Vandenberg - 2020 (2020)

1 stem

Label: Mascot

1. Shadows of the Night (3:39)
  2. Freight Train (3:45)
  3. Hell and High Water (4:50)
  4. Let It Rain (3:35)
  5. Ride Like the Wind (4:03)
  6. Shout (3:38)
  7. Shitstorm (4:37)
  8. Light Up the Sky (3:45)
  9. Burning Heart [2020 Re-Recorded Version] (4:33)
  10. Skyfall (5:36)
  • vanaf vrijdag 29 mei te koop
avatar van Edwynn
Shadows Of The Night is alvast een lekkere binnenkomer. Een opzwepende melodieuze hardrocktrack die qua stijltegen Slip Of The Tongue en 1987 aanschurkt. Veel Whitesnake dus en iets minder Vandenberg.
Ronnie Romero maakt hier een betere sier dan met zijn mislukte gehijg op Burning Heart 8.1.

avatar van gigage
Indeed, Ad heeft zijn gitaar weer ingesteld als scheurijzer in plaats van de blasé moonkings blues. De tracktitels hebben weer een diepgang van 1980, dus laat maar komen die hap

Ik gok 36 minuten totaal

Moet no 7 niet when the shit hits the fahaaan zijn ?

avatar van De buurman
Ik vind de eerste twee nieuwe nummers niet al te hoopgevend. Sound is lekker, maar het zit zo vol met hardrock cliché’s... Het zou de soundtrack kunnen zijn van een jaren ‘80 actiefilm, zo één die direct de videotheek in ging. Geen fan van deze zanger ook. Kan alleen zingen met opgezwollen keelklieren. Sorry, maar had op beter gehoopt.