Anouk - Who's Your Momma (2007)

Label: EMI

1. If I Go (4:23)
  2. Might as Well (3:09)
  3. Make It Rain (4:01)
  4. Modern World (3:30)
  5. I Don't Wanna Hurt (3:32)
  6. Good God (2:36)
  7. The Difference (3:05)
  8. Whatever You Say (3:14)
  9. Ball and Chain (3:31)
  10. Daze (3:36)
  11. If You Were Mine (4:10)
  12. Good God [The Anonymous Remix] * (2:30)
Wanneer komt deze uit?

avatar van Peter88
De eerste single Good God was even wennen, maar is toch weer een lekker nummer. Ik ben erg benieuwd naar de rest van dit album

avatar van Tribal Gathering
Ik ben ook geen echte Anouk fan maar Good God is een heerlijk nummer. Als de rest ook zo klinkt.......

fastpulseboy schreef:
wat mij betreft valt dat nog niet in de komende 10.000 jaar
Wat mij betreft verschijnt "Who's Your Momma (2007)" vandaag nog . Ik ga morgen een dagje shoppen met m'n vrouw in de hoofdstad. Ik kan dan dus mooi gelijk even bij Fame langs om deze nieuwste van Anouk te kopen .

avatar van Klumpie
Hans Brouwer schreef:
Wat mij betreft verschijnt "Who's Your Momma (2007)" vandaag nog Ik ga morgen een dagje shoppen met m'n vrouw in de hoofdstad. Ik kan dan dus mooi gelijk even bij Fame langs om deze nieuwste van Anouk te kopen .

Ik denk het niet

avatar van vigil
Hans Brouwer schreef:

Dan zou je in ieder geval wel de primeur hebben denk ik!

Klumpie schreef:

Ik denk het niet
Wanneer verschijnt "Who's Your Momma (2007)" dan wel Het moge duidelijk zijn dat ik niet kan wachten om deze cd in mijn bezit te krijgen .

23 november

avatar van ricardo
Is dit nu een regulier album of een (sinterklaas) verzamelaar?

avatar van vigil
ricardo schreef:
Is dit nu een regulier album of een (sinterklaas) verzamelaar?

Geheel nieuw album!

Berichten verwijderd.

Wat betreft de nieuwe single: ik kan het ook niet aanhoren. Ze kan zingen, maar voor mij klinkt zielloos...

avatar van Ali Chemicali
Lekkere single, maar het blijft Anouk, leuk maar het mist toch ent iets..

Berichten verplaatst naar Anouk

avatar van djarend
cd ligt vanaf 23 november in de winkel, gratis poster erbij bij de Velvet Music winkels (amsterdam, breda, delft, leiden, dordrecht, rotterdam, ede en pop-eye in Alkmaar) Ik ga hem a.s. vrijdagmiddag beluisteren bij EMI, ik houdt jullie op de hoogte

avatar van miss_gnr
Peter88 schreef:
zelfde geld voor mij. heb de clip van Good God vanmiddag gezien op tv. egt heel maf en wat dat betreft ook wel weer typisch anouk maar in een andere stijl.

avatar van HiLL
De nieuwe cip is erg sterk, leuk en sexy.

Al vind ik de hoes wel erg wannabe stoer.

avatar van lizzy123
ik vind who''s your mama al te gek dan kan het album nog te gekker worden en de clip is erg anders ben blij dat zij deze stijl heeft aangemeten.

Good god is al super! dus het album zal ook wel weer super zijn

alvast 3 sterren

avatar van psychonaatje
Je mag nog niet stemmen als je niet het hele album gehoord hebt (lijkt me ook nogal logisch).

Stem verwijderd.

Lacrymosa
WOOW!!! Good God is zodanig BOMME! Ik krijg der echt nie genoeg van ! Ik ga dit album zeker kopen!

Vandaag 'Good God' gezien op tv, en het enige wat ik kon bedenken om te zeggen was inderdaad Good God.

Gaat me toch wat tegenvallen na Hotel New York denk ik.

Is ie al gelekt?
Heeft namelijk al 2 stemmen.

avatar van djarend
Gisteren helemaal gehoord, matig plaatje hoor, maar goed vind Anouk sowieso niet leuk, dus zal wel daar aan liggen

Lacrymosa
Waar kan je hem beluisteren?

avatar van Wauzzer
Lacrymosa schreef:
Waar kan je hem beluisteren?

Hij is deze week de 3FM week cd. Daar kun je hem volledig beluisteren

Wauzzer schreef:
Hij is deze week de 3FM week cd. Daar kun je hem volledig beluisteren
In een artikel in De Telegraaf van vandaag valt te lezen dat Anouk benieuwd is hoe dit album"Who's Your Momma (2007)", geheel opgenomen in de Verenigde Staten, zal worden ontvangen door haar grote schare fans. Als haar nieuwe single "Good God" een graadmeter is voor het hele album heb ik er alle vertrouwen in . Aankomende week dus maar even geen Q-Music maar afstemmen op 3FM. Dat wordt dus vechten op het werk morgen .

Een ding is duidelijk naar een keer de hele cd geluisterd te hebben, "Good god" is geen graadmeter voor deze plaat. (Misschien wat teleurstellend voor Hans)

Een eerste luistersessie maakt voor mij in ieder geval duidelijk dat dit een plaat is die ik vaker wil horen. Hij klinkt erg goed!!!

Een cijfer geef ik als ik de plaat een aantal keer gehoord heb.

Cd'tje is vrijdag 30 november voor 9,99 te koop bij Music Store..
Ga ik nu even langs de 3fm site om te luisteren of het wat is... Good God vind ik nou niet echt zo denderend dat ik enthousiast geworden ben...