Mark Ronson - Version (2007)

Pop / Soul
Label: Columbia

1. God Put a Smile upon Your Face (3:13)

met Daptone Horns

4. Toxic (4:05)

met Tiggers en Ol' Dirty Bastard

5. Valerie (3:39)

met Amy Winehouse

6. Apply Some Pressure (3:36)

met Paul Smith

7. Inversion (1:47)
  8. Pretty Green (3:16)

met Santogold

9. Just (5:20)

met Alex Greenwald

10. Amy (3:32)

met Kenna

11. The Only One I Know (3:59)

met Robbie Williams

12. Diversion (1:19)
  13. L.S.F. (3:30)

met Kasabian

14. Outversion (1:50)
  15. Pistol of Fire * (2:57)

met D. Smith

16. No One Knows * (4:37)

met Domino Kirke

17. You're All I Need to Get By * (3:10)

met Wale en Tawiah

18. Stop Me [Kissy Sellout Remix] * (5:36)

met Daniel Merriweather

avatar van Lars Muziek.
Geweldige cd met geweldige nummers die goed zijn uitgewerkt en een heerlijke beat hebben vooral God Put a Smile upon Your Face, ook heeft Mark Ronson een goede smaak voor artiesten, zo zijn Amy Winehouse en Lily Allen en Robbie Williams een erg goede keus.

avatar van IntoMusic
Waarin het debut voor mij té 'hardcore Hip-Hop' was, is dit album lekker om naar te luisteren.
Voor mij geen echte uitschieters of een memorabel album, maar het loopt van begin tot eind waarbij de diverse stijlen en stemmen het allemaal erg divers maakt (in positieve zin).

avatar van frolunda
DirkM schreef:
Dit album bevat een paar leuke nummers, maar het is mij teveel drukte aan mn hoofd. Kan het niet uitluisteren.
Dat gevoel had ik ook een beetje al moet ik wel bekennen dat er een aantal erg lekkere nummers op staan.......en dat uitluisteren lukt ook nog wel,al zal ik Version in de toekomst niet al te vaak meer draaien.

avatar van james_cameron
Lekker album vol vrolijke bewerkingen van bekende songs van uiteenlopende artiesten. Ronson heeft er een smakelijk en dansbaar geheel van gemaakt, met veel gebruik van trompetten en een keur aan gastoptredens. Valerie met Amy Winehouse is top, net als The Only One I Know met Robbie Williams. Ongeveer halverwege treffen we een paar minder boeiende tracks, maar tegen het einde trekt de kwaliteit weer aan.

avatar van MIAB
Omdat ik hier goede recensies las en Valerie fantastisch vind, ging ik dit album toch even luisteren. Echter lijkt de rest van de album alles behalve op de hit "Valerie". Vanuit mijn gevoel verdient dit album geen 3*, maar Valerie houdt het gemiddelde hoog. Zonder dit nummer zou het een 2,5* zijn geweest.

1. God Put a Smile upon Your Face (3:13) 3,0
2. Oh My God (3:35) 3,0