Mariee Sioux - Faces in the Rocks (2007)

Folk / Pop
Label: Grass Roots

1. Wizard Flurry Home (5:16)
  2. Buried in Teeth (5:59)
  3. Friendboats (3:39)
  4. Wild Eyes (9:15)
  5. Bravitzlana Rubakalva (4:00)
  6. Two Tongues (6:53)
  7. Bundles (9:54)
  8. Flowers and Blood (4:44)
avatar van Ducoz
't is dat ik alleen de eerste twee tracks kan aanvinken als favoriete tracks, anders had Bravitzlana Rubakalva daar in ieder geval nog aantoe kunnen worden gevoegd. Goed dat je het hebt ontdekt Lura

avatar van Madjack71
..vandaag eindelijk binnen gekregen op vinyl

avatar van otherfool
Ik verklaar Wild Eyes hierbij tot het beste nummer allertijden.

avatar van hoi123
Twee weken geleden was ik nog klaar om dit album met een 2,5 af te serveren. Want laten we eerlijk zijn: dit album kabbelt best en die panfluit voelt soms toch een beetje gimmicky aan. Toen ik mezelf deze week dwong om het album nog één keertje op te zetten om hem vervolgens te beoordelen hoorde ik het echter: wat is Friendboats toch een prachtig weids liedje. En wat is het gitaarwerk in Wizard Flurry Home heerlijk. En wat maakt de samenzang in Flowers en Blood het nummer toch een mooie, melancholische afsluiter (waar die panfluit ook nog eens een mooie toevoeging is!). Sindsdien heel veel teruggegrepen naar dit album, en al ben ik er vrij zeker van dat niet ieder nummer me uiteindelijk zal grijpen (Bundles luistert lekker weg, maar is niet zo spannend, en dat is niet zo handig als het het langste nummer van het album is), een paar van deze liedjes geven me genoeg warme kriebels om dit een krappe 4 sterren te geven.

avatar van Arrie
otherfool schreef:
Ik verklaar Wild Eyes hierbij tot het beste nummer allertijden.

Je staat niet alleen.

avatar van jordidj1