Talk Talk - ASides BeSides (1998)

Label: EMI

1. Talk Talk [Extended Version] (4:34)
  2. Today [Extended Version] (4:33)
  3. My Foolish Friend [Extended Version] (5:30)
  4. It's My Life [Extended Version] (6:19)
  5. Such a Shame [Extended Version] (7:00)
  6. Such a Shame [Dub Mix] (6:33)
  7. Dum Dum Girl [12" Mix] (5:23)
  8. Without You [12" Mix] (5:55)
  9. Life's What You Make It [Extended Mix] (7:01)
  10. Living in Another World [Extended Remix] (8:58)
  11. Pictures of Bernadette [Dance Mix] (8:06)
  12. Happiness Is Easy [12" Mix] (7:02)
  13. Talk Talk [Demo Version] (3:28)
  14. Mirror Man [Demo Version] (3:30)
  15. Candy [Demo Version] (4:24)
  16. Strike Up the Band (2:45)
  17. ? (4:08)
  18. My Foolish Friend (3:19)
  19. Call in the Night Boy [Piano Version] (3:49)
  20. Why Is It So Hard? (4:04)
  21. Again a Game...Again (4:11)
  22. Without You (3:26)
  23. Dum Dum Girl [US Mix] (3:39)
  24. It's Getting Late in the Evening (5:45)
  25. For What It's Worth (5:21)
  26. Pictures of Bernadette (5:03)
  27. Eden [Edit] (4:21)
  28. John Cope (4:38)
avatar van dazzler
Alicia schreef:
Op de originele maxi-single Life's What You Make It [Extended Mix] uit 1985 met de grote gele vlinder op de hoes, is de mix van dit mooie nummer anders en duurt het nummer 6 minuten en 39 seconden.
Heb je het dan niet over de "Original Mix" van Side 2? Die heeft de speelduur die jij noemt. Op Side 1 staat de "Extended Version" van bijna 7 minuten.

Talk Talk - Life's What You Make It (Extended Version) (Vinyl, 12") | Discogs

avatar van Alicia
Nee, op mijn versie staan maar twee liedjes. Op de a-kant staat Life's What You Make It (Extended Version) 6:39 en dit nummer klinkt anders dan de versie op deze verzamelaar. Op de b-kant staat It's Getting Late In The Evening. Mijn versie is een 'printed in Germany' exemplaar, er zijn trouwens ook wat kleine verschillen op de cover waar te nemen en we heben hier te maken met een ander serienummer (?) namelijk: 060-20 0936 6 A en B. Dit zou kunnen betekenen dat er verschillende persingen/versies bestaan, die in Nederland naast elkaar verkrijgbaar waren. Ik heb mijn 12" single in 1986 ergens in Rotterdam gekocht. Edit: Talk Talk - Life's What You Make It (Extended Version) (Vinyl, 12", 45 RPM, Maxi-Single) | Discogs

avatar van Castle
Ik had ooit een een extended version op tape (van toen bekende van me copy) en voor mijn gevoel was die anders dan ik op deze cd versie had, maar dacht mijn geheugen het was. Ik denk ik nu minder dement/schizo of whatever ben ik dacht Thnks Alicia voor de uitleg.

avatar van reptile71
Ik heb diezelfde 12 inch als Alicia. Dat is de extended version. Wat op deze cd staat is de extended mix. Die laatste is dus iets langer. Overigens heb ik deze 12 inch alleen maar om de B kant It's Getting Late in the Evening.

avatar van Alicia
Hoera, we zijn er uit! Best lastig al die 'mixen', ik kan dus maar beter bij de originele versies blijven.
Hoe dan ook, de 'extended version' vind ik dus veel mooier dan de 'extended mix' op deze verzamelaar! Ja, de b-kant It's Getting Late in the Evening is natuurlijk subliem!

avatar van Chameleon Day
IGLitE is weergaloos!! R71 en Alicia, doen jullie hier ook mee?

avatar van vigil
Zieltjes aan het winnen Chameleon Day

avatar van reptile71
Chameleon Day schreef:
IGLitE is weergaloos!! R71 en Alicia, doen jullie hier ook mee?

Ik kijk nooit verder dan mijn neus lang is op musicmeter dus die dingen gaan aan mij voorbij normaal, nu doe ik mee dankzij CD.

avatar van Chameleon Day
vigil schreef:
Zieltjes aan het winnen Chameleon Day

IGLitE moet toch in de startlijst komen! Ik overweeg om meerdere accounts aan te maken. Dus als je bij het top 25 topic nieuwe users tegenkomt met een TT-nummer als username....