Biffy Clyro - A Celebration of Endings (2020)

Label: 14th Floor

1. North of No South (4:05)
  2. The Champ (3:37)
  3. Weird Leisure (4:08)
  4. Tiny Indoor Fireworks (3:16)
  5. Worst Type of Best Possible (3:50)
  6. Space (3:56)
  7. End Of (4:37)
  8. Instant History (3:31)
  9. The Pink Limit (3:55)
  10. Opaque (4:07)
  11. Cop Syrup (6:17)
avatar van rebjuh
Het is echt niet heel slecht ofzo, maar er staan ongeveer nul nummers waarvan ik denk: oh, dat is awesome. Jammer wel.

avatar van Rvdz
Cop Syrup is anders wel heel vet hoor

avatar van Agony
positief verrast. Erg fijne plaat en durf bijna wel te stellen dat het de beste Biffy plaat sinds Puzzle is...

avatar van Ketter
They never disappoint. Degelijke plaat weer. Ben groot fan en ze kunnen bij mij niet veel fout doen.

Classic Biffy songs. Het is weer volop smullen van de refreintjes en koortjes. Ook de cheesy ballad Space gaat er in als zoete koek!

Mooie toevoeging aan het oeuvre. kan niet wachten om live weer mee te blèèren!

avatar van Finidi
Cop Syrup is inderdaad wel heel fijn. Waar ik de vorige albums van Biffy Clyro vooral veel te glad vond, valt deze weer een stuk beter in de smaak.

avatar van joko150
Jammer dat er niet meer bangers als Cop Syrup op staan.

avatar van Grecio
Gelukkig was het gedrocht Instant History (wellicht een kwestie van smaak, maar ik krijg een soort Dotan gevoel bij dit nummer) geen voorbode voor de rest van het album. Zoals hierboven ook gezegd kan zelfs het mierzoete Space mij erg bekoren. Prima album weer.

avatar van luukve
Toen dit album uitkwam in 2020 was het midden in de coronapandemie dus heb hem toen heel veel kunnen beluisteren. Waar ik hem toendertijd geweldig vond is de magie er toch wel een beetje vanaf. Space en End Of zijn mijn favoriete tracks, al zijn de eerste twee tracks en Instant History ook gaaf. Weird Leisure, Worst Type of Best Possible, Pink Limit en Opaque vind ik niet zo bijzonder. Goed album om in de auto lekker mee te blèren maar doet te weinig om echt tot de beste van Biffy te horen.