Singles (1992)

Label: Epic

1. Alice in Chains - Would? (3:29)
  2. Pearl Jam - Breath (5:27)
  3. Chris Cornell - Seasons (5:47)
  4. Paul Westerberg - Dyslexic Heart (4:32)
  5. Lovemongers - Battle of Evermore (5:44)
  6. Mother Love Bone - Chloe Dancer / Crown of Thorns (8:19)
  7. Soundgarden - Birth Ritual (6:07)
  8. Pearl Jam - State of Love and Trust (3:48)
  9. Mudhoney - Overblown (3:02)
  10. Paul Westerberg - Waiting for Somebody (3:28)
  11. Jimi Hendrix - May This Be Love (3:11)
  12. Screaming Trees - Nearly Lost You (4:09)
  13. Smashing Pumpkins - Drown (8:17)
avatar van Darkzone
Beste soundtrack ever!

avatar van Darkzone
Singles Soundtrack (Deluxe Edition) [Original Motion Picture Soundtrack] [VINYL]: Amazon.co.uk: Music

Een paar maanden uitgesteld, maar de 25th anniversary Edition komt eraan. Op dubbel-vinyl! Met bonus-cd met nog meer muziek uit de film als ik het goed heb.

Voorlopig alleen bij Amazon UK in de pre-order. Hopelijk straks ook bij Bol of Jpc.de.

Ik zie 'm nu ook bij jpc.de voor 27,99 met een releasedatum van 19 mei 2017.

Wat een geweldige kwaliteit heeft de 25th anniversary remaster op vinyl van deze Singles Grunge Soundtrack. En in de gatefold hoes vind je ook nog de bonus CD, met 18 deels onuitgebrachte songs.
Zeer aan te bevelen!

avatar van Funky Bookie
Een uitstekend tijdsbeeld van de Seattle scene ten tijde van de grunge. Alle Seattle grootheden, inclusief Jimi, zijn terug te vinden. M.i. staat Nirvana er terecht niet op. Zij zijn onlosmakelijk verbonden met grunge, maar leken altijd wat buiten de Seattle incrowd te staan.
Hoogtepunten te over m.u.v. de bijdragen van Paul Westerberg.