Mac Miller - Watching Movies with the Sound Off (2013)

Label: Rostrum

4. S.D.S. (3:04)
  5. Bird Call (2:08)
  6. Matches (2:58)

met Ab-Soul

7. I am Who Am (Killin' Time) (5:01)

met Niki Randa

8. Objects in the Mirror (4:19)
  9. Red Dot Music (6:07)

met Action Bronson en Loaded Lux

10. Gees (2:55)

met ScHoolboy Q

11. Watching Movies (3:40)
  12. Suplexes Inside of Complexes and Duplexes (2:47)

met Jay Electronica

13. REMember (4:28)
  14. Someone Like You (4:16)
  15. Aquarium (4:38)
  16. Youforia (4:01)
  17. Goosebumpz * (3:22)
  18. O.K. * (2:40)

met Tyler, the Creator

19. Claymation * (3:52)

met Vinny Radio

totale tijdsduur: 1:01:36 (1:11:30)
avatar van Holla
Wat een featurings! Krijg enorme zin in deze . Singles klinken ook erg goed en Mac killt alles watie aanraakt deze dagen

avatar van Delars
Nou inderdaad! Ben nog niet eerder zo enthousiast geweest over een Mac Miller release, maar dit kan haast niet misgaan.

avatar van Holla
Bij mij net zo, heb Macadelic ooit volledig gecheckt en ben flink teleurgesteld destijds. Wat een middelmatige rapper destijds. Tot ik S.D.S. hoorde dan, en de laatste featurings die hij doet zoals op die nieuwe Earl Sweatshirt-track zijn ook keihard. Schoolboy Q, Ab-Soul, Tyler, Earl, Action Bronson, Jay Electronica zelfs... We zullen zien of hij zich staande kan houden tussen deze rappers

Goosebumpz

Hard nummer hoor

avatar van Holla
Hoorde hem toevallig net een paar minuten geleden, wilde hem net posten . Geweldig dit! Mac Miller was altijd erg mediocre maar stijgt nu toch flink bij mij

avatar van Harderwiek
Lekker nummertje hoor!

avatar van Gloeilamp
In mijn updates, ik ben erg benieuwd naar dit album! Geweldige hoes ook

FelipeGutiérrez
Het ziet er naar uit dat de meerderheid van de mensen zijn nieuwe stijl meer kan waarderen dan zijn nog wat ''kiddy'' tracks die hij eerder maakte. Na het meerdere malen luisteren van de singles begin ik die mensen wel te begrijpen, want zijn teksten zijn veel vooruit gegaan. Ik hoorde zelfs een paar goede punchlines, iets wat ik niet vaak bij Mac hoor. Al met al heb ik nu al zin in het album.

Ik zal als ik jullie was ook nog even de track: I Am Who Am (Killin' Time) opzoeken op Youtube. Er is alleen nog maar een snippet van, maar het klinkt zeker dope, een goede voorbode voor de rest van het album!

avatar van 'State Of Mind'
Wat een verschrikkelijke cover zeg, spuuglelijk xD

De single blaast wel, vooral het refrein! (Goosebumpz)

avatar van Holla
Mac Miller - Objects in the...

Studio sessie van nummertje 8

Gek om hem zo te zien, maar het klinkt geweldig. Onverwachts voor mij weet hij mij nu ook al met het 4de nmmr wat ik van deze CD hoor te pakken

avatar van Delars
Poeh, dit schept toch wel verwachtingen, iets wat ik liever niet te veel wil bij Mac aangezien hij in het verleden heeft bewezen niet constant te zijn.

avatar van Gloeilamp
Holla schreef:
Mac Miller - Objects in the...

Studio sessie van nummertje 8

Dit had ik ook niet verwacht toen ik het linkje opende Geweldig nummer!

avatar van Holla
Begin zo langzaamaan te geloven waarom Mac zijn album niet later uit wil brengen

avatar van 'State Of Mind'
Net even alle 5 de singles geluisterd, inderdaad zeg wat een harde en diverse tracks! Dit schept hoge verwachtingen. Dit wordt waarschijnlijk de verrassing van het jaar, waarbij Kanye West een enorme teleurstelling gaat worden. "Ego over Music".

FelipeGutiérrez
Wow, Objects in The Mirror is echt een geweldig nummer. Inderdaad veel verschillende soorten nummers tot nu toe. Ik kan niet wachten!

avatar van Holla
Ik las ergens dat er 2 nummers op deze CD komen waarop Mac zingt, dit is al 1 en hij is geweldig

snippets uit, klinkt heel goed

avatar van Holla
Erg erg benieuwd, snippets klinken inderdaad erg goed. Mac Miller zal wel als eerste leaken van de 3 denk ik.

Objects in the mirror klinkt wel ietwat anders dan in het filmpje, nog wel nice hoor maar anders

Snippets klinken heel dope :O

avatar van Slowgaze
Ik moest net wel even hardop lachen om die sticker.

FelipeGutiérrez
Waarom doen de snippets het bij mij niet?

FelipeGutiƩrrez schreef:
Waarom doen de snippets het bij mij niet?

Mss is de nieuwe mac niks voor je? Voor mij doen ze het in elk geval wel !

gil335 schreef:

Mss is de nieuwe mac niks voor je? Voor mij doen ze het in elk geval wel !

Ik heb op verschillende sites gekeken, en bij mij blijft het maar laden....
En nee, ik heb niet zoveel met Apple haha

FelipeGutiƩrrez schreef:

Ik heb op verschillende sites gekeken, en bij mij blijft het maar laden....
En nee, ik heb niet zoveel met Apple haha

Je bedoelde dat het niet werkt lol ik dacht dat je ze niet goed vond ... Nu voel ik me compleet achterlijk

avatar van Holla
Lol! Dit vind ik dan weer een mooie xD. De nieuwe mac niets voor je haha.

Ik verwacht dat van de 3 albums deze als eerste gaat leaken, ik hoop hem snel te kunnen beluisterd

gil335 schreef:

Haha je bent niet de enige die zich nu achterlijk voelt.

FelipeGutiérrez
Hoezo denk je dat dit album als eerste gaat leaken dan Holla?

avatar van gil335
Mac heeft zeker de neiging om iets meer te releasen via internet dan J.Cole en Kanye, dus ik denk ook wel dat deze eerst zal leaken. Maar in elk geval er moet er 1 lekken want drie cd's op 1 dag beluisteren dat wordt een drukke dag
Zeker als ze alledrie zo goed zijn als ze nu lijken aan de hand van hetgeen gereleased is!!

avatar van Holla
Exact, en ik denk ook dat Mac voor moet gaan omdat J.Cole en met name Kanye als namen al vrij groot staan. Mac heeft ook een grote fanbase, maar die fanbase zullen vast Cole en Kanye ook wel kennen en misschien zelfs beter vinden dan Mac. Ik zie gewoon eerder dat Kanye en Cole fans van Mac af snoepen dan omgekeerd, en dan zal Mac als eerste eens moeten bewijzen dat hij een fenomenaal album kan brengen. Niks dan lof voor Mac, maar als ze alledrie op hetzelfde moment uitkomen draai ik Mac waarschijnlijk als laatste. Ook al een nadeel als Cole en Kanye beiden topalbums droppen, dan klinkt Mac toch net iets minder dan wanneer je enkel Mac luistert omdat de anderen nog niet uit zijn

Overigens was hij ook de eerste met coverart, releasedate en tracklist.

Veel zin in dit, draaide Goosebumps en Watching Movies vandaag weer eens!

avatar van Holla
Nummer met Jay Elec is te beluisteren, klinkt erg vet!