Pendragon - Love Over Fear (2020)

Label: Toff

1. Everything (5:20)
  2. Starfish and the Moon (3:37)
  3. Truth and Lies (8:26)
  4. 360 Degrees (5:34)
  5. Soul and the Sea (5:44)
  6. Eternal Light (8:19)
  7. Water (7:57)
  8. Whirlwind (4:59)
  9. Who Really Are We? (8:41)
  10. Afraid of Everything (5:08)
  11. Tamen Omnia [Everything but Everything] *
  12. Who Really Are We? [Acoustic Version] *
avatar van ProGNerD
Prog66 schreef:
Ik weiger gebruik te maken van zaken als Spotify, en val dus waarschijnlijk net als Ayreonfreak in de categorie “ouwe lul”.

Sites als deze verbreden mijn muzikale horizon. Zonder MuMe, Progwereld, Metalfan en nog een paar soortgelijke platforms had ik bands als Big Big Train, Antimatter, Soen, Klone, Swallow The Sun, Psychotic Waltz en nog heel veel anderen waarschijnlijk nooit ontdekt. En dan had ik heel veel moois gemist!

Niets mooier dan na weer een lovende recensie op een van deze sites bij de kleine platenzaak op zoek te gaan naar die ene band waar je nog nooit van had gehoord, en dan constateren dat je dankzij (bijvoorbeeld) Alicia of Neal Peart weer iets geweldigs aan je collectie hebt kunnen toevoegen..

+1 "ouwe lul" hier. Laatste "ontdekking" (10 jaar na dato ) op deze manier afgelopen week:de laatste 2 albums van Throes Of Dawn via Progwereld.

avatar van Clownvis
Ik denk dat er op deze site nog aardig wat zitten die de muziek nog steeds op CD of LP koopt. Muziekliefhebbers doen dit namelijk nog, Ook ik ontdek via deze site nog steeds nieuwe muziek, kort geleden nog Cosmograf gekocht, prachtige prog muziek.

Maar terug naar deze CD, nog niet gehoord maar inmiddels wel gedownload. Bevalt deze dan zal er binnenkort een fysiek exemplaar komen.

avatar van ProGNerD
Clownvis schreef:
Ik denk dat er op deze site nog aardig wat zitten die de muziek nog steeds op CD of LP koopt. Muziekliefhebbers doen dit namelijk nog,.

Klopt helemaal; zelf net nog "blind" (op basis van het 1e vrijgegeven nummer en ervaringen uit het verleden... ) deze alvast ge-pre-ordered: Katatonia - City Burials

avatar van Deranged
Als je vandaag de dag niet op Spotify wil of gaat zit je met je hoofd zowel in het zand als in je aars.

Vorige nog op CD gekocht maar momenteel geen CD speler dus gaat lastig worden.

Op doorreis zijnde in een consumptie maatschappij het idee van tastbare media geheel losgelaten.

Persoonlijk.

Heb een kleine ronde B en O bluetooth speaker waar hetzelfde geluid uit komt als mijn oude 5.1 die ik met pensioen stuurde wegens te lijvigheid en een telefoon met directe beschikking tot het meeste wat ik zou willen luisteren.

Vind het heerlijk.

Dan maar geen Pendragon.

Mans kan zeer smaakvol soleren, dat weet ik wel.