Europe - The Final Countdown (1986)

Zweden
Label: Epic

1. The Final Countdown (5:09)
  2. Rock the Night (4:04)
  3. Carrie (4:29)
  4. Danger on the Track (3:45)
  5. Ninja (3:47)
  6. Cherokee (4:12)
  7. Time Has Come (4:00)
  8. Heart of Stone (3:46)
  9. On the Loose (3:08)
  10. Love Chaser (3:28)
  11. The Final Countdown [Live] * (5:11)
  12. Danger on the Track [Live] * (3:59)
  13. Carrie [Live] * (4:40)
Wrathchild1
Wat een laag gemiddelde.....dat is nogal overdreven. Minimaal 3,5 ster.

avatar van Kronos
Wrathchild1 schreef:
Wat een laag gemiddelde.....dat is nogal overdreven.

Waarschijnlijk verschillende stemmen van kerels wiens liefje vroeger geilde op Joey Tempest. Met het geven van een stoere onvoldoende proberen ze dat nu te wreken of te verwerken.

avatar van vielip
Zoiets zal het wel zijn inderdaad. Ik geef toe dat mijn 5 sterren beoordeling doordrenkt is met jeugdsentiment. Maar dat is nou juist wat muziek voor mij betekend; emotie. En ja, dit album kan ik van begin tot eind dromen. En ja, bij elk nummer geniet ik nog immer volop!

avatar van Snakeskin
1,5
het gemiddelde is inderdaad verrassend laag in relatie tot de verkopen en de aanwezigheid van de band gedurende de periode dat zij populair, maar .....het is niet overdreven laag.

avatar van vielip
Schandalig laag dan...

avatar van Rogyros
Ik heb dit album voor het eerst sinds jaren weer gedraaid. Natuurlijk doet jeugdsentiment een hoop, ik weet niet hoe mooi ik dit zou vinden als ik het nu voor het eerst zou horen. Als kind vond ik dit prachtig. En leuk vind ik het nog steeds! Ik heb het album met plezier gedraaid. Gaat de komende maanden zeker vaker gebeuren!!

Halfje erbij. 3,5 ster.
Rock The Night blijft mijn favoriet.