Dua Lipa - Future Nostalgia (2020)

Label: Warner Bros.

1. Future Nostalgia (3:04)
  2. Don't Start Now (3:03)
  3. Cool (3:29)
  4. Physical (3:13)
  5. Levitating (3:23)
  6. Pretty Please (3:14)
  7. Hallucinate (3:28)
  8. Love Again (4:18)
  9. Break My Heart (3:41)
  10. Good in Bed (3:38)
  11. Boys Will Be Boys (2:46)
avatar van Gretz
Kijk hier enorm naar uit! De drie voorproefjes (Don't Start Now, Future Nostalgia en Physiclal) steken allemaal fantastisch in elkaar. Heerlijk om zoveel 80s invloeden terug te horen in haar nummers

avatar van cosmic kid
cosmic kid (moderator)
Stemmen verwijderd. Het is niet de bedoeling om te stemmen op albums die nog nergens te beluisteren zijn

avatar van Jeroen65
Het album is gelekt. Is per ongeluk twee weken te vroeg al verkocht.

avatar van Jeroen65
Na eerste luisterbeurt een fantastisch sterke pop plaat. Heerlijke throwback disco sound and flowt het album lekker.
Enige nummer wat tot nu toe minder bevalt is Good in Bed, maar het is nog steeds een aardig nummer.

Favorieten op eerste luisterbeurt:

Cool
Physical
Hallucinate
Love Again
Break My Heart
Boys will be Boys

avatar van Jeroen65
De release zal nu aankomende vrijdag (27 maart) zijn. Een week eerder dus.
Slim, gezien de lek...

avatar van cosmic kid
cosmic kid (moderator)
Opmerkingen over stemgedrag verwijderd. Het is niet sjiek om die "discussie" in de openbaarheid te voeren. Daar is de PM voor of de knop "misbruik"

avatar van mattman
Don't Start Me Now is het eerste nummer van deze Dua die ik echt goed vind. En ook een goede reden om het hele album uit te pluizen.

Tot snel.

Mooie hoes ook.