Black Thought - Streams of Thought, Vol. 1 (2018)

Label: Human Resources

1. Twofifteen (3:45)
  2. 9th vs. Thought (2:47)
  3. Dostoyevsky (3:53)

met Rapsody

4. Making a Murderer (4:32)

met Styles P

5. Thank You (2:18)

met KIRBY

avatar van bennerd
Wat een sterke EP. Het wijst me er hardhandig op dat ik te lang heb liggen slapen op Black Thought. Die tweede en vierde track... Abnormaal hard.

avatar van Sjaakspeare
Black Thought zit al bijna drie decennia op een niveau dat in ons taalgebied simpelweg niet bestaat. Supperstrakke flows, zieke rijmschema's en dan toch een hoop zinnigs uitkramen met een prachtige dictie en vrachtladingen aan overtuigingskracht. Onwaarschijnlijk goed.

avatar van zaaf
Wow, blij met deze release van deze grootheid. Vooral Dostoyevski vind ik van een waanzinnig hoog niveau.

avatar van Rene1979
Zou hier vooral graag een fysiek exemplaar van zien

Kos
Dit lijkt er al een stuk meer op.

avatar van RebelINS
De lekkere hip hop releases zijn niet dun bezaaid dit jaar! Heerlijke EP met een keiharde productie en een Black Thought in bloedvorm.

avatar van vinylbeleving
Kos schreef:
Dit lijkt er al een stuk meer op.

Op wat?
Vergeleken met?

vinylbeleving schreef:

Op wat?
Vergeleken met?

Excuus, met andere recente hiphop releases.

avatar van Silky & Smooth
Wow, dikke release! Black Thought is lekker op dreef!

avatar van Silky & Smooth
Ik heb 9th Wonder ook in tijden niet meer zo lekker horen produceren. Geweldige plaat, hopelijk komt er snel een deel 2 of volledig album!

avatar van vinylbeleving
Lekkere ep zeg! Met als extra vermelding Thank You. Geweldige sample van The Charade ik hoop op een heel album!

avatar van jordidj1
Lekker plaatje hoor, met een Black Thought on point.

avatar van Flipm0de
Black Thought altijd gezien als een van de top 10 MC’s all time en nu laat hij het ook eindelijk met een solo project zien dat hij het ook zonder The Roots kan.

avatar van JayM
Wat krijg je als je Black Thought loslaat in het wild, zonder boeien van een band? Dit dus.. een spervuur aan topnotch lyrics zonder enige filter. Hele dope e.p. waar het gas pas na 15 min omlaag gaat en Khrysis D'angelo van stal haalt voor het dankwoord..Thank You!

avatar van waxs
Zozo, onder de indruk van het productiewerk van 9th ook. De producties sluiten naadloos aan bij de agressie in het stemgeluid van Black Thought. Kort maar krachtig is hier zeker op z'n plaats, want de plaat kent eigenlijk geen diepte punten. Benieuwd of er snel opvolging komt in de vorm van een Volume II.

avatar van Mausie
Damn, ben er pas 2 nummers in, maar word echt weggeblazen! Dit geeft Kanye zijn releases het nakijken zeg (op Daytona na).

avatar van TheBuszz
BARS!!

avatar van GarnalenPeller
^
I heard murder ran this vast, deserted land
Since back when Burning Man was blacks in Birmingham

Ik vind de beats eigenlijk wat wishy washy voor de urgentie waarmee Black Thought hier rapt.

Kos
Kijk ik er naast of staat Vol. 2 niet op de site?

avatar van GrafGantz
Kos schreef:
Kijk ik er naast of staat Vol. 2 niet op de site?

Black Thought & Salaam Remi - Streams of Thought, Vol. 2 (2018)

Heb je zelf nog op gereageerd ook

Kos
Haha ok.. een collab dus.