Soulja Boy - Souljaboytellem.com (2007)

Label: Interscope

1. Intro (0:59)
  2. Crank That (Soulja Boy) (3:41)
  3. Sidekick (3:59)
  4. Snap and Roll (3:45)
  5. Bapes (3:54)

6. Let Me Get Em (3:21)
  7. Donk (3:12)
  8. Yahhh! (3:10)

met Arab

9. Pass It to Arab (3:58)

10. Soulja Girl (3:07)

14. Don't Get Mad (4:20)
  15. Nope * (2:33)
avatar van Pooiertje
1,0
Losgaan op Crank That is best wel stoer.

avatar van hiphopisntdead
0,5
Ja vooral nu, 2 jaar later, nog

avatar van TheFunkyM
jongens.. zijn jullie zogenaamd allemaal volwassen ofzo.. is toch top om te zien wat zo'n nummer kan los maken.. perfecte clubbanger als dit het resultaat is..

avatar van Stapler
Ik vind al die 0,5jes zielig voor hem .
Met een gay dansje en FL Demo miljonair en bekend worden .
1 Woord: Respect.
1 Smiley: .

avatar van Sjaakspeare
Stapler schreef:
Ik vind al die 0,5jes zielig voor hem .
Met een gay dansje en FL Demo miljonair en bekend worden .
1 Woord: Respect.
1 Smiley: .

Als het een grap was, en hij het zelf ook misselijkmakend belachelijk zou vinden, en hij dan met een idiotendansje en de demo van Fruity Loops miljonair werd, dan had hij respect verdiend. Dan was het tenslotte een absurdistisch meesterwerk.

Nu is het gewoon zielloze, talentloze, geestdodende, hersenspoelende commercie van een achterlijke gladiool die zichzelf onnoemelijk 'smooth' vindt en zelf waarschijnlijk überhaupt geen muzieksmaak heeft. Daarom verdient deze flapdrol een emmer kots. Op een deur. Die voor eenderde openstaat. Waar hij doorheen wil.

Dat jij respect hebt voor eersteklas randdebielen die toevallig iets doen wat andere eersteklas randdebielen in hun inhalige reflectieloosheid 'leip' schijnen te vinden, waardoor het een hoop poen oplevert, zegt veel over je.

Harco
Ik teken meteen voor een carrière als deze kerel. De muziek mag dan wel ontzettend kut zijn (hij als persoon ook, maar dat terzijde), maar om op die manier miljoenen binnen te slepen... kom maar op.

avatar van MJ_DA_MAN
Soulja Boy = genie = altijd 5*.

Guardian of Isis
Sjaakspeare schreef:

Held!

avatar van Hendrix4live
TheFunkyM schreef:

Ja, heel knap allemaal maar iedereen gaat los bij elk nummer dat word gedraaid in een club. Je kan dit toch geen muziek noemen?!

avatar van TheFunkyM
Het was op een schoolfeest, waar ik stage liep als LO docent. Dan zie je dat op sommige nummers (ik draaide met een vriend van me) sommige muziek, meer met de gasten van 15 - 17 doen, dan andere nummers. Cranck that, maakte heel de zaal los. Dat lukt Still Dre ook nog steeds, maar dit was toch vanaf de draaitafel 1 van de hoogstandjes.

Vind ik knap van een nummer met zo weinig kwaliteit. Perfecte clubbanger.

avatar van Hendrix4live
TheFunkyM schreef:

Vind ik knap van een nummer met zo weinig kwaliteit. Perfecte clubbanger.

Bij ons hoor je alleen maar bagger-hip hop (zoals soulja boy lil wayne), te-vaak-gedraaide-shit-house en nog wat leeghoofden uit Volendam uit de boxen stampen. Als ze Still Dre of zo nou eens draaiden... . Nou ja, tegenwoordig ga ik niet meer naar dit soort feesten toe vanwege het niveau verschil, kwa muzieksmaak dan.

Guardian of Isis
Ja, ik ook, bij ons zijn het op fuiven altijd de hitjes van het moment die je hoort, meestal in een zwakke elektro-mix gestoken. Erg wild word ik daar niet van, tenzij ik een paar pintjes (à een halve bak) in mijn systeem heb, en dan nog. Dit is echt het soort album dat gemaakt is voor halve sterren, wat een bagger.

avatar van TheFunkyM
Ja klopt, het is zo slecht, dat het toch wel weer leuk word. Met een hoop alcohol op haha

avatar van KILLERBEE99
1,0
Ik heb een poging gewaagt, maar deze muziek is helaas so slecht...

0,5
Vind Crank That nog altijd een zeer losse plaat voor op een party te geven.
De rest vind ik spijtig genoeg al een nachtmerie als ik nog maar hoor dat de buren het afspelen.

avatar van nuf
nuf
helemaal afgeluisterd... niet om aan te horen, terwijl 'get my swag on' wel leuk was in al zijn foutheid

avatar van nuf
nuf
stiekem toch wel guilty pleasure...
Vooral Yahh!! en report card

hahahah, die hoes

avatar van adri1982
Het komt niet zo vaak voor dat ik een album aantref met zo'n lage score. 'Jamai' van Jamai en 'My world 2.0' van Justin Bieber zijn een paar die in de buurt komen. Toch ben uit nieuwsgierig 'Crank that' gaan luisteren, wat lachwekkend slecht zeg, pfff! Het album hieromheen ga ik wellicht niet luisteren, sorry. Blijft dit album ook wellicht een hele lage stem bespaard.