Diddy - Press Play (2006)

Hip-Hop / R&B
Label: Bad Boy

1. Testimonial (2:24)
  2. We Gon' Make It (3:33)

met Jack Knight

3. I Am (Interlude) (1:46)
  4. The Future (3:11)

8. Wanna Move (5:18)

met Big Boi, Ciara en Scar

9. Diddy Rock (5:02)

met Timbaland, Twista en Shawnna

10. Claim My Place (3:25)

met Avant

11. Everything I Love (4:23)

met Nas en Cee-Lo

12. Special Feeling (4:25)

met Mika Lett

13. Crazy Thang (1:15)

met S. Rosete

14. After Love (4:47)

met Keri

15. Through the Pain (She Told Me) (5:28)

met Mario Winans

16. Thought You Said (5:49)

met Brandy

17. Last Night (6:26)

met Keyshia Cole

18. Making It Hard (4:54)

met Mary J. Blige

19. Partners for Life (4:31)

met Jamie Foxx

20. All Night Long * (3:47)

met Fergie

totale tijdsduur: 1:18:48 (1:22:35)
avatar van catdog
Diddy is zingend niet om aan te horen op Last Night !!
Gelukkig maakt Keisha Cole het helemaal goed.
Wat een zang !!

|Joël|
Zingend is zijn stem inderdaad vreselijk maar echt goed rappen kan hij helaas ook niet.

Héél véél samengewerkt

Dr.Greenthump
Hij is dan ook een producer he, los van het feit dat hij niet kan 'spitten'

Relax
Niet te geloven dat dit album bijna hoger scoord dan zijn eerste.

avatar van catdog
|Joël| schreef:

Ja, maar dat let je natuurlijk niet op bij dit album.
Deze man is zo slim om deze featurings te gebruiken.
Ik lette niet eens op Diddy bij de eerste 3 singles.

|Joël| schreef:

Helemaal mee eens..
en dan nog gaat hij die meisjes wat afzeiken bij Making The Band, alsof ze helemaal waardeloos zijn!

MattDamon2
Lizzy89 schreef:

Helemaal mee eens..

Dat brengt wel de spanning omhoog

Achjah dat is zoo typisch entertaiment business he

avatar van T37king
Deze man is echt veel verandert sinds de dood van Biggie,in die clip met Nicole Scherzinger Come to me,dans hij een soort van streetdance en in de tijd met Biggie was die EEN gangster,zogezegt dan, echt jammer.deze album is echt niet de style van hem vind ik !!!

matig album, alleen diddy rock samen met timbaland vind ik echt goed

Lil Bizzy Bone
Wat een tyfus album, ga verder geen worden aan vuil maken.

Berichten verplaatst naar P. Diddy

|Joël|
Through The Pain (She Told Me) is de nieuwe single:
Ik vind dat die beat een beetje lijkt op die van I Don't Wanna Know, heel toevallig natuurlijk dat juist dat nummer ook met Mario Winans is...

avatar van MJ_DA_MAN
Jordy schreef:
Luister The Future. Bedenk dat Pharoahe Monch dit nummer heeft geschreven, dat Puff Daddy hem tot in de kleinste details probeert na te doen... en dat er een heel goed nummer verloren is gegaan
Het nummer is ook geproduceerd door Havoc, maar die stelt ook niks (maar dan ook écht niks) meer voor vergeleken met zijn werk voor Mobb Deep in hun goede dagen. Ondanks dat het nadoen van Pharoahe behoorlijk fout is, vind ik het toch wel grappig .

avatar van Reijersen
1,5
Reijersen schreef:
Echt zo'n album waar de gastartiesten beter zijn als de hoofdartiest. Zie maar aan de namen als: Big Boi, Christina Aguilera, Timbo, J.Ti, Cee-Lo, Nas, MJB en Jamie Foxx

En zo is het maar net. Erg poppy album en P. Diddy weet niet te boeien, snel weer links laten liggen dit.

1,5 ster.

avatar van TheFunkyM
1,5
P diddy kan niet boeien.. Voor de rest noem ik dit geen echte rap.. want p diddy kan het niet.. vind ik.

1,5 ster

Rainbow
Blegg, P.Diddy die zingt.
Nee ik bedank.

SPAROOD
Diddy's vroegere werk vond ik geweldig. Tegenwoordig luister ik ook meer mainstream rnb/hiphop en ik dacht dat dit misschien nog wel kon waarderen. Niet dus, voor mij sprinkt er geen een nummer uit.

t-h-y-$

weet iemand in welk nummer dat nog meer zit
mijn gevoel zegt iets met Jay-Z

Jep Show Me What You Got van Jay-z

avatar van orbit
Noemt die fake zich nu weer gewoon Diddy ipv Puff diddy of puff daddy?

avatar van UmindC
Vroeger noemde Sean Combs zichzelf Puff Daddy, later werd het P. Diddy. En nu heet hij Diddy.
Maar ik kan mij herinneren dat deze plaat onder P. Diddy uitgebracht is?

avatar van MJ_DA_MAN
Nee, onder Diddy.

avatar van UmindC
Ik heb deze cd origineel, en op de zijkant (zeg maar de rug) ervan staat toch echt P. Diddy.

edit: ook hier te zien

avatar van Dom_Kennedy
T37king schreef:

Onzin. In die oude videoclips van Biggie en Craig Mack liep Diddy ook altijd al te dansen, Hij is van origine ook een danser.

.Stacy Lattisaw - What You Need YouTube - Stacy Lattisaw - What You Need