Bon Jovi - 2020 (2020)

Label: Captain Kidd

1. Limitless (3:41)
  2. Do What You Can (4:19)
  3. American Reckoning (4:41)
  4. Beautiful Drug (3:48)
  5. Story of Love (5:49)
  6. Let It Rain (4:39)
  7. Lower the Flag (4:55)
  8. Blood in the Water (5:57)
  9. Brothers in Arms (4:12)
  10. Unbroken (6:07)
Mssr Renard

Haha. Treffend inderdaad.

Een muzikale tweede jeugd zit er naar verwachting niet meer in.

Mssr Renard

avatar van meneer

avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
Met een tijdsduur van 9:48 hoop ik op een goede grindplaat.
Ik heb de basis voor deze grap weggenomen . Maar verfrissend zou het wel zijn geweest. Een plaat ala ZALM.

avatar van vigil
Bon Jovi lijkt op Lou Reed tegenwoordig.

Ik zag de foto en moest eigenlijk direct aan Mick Jagger met een coupe soleil denken

Nou ja goed de conclusie is dat Jon nog steeds op een rockster lijkt enkel dan 10 a 15 jaar ouder dan hij is

avatar van vigil
Zou nummer 5 een cover van zijn?

avatar van fish
Single Limitless bevestigt mijn sterke vermoeden dat Bon Jovi een totaal nietszeggende band is geworden. Een dieptepunt na een dieptepunt.

avatar van luigifort
It's 2020...it's now or never...he ain't gonna live forever...

avatar van jerome988
Na 13 albums heb ik nog steeds een net gemiddelde van 4,04* staan bij Bon Jovi. Met deze albumcover zet hij zich echter wel echt weg als extreme patriot. Unbroken en Limitless geven me ook geen hoopvolle indruk. Bij de release straks even zonder verwachtingen beluisteren. Ik ga er wel van uit dat er een paar mooie nieuwe nummers aan zijn oeuvre worden toegevoegd. Titels als Beautiful Drug en Blood in the Water maken me wel nieuwsgierig.

avatar van Edwynn
Limitless is alvast een waardeloze song. Nog erger dan waar we mee op de twee laatste albums om de oren geslagen werden. Ongelooflijk hoe Bon Jovi gewoon niet meer in staat is om weer eens enthousiast of emotioneel uit de hoek te komen zoals enkele van hun genregenoten dat plachten te doen. En dan gaat het me er niet eens om of het wel of geen flitsende hardrock moet zijn.
Dit is gewoon knutselen met een garageband app of met een karaokeset en dat dan op plaat flikkeren en daarmee het gepeupel lastigvallen.

Ik vind dit gewoon een prima nummer dat gelijk in je hoofd blijft zitten. Niets mis mee.

avatar van permafrost
BON JOVI's '2020' Album Pushed Back To The Fall

Balen

avatar van milesdavisjr
Had mij hier zo op verheugd ....

avatar van Edwynn
Uitstel tot volgend jaar zit er zeker niet in?

Tot 2040 zit er zeker ook niet in?

avatar van Poles Apart
Edwynn schreef:
Uitstel tot volgend jaar zit er zeker niet in?

Nee, moeten ze de hoes en albumtitel aanpassen. Stel je voor, zeg!

avatar van Edwynn
Dat had ik enorm geestig gevonden. Terug naar de drukker want bye bye gratuite verwijzing naar dit mooie ronde jaartal.

avatar van joko150
oof je album 2020 noemen...

avatar van Edwynn
Hij kan het ook nu gewoon wel uitbrengen natuurlijk.

Maat het hoeft niet.

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Alle 'grote Hollywood-filmproducties' zijn al uitgesteld tot ten minste juli. Het uitstel van deze albumrelease lijkt me logisch in het verlengde daarvan te liggen.

avatar van Poles Apart
Edwynn schreef:
Hij kan het ook nu gewoon wel uitbrengen natuurlijk.

Maat het hoeft niet.

Ach, veel troost zal het de mensen toch niet brengen in deze moeilijke tijden. Vandaar is het uitstel wel logisch natuurlijk.

Casartelli schreef:

Maar voor het beluisteren van een album hoef je niet in een bioscoopzaal te zitten.

avatar van Stefan1979
Bon Jovi lijkt op Lou Reed tegenwoordig.

Helaas blijft het dan alleen bij uiterlijk..

avatar van vinylbeleving
Bon Jovi doet een Irma Sluisje. In de handen kuchen is zo 2019. Dat zou ie toch moeten snappen

Thekillers87327
Hier ga ik eens rustig voor zitten, verwacht niet veel meer dus dan kan het alleen maar meevallen

avatar van AOVV
Slecht klinkt het allemaal niet, maar ik hoor erg weinig bezieling in dit plaatje. Alsof de inspiratie ergens ver weg op zolder verstopt lag.

2,5 sterren

Het album 2020 noemen, en dan op de hoesfoto in je hand hoesten, moet eigenlijk niet kunnen.

avatar van Venceremos
Jon Bongiovi weet dingen.