Jan Swerts - Schaduwland (2016)

4,26

Belgiƫ
Neoklassiek
Label: Universal

1. Rustig, Martha, het Is Allemaal Voorbij. Er Is Geen Enkel Gevaar Meer. (6:57)
  2. Iedereen Is in Elkaar aan het Storten, Sara. Iedereen Behalve Jij. (2:47)
  3. Dit Was een Belangrijke Plaats in Hun Leven, Claire. (4:18)
  4. Alice... Ze Is Daar Ergens. Buiten in het Moeras. (3:27)
  5. Ik Had Je Nooit Alleen Mogen Laten, Becky. (5:36)
  6. Kijk, Jessica, Kijk Naar Al Die Lege Wegen. (4:45)
  7. Breng Me Thuis, Raf. Red Me. Red Me. (4:48)
  8. Ze Waren Doodsbang van Me, Ruth. (3:36)
  9. Het Duurt Zolang het Duurt, Liza. (7:43)
  10. Ze Komen Je Halen, Barbara. (5:48)
  11. Daniela, Er Is Niemand. (4:54)
  12. Waar, Marie? (4:06)
  13. Jef (3:02)
  14. . (7:37)
68 BERICHTEN 3 MENINGEN
avatar van kobe bryant fan
geplaatst: 11 januari, 07:06 uur [permalink]
En bij deze plaat (zeker live) zie ik toch ook Godspeed You! Black Emperor als een grote invloed.

avatar van Venceremos

geplaatst: 11 januari, 08:49 uur [permalink]
Ben benieuwd, vanavond in de Der Aa-kerk is het zover.

avatar van Broem
geplaatst: 18 januari, 21:33 uur [permalink]
Met pijn in mijn hart afscheid genomen van Airbag - Identity (2009) die stevig op plaats 10 van P top 10 stond. Welkom Schaduwland. U bent het waard. Weergaloos is en blijft u.

geplaatst: 31 januari, 11:08 uur [permalink]
Broem schreef:

Zo is dat. Dit album groeit met de dag.

geplaatst: 2 februari, 10:03 uur [permalink]
Meesterwerk. Klaar.

avatar van CWTAB
geplaatst: 20 februari, 13:29 uur [permalink]
Inderdaad meesterwerk, deze plaat draai ik nu toch al maanden ononderbroken, die aarzelende tonen bij Rustig Martha, het Is Allemaal Voorbij. Er Is Geen Enkel Gevaar Meer... sleuren je werkelijk een eigen wereld in.

Als de videostream vanop Eurosonic van enkele weken geleden een voorsmaak mag zijn van hoe overrompelend deze groep is dan kan ik niet wachten tot ik ze zie spelen in Kortrijk In Heaven, Sint Denijskerk binnen enkele weken. De breekbaarheid en de tristesse die deze nummers uitstralen in een kerk atmosfeer, gegarandeerd kippevel

geplaatst: 20 februari, 17:52 uur [permalink]
CWTAB schreef:

Jaloers Daar wil ik ook naartoe, is vlak bij m'n deur, maar is waarschijnlijk al lang uitverkocht?

avatar van Gretz
geplaatst: 20 februari, 18:00 uur [permalink]
Johnny Marr schreef:

Lijkt er op dat er nog gewoon tickets zijn: https://www.facebook.com/events/1246457435411159/

Zou Jan Swerts ook graag in een kerk willen zien spelen, maar Zwevegem is wat ver.