Neil Young & Crazy Horse - Barn (2021)

geen stemmen

Canada
Label: Reprise

1. Song of the Seasons (6:04)
  2. Heading West (3:22)
  3. Change Ain't Never Gonna Come (2:53)
  4. Canerican (3:12)
  5. Shape of You (2:55)
  6. They Might Be Lost (4:32)
  7. Human Race (4:14)
  8. Tumblin’ Thru the Years (3:19)
  9. Welcome Back (8:28)
  10. Don't Forget Love (3:48)
  • vanaf vrijdag 10 december te koop
avatar van vanwijk
Ik ben eerlijk gezegd niet zo onder de indruk dit keer. En dat overkomt me niet vaak bij Neil.
Ik herken wel wat harm 1985 en Stijn zeggen, de SWA sound, maar daar zit m.i. veel meer spanning in. Ik vind het “ronduit saai” na een eerste luisterbeurt. Uiteraard gaat het vaker voorbij komen dus kan het nog draaien. Maar toch..i.t.t. harm 1985 houd ik het nog ff bij Colorado.
Wel een prachtig Neiljaar, 2021 met Young Shakespeare, Carnegie Hall en Archives II, pure verwennerij wat mij betreft.

avatar van vanwijk
vanwijk schreef:

Potverdikkie, vergeet ik gewoon Way Down in The Rust Bucket! Dat is een omissie! En is Archives II wel uit 2021 (ik kreeg hem op mijn 60ste verjaardag, april van dit jaar) want ik zag 2020 staan.
Evengoed een fantastisch Neiljaar!

avatar van Twinpeaks
Ik ben om .
Welcome Back is toch wel een song die wat tijd nodig heeft , maar mij nu wel heeft gepakt .
Afgelopen nacht , in een donkere stille huiskamer kwam ie toch wel binnen.

avatar van motel matches
Die Ed Sheeran cover is nog wel aardig gedaan, in ieder geval beter dan het origineel.