Justin Timberlake - FutureSex / LoveSounds (2006)

Label: Jive

1. FutureSex / LoveSound (4:02)
  2. SexyBack (4:02)

met Timbaland

3. Sexy Ladies / Let Me Talk to You (Prelude) (5:32)
  4. My Love (4:36)

met T.I.

5. LoveStoned / I Think She Knows (Interlude) (7:24)
  6. What Goes Around... / ...Comes Around [Interlude] (7:28)
  7. Chop Me Up (5:04)

met Timbaland en Three 6 Mafia

8. Damn Girl (5:12)

met will.i.am

9. Summer Love / Set the Mood (Prelude) (6:24)
  10. Until The End Of Time (5:22)
  11. Losing My Way (5:22)
  12. (Another Song) All Over Again (5:46)
  13. Pose * (4:46)

met Snoop Dogg

14. Until The End Of Time * (5:22)

met Beyoncé

15. SexyBack [DJ Wayne Williams Ol' Skool Remix] * (4:16)

met Missy Elliott

16. Sexy Ladies * (3:50)

met 50 Cent

totale tijdsduur: 1:06:14 (1:24:28)
avatar van Waste Management
De Singles ''My Love (feat. T.I.)'' en ''What Goes Around.../...Comes Around'' zijn geweldig

madonnagirl3
Die opvolger zal wel een eeuwigheid nog gaan duren ben ik bang..

avatar van rkdev
Ondertussen kan de man al een extra album op de markt brengen met alle samenwerkingen die niet op z'n eigen albums staan. Misschien een idee voor de platenmaatschappij

avatar van Emile93
1,5
Joepie! Ik heb de 500e stem!!! Dit album valt wel erg tegen sorry!

avatar van ThePrinceOfPop
De 1e helft van het album is heel goed, maar in de 2e helft word het een beetje zwakkjes.
Ik vind het echt jammer, want de 1e helft is gewoon heel goed.

Een hele vermakelijke album, waar je van zelf meezingt en meedanst.

De Schaafkaas
ThePrinceOfPop schreef:
Ik vind het echt jammer, want de 1e helft is gewoon heel goed.

Een hele vermakelijke album, waar je van zelf meezingt en meedanst.

Mee eens, die softe ballads als Summer Love hoeven van mij niet zo. Het hele tempo wordt daardoor uit de plaat gehaald!

The-Batman
Jeetje komt deze alweer uit 2006?,Justin heeft dus al zeker 5jaar helemaal geen eigen album meer uitgebracht.Mischien geen zin meer in muziek?.Alleen de single's van dit album zijn wel aardig behalve 'Sexy Back' die is dom.

avatar van HannahMontana
Ik vind het toch jammer dat hij nooit meer muziek gaat maken
maar deze cd is goed (eerste helft idd beter dan tweede)

avatar van Waste Management
Goed muziek, maar van zijn eigen nummers maakt hij aftreksels voor andere artiesten zoals: ''Rehab'' van Rihanna, die lijkt op ''What Goes Around.../...Comes Around'' en ''Devil Wouldn't Recognize You'' van Madonna lijkt op ''Cry Me a River''

magic spells
HannahMontana schreef:
Ik vind het toch jammer dat hij nooit meer muziek gaat maken
maar deze cd is goed (eerste helft idd beter dan tweede)

Lol

Mooi geproduceerd, maar qua thematiek te banaal om werkelijk het genre te ontstijgen

Mijn favorieten zijn:
01. ''What Goes Around... Comes Around''
02. ''My Love (feat. T.I.)''
03. ''Chop Me Up (feat. Timbaland & Three 6 Mafia)''
04. ''SexyBack (feat. Timbaland)''
05. ''Summer Love''

avatar van Johnny Marr
Jammer dat dit fijne album afsluit met het vreselijk saaie (Another Song) All Over Again. Rubins bijdrage aan dit album vind ik dus totaal overbodig. Bonusnummer Pose met Snoop Dogg boeit me helaas ook niet...

Elmo.
De eerste helft van it album is zo verdomde ijzersterk. Ook tracks als 6 en 7 laten zien hoe Timberlake het voor elkaar krijgt nummers buiten de standaard single-lengte interessant te maken en vooral hier laat hij zien hoe je een nummer een sterke identiteit kan geven waar je vervolgens goed mee kan spelen.

Binnen de albums waar ik niet snel iemand anders over zou vertellen, is dit stiekem een van mijn favorieten.

avatar van Waste Management
Ik heb de 'Vinyl Edition' van het album, daarbij is ook de tracklist een beetje anders.
'Sexy Ladies' bevat geen prelude en duurt 3:58, en de 'Let Me Talk to You Prelude' zit bij 'My Love', duurt 6:11.
Ook 'Summer Love' 4:13 bevat geen prelude en de 'Set the Mood Prelude' zit dan bij 'Until the End of Time' 7:33.

avatar van Waste Management
Hoewel ik de 'Digital Download'/'Vinyl Edition' heb, zijn mijn favorieten ook een beetje anders.

'Let Me Talk to You (Prelude)/My Love (feat. T.I.)', 'What Goes Around.../...Comes (Interlude)', 'Chop Me Up (feat. Timbaland & Three 6 Mafia)', 'LoveStoned/I Think She Knows (Interlude)', 'SexyBack (feat. Timbaland)' en 'Sexy Ladies'.

avatar van VDB79
Ik vind dit een van de betere popalbums van de post-2000’s Het probleem is alleen dat het niet consistent genoeg van A tot Z. Er staan gewoon een stuk of 4 overbodige nummers op.
Daarnaast vraag ik me af wat er overblijft van Justin zonder de inbreng van superproducers a la Timbaland. Ik bedoel, de beste track hier is met afstand “What goes around.../...Comes around” en die wordt vooral gedragen door de fenomenale beat en productie. Je kan zo’n beat aan elke popzanger(es) geven en het wordt een knaller.

avatar van VDB79
Ik vind dit een van de betere popalbums van de post-2000’s. Het probleem is alleen dat het niet consistent genoeg is van A tot Z. Er staan gewoon een stuk of 4 overbodige nummers op.
Daarnaast vraag ik me af wat er overblijft van Justin zonder de inbreng van superbeatmakers/producers a la Timbaland. Ik bedoel, de beste track hier is met afstand “What goes around.../...Comes around” en die wordt vooral gedragen door de fenomenale beat en productie. Je kan zo’n beat aan elke popzanger(es) geven en het wordt een knaller. Dit album had misschien meer recht gedaan als het was uitgebracht als “Timbaland feat. Justin Timberlake” (of gewoon: “Timbalake”)

avatar van NERD
My Love is inmiddels toch wel een tijdloos nummer te noemen

NERD schreef:
My Love is inmiddels toch wel een tijdloos nummer te noemen
Vind ik ook. Vooral met 'Let Me Talk to You (Prelude)' die overloopt naar 'My Love' is het een fantastisch nummer.

avatar van MIAB
Een goed album, met tracks 5 en 6 als pareltjes. Het rustige nummer om mee af te sluiten bevalt me ook goed. Toch... vind ik het debuutalbum beter.. 3,5*

FutureSex / LoveSound (4:02) --- 3,0
SexyBack (4:02) --- 3,5