Earl Sweatshirt - Doris (2013)

Label: Odd Future

14. Hoarse (3:52)
  15. Knight (3:14)

met Domo Genesis

avatar van Holla
Was bang voor een zwakke cover maar dat is het niet gelukkig . Helaas moeten we nog een tijdje wachten, maar ik anticipeer dit voorlopig naast Oxymoron het meest! Chum is imo het beste nmmr van 2012, en Whoa is ook sterk. Ik verwacht nog wel dat hij een track dropt voor het album

avatar van Bedorvenkebab
Chum, Whoa en Guild klinken erg goed. Vertrouwen in deze kornuit.

avatar van Delars
Guild klinkt fucking kut.

avatar van Holla
Ik ook, op de track ''Knight'' zou een grootse featuring staan blijkbaar. We weten dat Tyler geproduceerd heeft op dit album, Domo Genesis, Vince Staples, Casey Veggies, Mac Miller, Tyler, RZA en Frank Ocean staan er sowieso al op.

Bump nog even dat 2010 album, klinkt ook nog altijd goed

avatar van Bedorvenkebab
Dacht dat Flying Lotus ook een track zou produceren voor Doris? En wat heb jij een domme mening Lars.

avatar van Gloeilamp
Heel erg benieuwd naar Doris. Chum en Whoa klinken alvast erg goed. Nog even geduld

nedbed
Moet het label niet Columbia zijn?

avatar van FlyLo
Ik had het ingediend onder Tan Cressida, de eigen labelnaam die hij gekregen heeft van Columbia (Sony dus, dat de rest van OF ook distribueert). Odd Future is alleszins sowieso fout

avatar van Holla
Maandag wordt er iets aangekondigd rondom Earl.

En ja, het moet onder Tan Cressida want hij staat helemaal niet getekent bij Odd Future

En zoals gehoopt is de track ''Hive'' gereleased . Dikke banger

Featurings zijn bekend, vraag me af of iTunes geen fout gemaakt heeft. Op Knight zou een grote naam staan en daar staat slechts Domo Genesis. Op Hoarse zou ook Frank Ocean rappen, maar die staat er ook niet bij.

avatar van laserdief
Er moet idd Tan Cressida staan. Ik hoop echt dat dit album echt goed wordt, anders heb ik voor niks zo lang gewacht..

avatar van niels94
Allemachtig, Hive klinkt hard Al is Earl wel verreweg de beste op die track. Sowieso, fantastische flow heeft hij daar. Maar ik vind zijn stijl sowieso behoorlijk chill. Als hier niets vreemds gebeurt gaat dit, by far, de vetste OF release tot dusverre worden. Hoop ik dus.

Nihilisme
Ik kan echt niet wachten. Met uitstek de meest getalenteerde persoon uit Odd Future en alles klinkt tot nu toe erg goed. Vooral Hive en Chum zijn fantastisch.

Rene1979
Ben erg benieuwd hier naar.. Ik vond de DOmo Genesis mixtape al verrassend goed.

avatar van carero
Pff Hive is echt nice

nedbed
Hive is gruwelijk inderdaad. Ik moest eerst even wennen aan de vrij luie manier van rappen van Earl op het nummer, maar 't is nu m'n favoriete nummer van 't album tot nog toe.

avatar van Holla
Droge nieuwe video van Earl, waarin hij eerst 20 seconden pure onzin lult en dan komen er ineens 10 seconden van de CDQ versie van Burgundy die een lach op mijn gezicht toveren!

avatar van FlyLo
Geef er dan direct de link bij

Inmiddels ook een 45 seconden snippet van Burgundy verschenen

avatar van Stapler
"Promise Heron I'll put my fist up after I get my dick sucked
Quick buck, maybe a gold chain"
Ik heb hier zoveel zin in

avatar van Holla
Ik moet mezelf ervan proberen te weerhouden om de live performances van dit album te checken.... 19 dagen nog, en waarschijnlijk nog eerder als hij lekt

avatar van Delars
Heb live performances gecheckt en het schept nu wel hoge verwachtingen..

Earl Sweatshirt ? Centurion Lyrics | Rap Genius - rapgenius.com

avatar van Holla
Ja ik heb ze ook gecheckt, maar de laatste keer is weer een anderhalve maand geleden ofso. Niet voor niets dat mijn verwachtingen hoog zijn , Molasses klonk briljant in de oren herinner ik me, de rest ook .

FelipeGutiérrez
Hier keek ik na WMWTSO het meest naar uit deze zomer. De singles zijn in ieder geval al van hoog niveau.

avatar van Holla
Woooow, Burgundy is gelekt . Geweldige track dit! Eindelijk pluk ik de vruchten van het lurken op KTT

FelipeGutiérrez
Burgundy is geniaal. Kan niet wachten!

avatar van He$$el_01
Zo zo, een track met RZA. Kan leuk worden.

avatar van Holla
Vond hem bij Jimmy Fallon toch een stuk minder eerlijk gezegd. Beetje awkward was het, maar kon er ook wel van genieten hoor. Gelukkig is de CDQ stukken beter

De track met RZA bevat enkel een refreintje van 1 line. Maar ik herinner me nog dat het m'n favoriet was van de live performances die ik gehoord heb

avatar van Holla
4 track gelekt, Pre, Sunday, 20 Wave Caps en Sasquatch!

Sasquatch is awesome!