Kevin Morby - Singing Saw (2016)

Label: Dead Oceans

1. Cut Me Down (3:32)
  2. I Have Been to the Mountain (3:14)
  3. Singing Saw (7:15)
  4. Drunk and on a Star (4:18)
  5. Dorothy (5:08)
  6. Ferris Wheel (3:05)
  7. Destroyer (4:26)
  8. Black Flowers (5:47)
  9. Water (6:40)
avatar van Molemen25!
De gitarist van Kevin Morby (Hand Habits, Meagan Duffy) brengt februari een soloalbum uit. Zeer talentvol. In de gaten houden.

avatar van VladTheImpaler
Hij heeft weer een nieuw nummer uitgebracht; Kevin Morby - Beautiful Strangers - YouTube. Samen met een cover van Town Van Zandt dat hij live vaak als afsluiter speelt.

avatar van janneman
En via dat mooie beauttiful strangers dat ik via Spotify tegen kwam ben ik bij dit album terecht gekomen.
Prachtig album dit.

avatar van harm1985
Beter dan de opvolger City Music, iets toegankelijker ook. Moderne mix van Bob Dylan en Lou Reed.

avatar van henkiev
Heel bijzonder plaatje dit, love it!

avatar van repelstefan
Wat een fijne stem heeft deze man, blij dat ik hem alsnog ontdek. Ben er pas mee aanraking gekomen toen ik onlangs Come to Me Now van in The Sinner (S03) hoorde. Bleek dat ik zijn albumcovers wel herkende van hier maar nooit een kans gegeven. Na City Music aan deze begonnen en deze lijkt als geheel wat beter te vallen. Nu al zin in zijn andere albums de komende weken.

avatar van philtuper
Lambchop schreef:

Goeie, ik heb hem 2 weken lang geluisterd maar de magie gaat er toch net iets te snel vanaf voor mij. Heb nu niet echt drang om hem weer op te zetten, miss daarom een 3. Groetjes
Misschien na 4 jaar nog maar eens opzetten en toch de magie herontdekken!

avatar van Mastroianni
Leuke ontdekking in de ladder: I Have Been to the Mountain. De rest van deze plaat klinkt tot nu toe ook erg prettig.