Tyler, the Creator - Wolf (2013)

Label: Odd Future

7. Slater (3:53)

met Frank Ocean

8. 48 (4:07)
  9. Colossus (3:33)
  10. PartyIsntOver / Campfire / Bimmer (7:19)

met Laetitia Sadier en Frank Ocean

met Casey Veggies en Mike G

14. Rusty (5:11)

met Domo Genesis en Earl Sweatshirt

15. Trashwang (4:42)

met Na’kel, Jasper Dolphin, Lucas, L-Boy, Taco Bennett, Left Brain en Lee Spielman

16. Treehome95 (3:01)

met Coco O. en Erykah Badu

17. Tamale (2:46)
  18. Lone (3:56)
HoodLum Havoc
Ik heb sinds gisteren de deluxe edition van Wolf, man wat een bangelijk album

avatar van laserdief
Dit album zou veel hoger moeten staan Heerlijk albumpje, nu al een paar weekjes uit en hij wordt alleen maar beter! Goed gedaan tyler, ben trots op je.

avatar van KILLERBEE99
Dit album bevalt me ook goed! zou ook nog in punt kunnen stijgen.

avatar van DarkoMarco
Met een speciale leuke intro komt het album al toch gelijk interessant over. Dus het proberen waard voor mij!

Met een heerlijke onbewerkte stem, maar toch zwaar is Tyler the creator een nieuw fenomeen.
Hij brengt weer wat nieuws in het mainstream wereldje.

Met Jamba als eerste nummer klinkt het toch al wat heerlijk. Al vind ik zijn gast artiest niks. Tyler killt de track namelijk zelf.

Helaas zakt het weer wat in bij cowboy...Awkward komt met een heerlijke beat waar ik al begin te dromen. Het leid van de lyrics af maar het is heerlijk.

met domo23 krijgt het weer energie, wel aardig nummer. het is een simpel nummer maar het geeft wel iets leuks. Jammer van de beat die steeds inzakt.

Tijd om weer lekker te dromen met: Answer! Ik geniet er van, en tyler rapt over zijn vader etc..

Jammer met slater zakt het weer in, beetje wisselvallig tot nu toe allemaal. Met 48 word het tof wanneer nas komt. Het nummer verder is ook weer dromerig maar wel aardig Colussus is toch weer wat saai...

Het 3 delige nummer is ook zo wisselvallig. het nummer begint middelmatig, daarna met campfire toch wat slecht maar eindigt sterk met Bimmer. Ihfy is echth eerlijk. een opbouwende intro, lekkere beat, leuke teksten. Dit houd het album interessant.

Pigs is ruig, Doet mij denken aan zijn vorige nummers. Brengt toch wat duisters over.
Parking lot is helaas weer wat saai, en wil ik verder geen woorden over kwijt.
Rusty is een sterk nummer, hier luister ik album voor. Tyler komt samen met zijn gast artiesten sterk op de beat.

Net zo sterk, en weer daalt het met Trashwang, verschrikkelijk om het maar te noemen.
Threehome volgt en is heerlijk! lekker weer dromen en het is weer leuk om Erykah Badu te horen. Heeft altijd wat leuks.
Daarna komt hij met Tamale weer lekker energiek. ik word weer wakker. maar toch vind ik het helemaal niks, het geschreeuw erdoor heen...

Lone is toch wel heerlijk. Een lekkere afsluiter.

Aardig album, toch vind ik het allemaal niet zo interessant, zeer wisselvallig. 3.0! kan misschien nog een 3.5 worden.

avatar van Holla
Hmm de tracks die ik zelf helemaal niks vind zijn Campfire, Trashwang en Treehome. Voor de rest vind ik alles vet

avatar van Holla
Begin dit album steeds platter te draaien, vind Tyler's rauwe stem erg vet en dit is eindelijk een album waarop de beats ook te verdragen zijn! PartyIsn'tOver vind ik een geweldige productie, jammer dat het geen volwaardige 3 min track is. Net als Bimmer overigens.

avatar van kobe bryant fan
Beter dan ik had verwacht!
Staan een aantal dope nummers op, jammer genoeg ook een paar fillers al is het merendeel wel goed. De teksten zijn er ook sterk uit!

avatar van hond racisme
Ik verander mijn stem naar 2. Het album heeft een houdbaarheidsdatum van minder dan een week en de enige twee nummers dat ik nog beluister zijn Jamba en Domo23. Tyler wordt nu helemaal serieus genomen en de 12 jarige 'swaggerkids' hebben Odd Future gekapseisd. De teksten vallen niet eens meer op en het lijstje van gebreken wordt steeds langer. Jammer. De Union Square/Williamsburg OFWGKTA-fans zullen wel weer tevreden zijn, dat viel dan ook te verwachten.

bennerd
Deze valt wel heel erg tegen...

avatar van Holla
Dit wordt voor mij enkel beter

avatar van kobe bryant fan
Domo23! Zomer Hip-Hop track van het jaar voor mij.
Geniale Tyler humor: A year ago, I ain't have no hoopty. Four story home, gotta climb eight sets of stairs. Just to see where my fucking roof be! De manier waarop hij dit rapt is ook schitterend! Erg sterke beat ook.

FelipeGutiérrez
Ik vind Domo23 erg snel vervelen.....

avatar van Shelter
wat is er zomers aan Domo23??? lol
IFHY vind ik met Domo23 de betere tracks.
Maar als geheel vrij saai, al is hij tekstueel best goed.

FelipeGutiérrez
Die openingstrack blijft master

avatar van Johnny Marr
Waaaaaat, wat komt Tyler hard op Rusty!
Ze hadden beter zijn verse voor het laatste gehouden, zoals ze hebben gedaan tijdens z'n optreden bij Letterman.