Gorillaz - The Now Now (2018)

Electronic / Pop

9. Fire Flies (3:53)
  10. One Percent (2:16)
  11. Souk Eye (4:36)
avatar van legian
Thanks panjoe ik ga er morgen eens mee beginnen. Als het nummer van Sage Francis een indicatie is dan zie ik er wel heil in.

avatar van Reijersen
Sinds de release van de geweldige single Clint Eastwood ben ik the Gorillaz blijven volgen. Naar mijn idee maken ze met wisselend muziek dat voor mij geschikt is. Deze The Now Wow is mij wat te saai. Er zijn te weinig songs die echt kunnen beklijven. Uitzonderingen zijn dan toch het lekker luie Magic City en het gedreven Trans.

avatar van legian
Ik merk dat ik het album weer geregeld opzet met het mooie weer. Het is toch een erg lekker zomers album, wat ik steeds meer ga waarderen. Halfje erbij.

avatar van niels94
Deze raakt totaal in de vergetelheid, of niet? Niet helemaal onverwacht, toch blijf ik vinden dat hier enkele heerlijke tracks opstaan. Nu weer Fire Flies opstaan bijvoorbeeld, nog steeds erg, erg fijn

avatar van Arrie
Hollywood draai ik nog wel regelmatig, heerlijk nummer.

avatar van Johnny Marr
Tranz en Humility dan? Na de eerste drie nummers is het wel grotendeels uit met de pret, vind ik. Alles wat na Plastic Beach kwam is een mooi extraatje, maar dat meesterwerk gaan ze nooit meer overtreffen vrees ik. Gelukkig hier en daar wel nog een sterk nummer.