Ride - This Is Not a Safe Place (2019)

Label: Wichita

1. R.I.D.E. (2:59)
  2. Future Love (3:38)
  3. Repetition (3:17)
  4. Kill Switch (2:45)
  5. Clouds of Saint Marie (3:53)
  6. Eternal Recurrence (5:48)
  7. 15 Minutes (3:13)
  8. Jump Jet (5:08)
  9. Dial Up (3:37)
  10. End Game (3:37)
  11. Shadows Behind the Sun (4:00)
  12. In This Room (8:40)

avatar van Slowgaze

Geen heel bijzondere single zou ik zeggen, maar in de context van het album zou-ie best eens op zijn plaats kunnen vallen. Wel een bizar lage geluidskwaliteit, het is verdorie geen juli 1990 meer.

avatar van BrotherJohn
Niet vaak dat ik een bericht in deze strekking plaats, maar wat een lelijk artwork, dat belooft weinig goeds.

avatar van linxde1
Slowgaze schreef:

Best een leuk liedje.

avatar van MartinoBasso
Future Love is wel tof, maar Repetition vind ik een draak van een nummer.

avatar van blur8
De hoogtij dagen van RIDE liggen in het verleden, maar bv. [Jump Jet] is lekker .
Niet toevallig ook track 8, net zoals [Vapour Trail] op Nowhere.