The Raconteurs - Help Us Stranger (2019)

Label: Third Man

1. Bored and Razed (3:35)
  2. Help Me Stranger (3:36)
  3. Only Child (3:41)
  4. Don't Bother Me (2:53)
  5. Shine the Light on Me (3:27)
  6. Somedays (I Don't Feel Like Trying) (4:06)
  7. Hey Gyp (Dig the Slowness) (2:25)
  8. Sunday Driver (3:38)
  9. Now That You're Gone (4:00)
  10. Live a Lie (2:20)
  11. What's Yours Is Mine (2:49)
  12. Thoughts and Prayers (4:42)
avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
Te laat voor Best Kept Secret, maar ik ga ervan uit dat ze dan veel van deze nieuwe plaat gaan spelen!

JVT
Als grote Jack White fan vind ik the raconteurs zijn beste project. Ik kijk dus behoorlijk uit naar deze plaat! Hoop op snel nog een nieuwe single, want Juni duurt nog een tijdje.

Als dat de hoes is ???

avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
René R schreef:
Als dat de hoes is ???
Hij is inmiddels op meerdere plaatsen bevestigd, dus ik vrees dat dit 'm gaat worden inderdaad

Nu op limited wit vinyl te krijgen op jpc.de (gratis thuis gestuurd).

JVT
Wat zijn de 4 uitgebrachte nummers steengoed zeg!! Behoort tot hun betere werk. Ben heel erg benieuwd zondag op best kept secret. Schijnt dat de heren in topvorm zijn.

avatar van aminam19
Kijk ook erg uit naar dit album! Consolers of the lonely was een ijzersterke plaat, en 1 van de betere in het grote jack white oeuvre. ( qua project vind ik the dead weather net iets beter vanwege het rauwere geluid)
Vind de 4 uitgebrachte nummers alleen wat tam en op de automatische piloot...
Had wel verwacht dat het allemaal iets spannender en expirimenteler zou klinken, helemaal na white zijn laatste solo plaat "boarding house reach".

Hij is gelekt!

Klinkt heel erg lekker allemaal. Bored and Razed is al een tijdje uit maar wat een geweldige opener is dat toch. Only Child ook heel erg goed.

avatar van ni slecht
JVT schreef:
Hij is gelekt!

waar?

Gewoon degelijk lekker. Meer heb ik bij dit bandje niet nodig.

Vrij hoog jaren '70 rock gehalte (ik hoor een beetje Led Zeppelin en Queen).

JVT schreef:
Only Child ook heel erg goed.

Dat was liefde op het eerste gehoor ja.