The Black Eyed Peas - Elephunk (2003)

Hip-Hop / Pop
Label: Interscope

1. Hands Up (3:35)
  2. Labor Day (It's a Holiday) (3:58)
  3. Let's Get Retarded (3:35)
  4. Hey Mama (3:34)
  5. Shut Up (4:56)
  6. Smells Like Funk (5:04)
  7. Latin Girls (6:17)
  8. Sexy (4:43)
  9. Fly Away (3:35)
  10. The Boogie That Be (5:12)
  11. The APL Song (2:54)
  12. Anxiety (3:38)

met Papa Roach

13. Where Is the Love? (4:46)

met Justin Timberlake

14. Third Eye (3:42)
  15. Rock My Shit * (3:52)
  16. What's Goin Down * (2:41)
avatar van BoyOnHeavenHill
Hiervan word ik net zo vrolijk als toen ik voor het eerst 3 years... van Arrested Development hoorde. Op een enkele uitzondering na heeft hip-hop mij nooit geboeid, maar leuke pop met inventieve arrangementen des te meer, dus in plaats van een hip-hop-groep die schijnbaar z'n idealen voor het grote geld te grabbel heeft gegooid hoor ik hier gewoon feestelijke, gevarieerde en mooi rijk geproduceerde pop-hop / hit-hop – allebei grappige omschrijvingen. Vanaf Latin girls wordt er wat geknipoogd naar andere genres, maar tussendoor wordt het ook allemaal wat gewoner, en met het niveau daalt ook mijn interesse. Op basis van de eerste helft toch een voldoende.