocc Out & Dresta

3. Any Last Werdz (5:11)

met Cold 187um en Kokane

4. Still a Nigga (4:10)
  5. Gimmie That Nutt (2:59)
  6. It's On (5:02)
  7. Boyz-n-the Hood (G-Mix) (5:36)
  8. Down 2 tha Last Roach (7:51)

met Ash Trey, B.G Knocc Out en Shaki

eazyfan schreef:
komaan mensen je weet toch dat hij met RMG dreday van de kaart veegde de enige reden dat death row nog bestond was dat 2pac er nog bij zat.snoop dogg en dr.dre stellen niets voor tegenover Eazy-e zelfs old school shit (een andere disstrack van eazy tegen dre)was beter dan dreday.dreday stelde weinig voor eigenlijk helemaal niets ze schelden hem gewoon uit maar RMG raakt persoonlijke dingen zals dre met lipstick enzo....
RMG is DE beste disstrack ooit beter dan hit'em up,no vaseline,the bitch in you,... .RMG is wel beter dan dreday en hier is het bewijs:suge knight heegt nog eazy aangevallen (fysiek) voor RMG.waarom zou hij hem aanvallen??omdat hij death row van de kaart aan het vegen was als dre nuthin'but a g thang niet had uitgebracht waren ze geschiedenis (daar heeft eazy ook nog iets op gezegd ook heel goed op RMG namelijk van dat SHEthing)dit is mijn commentaar zonder eazy zou je nooit Gangstarap hebben,N.W.A de beste groep ooit zou nooit geschiedenis geschreven hebben,dre zou nooit bestaan hebben,60% van de hedendaagse rappers zouden nooit bestaan hebben DUS HIJ IS DE BESTE!!!!!!!!!
EAZY4LIFE REAL MOTAFUKIN G

Umm dude, ga eens weg uit je fantasiewereldje

The Chronic over three million copies
Doggystyle number one, over seven million worldwide
Above The Rim over two million copies
Murder Was The Case 2,030,000 copies sold, number one
Dogg Food (over 3 million records) top of the Billboard 200

allemaal enorme successen zonder 2Pac die Eazy nooit heeft kunnen evenaren

Dardan
Je haalt dan ook erg oude koeien uit de sloot.

Goed dan, ik neem mijn woorden terug die ik schreef als 14 jarige "overdreven Hip-Hop-liefhebber". Dit album (en Eazy-E) luister ik haast niet meer, alleen "RMG's" en "Stilla Nigga" kan ik me herinneren als goede nummers, de rest als matig. Intussen vind ik 2Pac en Dr. Dre veel leuker om te luisteren.

X-man
Dardan schreef:
Je haalt dan ook erg oude koeien uit de sloot.

Nouja, ik moet hem wel wat gelijk geven. Ik amuseer me ook echt met die stompzinnige reacties. In alle topics.

Niks persoonlijks ofzo, maar dat commentaar gaat echt nergens over.

Maarja je was toen ook 14 zoals je zelf zegt. Het is je vergeven.

Dardan
Ik vond persoonlijk de "Umm dude, ga eens weg uit je fantasiewereldje" bijzonder stompzinnig

X-man
Dardan schreef:

Die is op hetzelfde level inderdaad. Zou hij ook 14 zijn?

avatar van MJ_DA_MAN
Een hele dikke voor Thibaut V.

avatar van Timmie
Leuk album(pje) vooral gimme that nutt is vet, vrolijke beat, lijkt een beetje op De La Soul.

avatar van Timmie
ik heb het nog eens een paar keer geluisterd en Real Muthaphuckkin G's is toch echt wel een vet nummer dikke G-Funk Bass

avatar van KILLERBEE99
Still a Nigga

avatar van Timmie
Ik heb een vraagje, een tijdje vraag ik me al iets af.

Eazy-E heeft het een paar keer over dat als dre een track of album maakt dat hij dan eazy betaald uit RMG's:

and i hope that your fans understand
when ya talk about preyin me, the same records that ya
makin' is payin me

en in it's on:

Talk a gang of shit but it dont phase me
That punk nigga Dre still pays me

weten iemand waarom?

avatar van Jorge-E
Dre had nog een contract bij Eazy na het oprichten van Death Row ofzo, en dus kreeg Eazy voor enkele jaren een deel van de winst van alles wat Dre maakte.

ow ok thanks G-funk 4 life

avatar van Jorge-E
Timmie schreef:
ow ok thanks G-funk 4 life

Je weet het toch, G-Funk 4 Life!

Of niet soms WeztSide? Je doet me twijfelen.

Bigup2
G-Funk 4 Life!

Word

avatar van WeztSide
Het ziet er gewoon nogal knullig uit op een internetforum
Maar zwak EPtje dit, afgezien van RMGs en misschien Neighbourhood Sniper

avatar van WeztSide
Correctie, ik hield deze voor 5150 Home 4 Tha Sick, die was wack.
Deze was al wat aan de betere kant

avatar van CosaNostra
Hard tekeer gaan op Dre maar wel zn productie style jatten haha, ach ja wel tof EPtje.

avatar van MAS
MAS
Lekkere producties maar Eazy's raps zijn niet altijd je van het. Toch een 3,5.

avatar van P.O.W.
Die G-Mix van Boyz-N-the Hood vind ik beter dan het orgineel. De hele EP is na zoveel jaar nog steeds erg goed te pruimen. Ik blijf bij de 4*

avatar van Damita
Niet slecht maar ook niet goed! Rekening houdend met het jaar 1993 klinkt het weinig vernieuwend, laat staan origineel. Begrijpelijk dat Dr. Dre niet meer met hem verder wilde.

avatar van ASman
Ben een fan van zowel Eazy E als Dr Dre, maar die vete heeft wel enkele zeer lekkere rapproducties opgeleverd

In Real Muttafucking G's wordt Dr Dre zowat vernield

PriestMaiden
Eazy-E valt Dr. Dre terug aan met deze ep.
Real Motherfucking G's is een klassieker.
De tracks die volgen mogen ook gehoord worden.
R.I.P. Eazy-E.

Ruthless>Deathrow

avatar van Dead_Presidents
Naamloos schreef:
Ruthless>Deathrow

Nee...gewoon nee....

avatar van Dead_Presidents
Real Muthaphuckkin G's en Still a Nigga zijn samen een 3,5 waard voor deze EP

Dre wordt nog steeds badend in het zweet wakker als hij een nachtmerrie heeft over Eazy. Hoe heeft Dre beef kunnen krijgen met Eazy en 2Pac, beide mannen waar hij eerst goed mee was? Ik denk echt dat hij nog wel eens denkt, wat heb ik het verneukt vroeger.