Suede - Autofiction (2022)

Label: BMG

1. She Still Leads Me On (4:08)
  2. Personality Disorder (4:00)
  3. 15 Again (3:24)
  4. The Only Way I Can Love You (4:07)
  5. That Boy on the Stage (2:35)
  6. Drive Myself Home (4:29)
  7. Black Ice (2:45)
  8. Shadow Self (3:33)
  9. It's Always the Quiet Ones (4:12)
  10. What am I Without You? (6:17)
  11. Turn Off Your Brain and Yell (5:54)
  12. Still Waiting * (2:50)
  13. The Sadness in You, the Sadness in Me * (4:28)
  14. Days Like Dead Moths * (3:42)
  15. The Prey * (3:34)
Ben nooit fan geweest van Suede, in het verlengde altijd wel van Manic Street Preachers. Maar dan het oude werk. Vanavond deze voor t eerst geluisterd en klinkt meteen goed en origineel.
Dit kan wel es een toppertje worden.

avatar van BenZet
Behoorlijke plaat. Wel een gore hoes.

avatar van topihere
Stop maar met albums uitbrengen, het album van 2022 is er!

avatar van Roxy6
BenZet schreef:
Behoorlijke plaat. Wel een gore hoes.

Hoezo een gore hoes?

Roxy6 schreef:

Hoezo een gore hoes?

Ik dacht hetzelfde. Ik keek gelijk nog eens goed, maar kan niet ontdekken wat. Missen we iets? (los van of je het een mooie hoes vindt of niet).

Overigens is dit inmiddels wel mijn meest verslavende plaat van dit moment. Elke draaibeurt lekkerder.

avatar van Juul1998B
aERodynamIC schreef:

Ik denk dat hij goor bedoeld in de trent van seksueel haha. En nu ik erop let snap ik wat hij bedoeld maar alsnog vind ik het niet "goor" haha