Kempi - Rap 'n Borie (2007)

Alternatieve titel: Mixtape 2: Rap 'n Borie

Label: Top Notch

1. Intro (1:27)
  2. Nigga (5:56)

met Winne en Feis

3. Gedachten (2:00)
  4. Coke Moet Gepusht Worden (2:27)
  5. Bel Me (2:48)
  6. De Zoon (1:41)
  7. Spring (2:47)

met Klemma

8. Zwart in Mijn Zakken (4:16)

met Rocks en Miss Sophie

9. Rap 'n Borie (5:25)
  10. Je Weet Nix (3:14)
  11. Lau / Irie (2:36)
  12. Chicks Vinden Ons Leuk (2:36)

met Manny & Cocoras

13. Kom Nie Hier (4:03)

met The Opposites

14. Tuignegers (3:32)
  15. Lay Low (3:07)
  16. Zet Um Op (Baby) (2:50)
  17. Kutsysteem (2:28)
  18. Zoveel Stress [Remix] (1:21)
  19. Chill Met Mij (1:47)

met Loupy

20. Zoveel Stress (4:22)
  21. Geen Blood Geen Crip (5:38)

met Bloedserieus

22. De Dopedealer (2:38)
  23. Familie Lobi (1:40)
  24. Al Sla Je Mu Dood (3:12)
  25. Mixtape 3 Preview (2:12)
avatar van TheFunkyM
0,5
Pff wordt moe van deze berichten..

Bij zulke albums wilt iedereen altijd heel stoer zeggen waarom ze dit album niet willen luisteren en hoe slecht het is -_-''

Alsof ze bevestiging willen horen van: zo chill man, ik ook niet, ik heb muziek smaak-_-'

Ok, iedereen vind idd erg leuk om kempi's muziek af te kraken. Maar sommige tracks vind ik toch wel erg aanstekelijk, en er zit ook slechte muziek tussen. Maar dat is ook omdat het maar een mixtape is, en als je alleen maar slecht over hem wilt praten waarom ga je dan niet gewoon je eigen muziek luisteren en niet reageren.

avatar van Wolli
2 sterren en die zijn puur voor de song zet um op omdat ik dat refrein heerlijk vind. Hier houd het ook helemaal mee op, wat een egocentrische bal gehakt

avatar van teeveepee
Mensen hier doen alsof ze smaak hebben en geven het dan een 0,5 of 1 of wat dan ook, maar je kan niet zeggen dat bijv. kut systeem of zoveel stress slechte nummers zijn. Al die haat alleen omdat hij zegt dat hij gangster is enzo, hetzelfde bij 50 cent.

En je kan zijn teksten slecht vinden (die vind ik ook niet slecht), maar hij wordt wel ondersteund door goede beats, en hij rapt mooi. Ik vind deze mixtape wel minder dan zijn 1e, maar dit verdient sowieso geen enkele 1. Ben benieuwd naar reacties op dit bericht.

avatar van MJ_DA_MAN
1,5
Denk je nou echt dat je reacties krijgt als: ''ja, je hebt helemaal gelijk teeveepee, bedankt dat je ons het licht liet zien''?

Maar nee, er zullen wel wat haatstemmen tussenzitten (Kempi is een van de weinige rappers waarbij ik haatstemmen nog enigsinds kan begrijpen), maar de users die hier met meest aanwezig zijn hebben het echt wel eerlijk beoordeeld.

avatar van teeveepee
Nee, ik ben benieuwd of mensen dan nog iets zinnigs hebben te zeggen in plaats van hij is triest enzo, ik vind het namelijk nogal triest zoals mensen hier doen alsof dit kutmuziek is, ik denk dat mensen hier mee gaan met de rest van de 'smaakvolle' mensen hier op MuMe.

Want bij bijvoorbeeld een album van Jay-Z als Reasonable Doubt vindt iedereen dat geweldig, maar hij rapt ook over bullshit. En Kempi rapt niet alleen over bullshit maar ook over zijn leven (dat vinden sommige mensen ook bullshit of triest wat hij vertelt daarover). Maar ik vind het nogal willekeurig dat hij zo wordt gehaat. Ik denk ook dat die haat niet helemaal willekeurig is, ik denk ook dat veel mensen hem dom vinden. En er zijn genoeg geliefde domme rappers.

avatar van Stapler
Heeft Reverse nou de beat van Rap n Borie gemaakt? Zo ja dan heeft ie hem gewoon nageaapt van Pharrel.

avatar van TheLegacy
Die beat is gewoon overgenomen hoor is gewoon de instrumental van mr. me too. Dit is ook een mixtape hè geen officieel album

avatar van Roscovitsch
Ik lay low laaaay low want ik voel dat de duivel na me kij-hijkt hij schreeuwt me naam zo van kempi zet z'n toori vndaaag #classic... staan paar goede tracks op heb hem ook original, begint zo langzamerhand jeugdsentiment te worden. Jammer dat waxfiend het aan elkaar mixxt irritante vent zeg.

lckay
"Ik ben een klootzak, ik ben een nietsnut, ik ben type die de bel van je fiets rukt"

Geen Bloed Geen Crip ???

avatar van Spraakwater25