zoeken in:
0
geplaatst: 16 juni 2009, 00:05 uur
XtReM3 SkILLz schreef:
Ik las laatst een onderzoek waaruit bleek dat mensen die naar Radiohead, Bob Dylan en Joy Division (dacht ik) luisteren... over het algemeen slimmer zijn dan mensen die bijvoorbeeld naar de top 40 luisteren, maar daarvoor is geen onderzoek nodig, want dat weet bijna iedereen denk! haha:)
Ik las laatst een onderzoek waaruit bleek dat mensen die naar Radiohead, Bob Dylan en Joy Division (dacht ik) luisteren... over het algemeen slimmer zijn dan mensen die bijvoorbeeld naar de top 40 luisteren, maar daarvoor is geen onderzoek nodig, want dat weet bijna iedereen denk! haha:)

0
Joy
geplaatst: 16 juni 2009, 08:37 uur
Jensi schreef:
Met bovengenoemde bedoel je Radiohead, joy division etc?
Zo ja, vind ik een beetje een smakeloos gevoel voor humor.
Maar ik hoop dat je de top-40 meute bedoelde.
(quote)
Met bovengenoemde bedoel je Radiohead, joy division etc?
Zo ja, vind ik een beetje een smakeloos gevoel voor humor.
Maar ik hoop dat je de top-40 meute bedoelde.
ik doelde op radiohead , joy divison etc
0
lowriderluuk
geplaatst: 16 juni 2009, 08:38 uur
XtReM3 SkILLz schreef:
Ik las laatst een onderzoek waaruit bleek dat mensen die naar Radiohead, Bob Dylan en Joy Division (dacht ik) luisteren... over het algemeen slimmer zijn dan mensen die bijvoorbeeld naar de top 40 luisteren, maar daarvoor is geen onderzoek nodig, want dat weet bijna iedereen denk! haha:)
Ik las laatst een onderzoek waaruit bleek dat mensen die naar Radiohead, Bob Dylan en Joy Division (dacht ik) luisteren... over het algemeen slimmer zijn dan mensen die bijvoorbeeld naar de top 40 luisteren, maar daarvoor is geen onderzoek nodig, want dat weet bijna iedereen denk! haha:)
Jippie, heb ik even geluk

0
Nicci
geplaatst: 16 juni 2009, 08:40 uur
Je bent snel blij, want het zegt nog niet zoveel over je intelligentie. Stel dat de gemiddelde top 40 luisteraar een IQ van 80 heeft . . . . en jij bent slimmer. . . . . . .
0
geplaatst: 16 juni 2009, 10:17 uur
Joy schreef:
las laatst ook dat mensen die naar bovengenoemde luisteren over het algemeen gemiddeld over de gehele linie gezien beseften dat ze eigenlijk net zo goed meteen de stekker eruit zouden kunnen trekken
zou;k ook doen als ik naar die crap luisterde
las laatst ook dat mensen die naar bovengenoemde luisteren over het algemeen gemiddeld over de gehele linie gezien beseften dat ze eigenlijk net zo goed meteen de stekker eruit zouden kunnen trekken
zou;k ook doen als ik naar die crap luisterde
Ik kan me daar deels in vinden...
Als je niet lekker in je vel steekt en je zet bijvoorbeeld Joy Division of Nick Drake op of zo, dan wordt je vaak nog depressiever... Ook Radiohead kan die invloed op je humeur hebben. Maar ik zal alle bovengenoemde bands zeker geen crap noemen. Het neigt meer naar geniaal!!
0
Joy
geplaatst: 16 juni 2009, 10:48 uur
radiohead, no crap
goeie muziek, zelden zin in
joy division, ik vinnut niks , kan mij niet bekoren, depresief geneuzel
radiohead is in staat, iig op dez eplaat, zowel opgewekte als mineurmuziek te maken, de mineur is dan wel meteen loodzwaar
goeie muziek, zelden zin in
joy division, ik vinnut niks , kan mij niet bekoren, depresief geneuzel
radiohead is in staat, iig op dez eplaat, zowel opgewekte als mineurmuziek te maken, de mineur is dan wel meteen loodzwaar
0
lowriderluuk
geplaatst: 16 juni 2009, 10:58 uur
Joy schreef:
las laatst ook dat mensen die naar bovengenoemde luisteren over het algemeen gemiddeld over de gehele linie gezien beseften dat ze eigenlijk net zo goed meteen de stekker eruit zouden kunnen trekken
zou;k ook doen als ik naar die crap luisterde
las laatst ook dat mensen die naar bovengenoemde luisteren over het algemeen gemiddeld over de gehele linie gezien beseften dat ze eigenlijk net zo goed meteen de stekker eruit zouden kunnen trekken
zou;k ook doen als ik naar die crap luisterde
Ik en velen met mij kunnen dus blijkbaar beter meteen de stekker eruit trekken, dank u voor het advies.
Ik zal dit advies echter terzijde moeten schuiven, want juist deze muziek raakt je dieper in je ziel dan over het algemeen het Top 40 geneuzel met helemaal nietszeggende muziek, daar zou ik eerder deprie van geraken. Het is maar waar je van houdt.
0
Joy
geplaatst: 16 juni 2009, 11:33 uur
sjah, appels peren
waarom vergelijken met top 40 rommel
je kan het ook eens vergelijken met andere (kwaliteits)muziek
zelfs jantje smit of wsley kan je vergelijken met de gehandicapten hoempapaband uit pakkumbeet biezel mortel
wordt hun muziek ook meteen een stuk frisser van
kortom, dat argument om muziek te beoordelen/kwalificeren snijdt geen hout
waarom vergelijken met top 40 rommel
je kan het ook eens vergelijken met andere (kwaliteits)muziek
zelfs jantje smit of wsley kan je vergelijken met de gehandicapten hoempapaband uit pakkumbeet biezel mortel
wordt hun muziek ook meteen een stuk frisser van
kortom, dat argument om muziek te beoordelen/kwalificeren snijdt geen hout
0
lowriderluuk
geplaatst: 16 juni 2009, 11:43 uur
Wat allemaal niet kan, Joy.
De stekker er maar ff uittrekken snijdt geen hout om in jouw termen te spreken, dat was m'n punt, snap ie !
De stekker er maar ff uittrekken snijdt geen hout om in jouw termen te spreken, dat was m'n punt, snap ie !
0
Joy
geplaatst: 16 juni 2009, 11:57 uur
als je ff had opgelet had je gezien dat mijn reactie voornamelijk een reactie was op :
Ik las laatst een onderzoek waaruit bleek dat mensen die naar Radiohead, Bob Dylan en Joy Division (dacht ik) luisteren... over het algemeen slimmer zijn dan mensen die bijvoorbeeld naar de top 40 luisteren, maar daarvoor is geen onderzoek nodig, want dat weet bijna iedereen denk! haha:)
-------------------
Lag er vrij dik bovenop iig
Ik las laatst een onderzoek waaruit bleek dat mensen die naar Radiohead, Bob Dylan en Joy Division (dacht ik) luisteren... over het algemeen slimmer zijn dan mensen die bijvoorbeeld naar de top 40 luisteren, maar daarvoor is geen onderzoek nodig, want dat weet bijna iedereen denk! haha:)
-------------------
Lag er vrij dik bovenop iig

0
lowriderluuk
geplaatst: 16 juni 2009, 13:34 uur
Joy schreef:
als je ff had opgelet had je gezien dat mijn reactie voornamelijk een reactie was op :
Ik las laatst een onderzoek waaruit bleek dat mensen die naar Radiohead, Bob Dylan en Joy Division (dacht ik) luisteren... over het algemeen slimmer zijn dan mensen die bijvoorbeeld naar de top 40 luisteren, maar daarvoor is geen onderzoek nodig, want dat weet bijna iedereen denk! haha:)
-------------------
Lag er vrij dik bovenop iig
als je ff had opgelet had je gezien dat mijn reactie voornamelijk een reactie was op :
Ik las laatst een onderzoek waaruit bleek dat mensen die naar Radiohead, Bob Dylan en Joy Division (dacht ik) luisteren... over het algemeen slimmer zijn dan mensen die bijvoorbeeld naar de top 40 luisteren, maar daarvoor is geen onderzoek nodig, want dat weet bijna iedereen denk! haha:)
-------------------
Lag er vrij dik bovenop iig
M'n reactie per PM
Laten we weer on-topic gaan want dit leidt nergens toe.
0
geplaatst: 26 juni 2009, 19:49 uur
XtReM3 SkILLz schreef:
Ik las laatst een onderzoek waaruit bleek dat mensen die naar Radiohead, Bob Dylan en Joy Division (dacht ik) luisteren... over het algemeen slimmer zijn dan mensen die bijvoorbeeld naar de top 40 luisteren, maar daarvoor is geen onderzoek nodig, want dat weet bijna iedereen denk! haha:)
Ik las laatst een onderzoek waaruit bleek dat mensen die naar Radiohead, Bob Dylan en Joy Division (dacht ik) luisteren... over het algemeen slimmer zijn dan mensen die bijvoorbeeld naar de top 40 luisteren, maar daarvoor is geen onderzoek nodig, want dat weet bijna iedereen denk! haha:)
Je bedoelt deze resultaten.
Je weet dat er een taboe rust op dat soort uitspraken? Suggereren dat de voorkeur voor bepaalde muziek een relatie heeft met intelligentie. Hoe durf je daar en discussie over te openen. Laten we gewoon doen alsof dat een belachelijke stelling is en over gaan tot de orde van de dag. Bloemschikken op Last Flowers.
Je kunt ook denken: laat ik Guster eens beluisteren.
0
geplaatst: 27 juni 2009, 23:54 uur
bloempje24 schreef:
Je bedoelt deze resultaten.
Je weet dat er een taboe rust op dat soort uitspraken? Suggereren dat de voorkeur voor bepaalde muziek een relatie heeft met intelligentie. Hoe durf je daar en discussie over te openen. Laten we gewoon doen alsof dat een belachelijke stelling is en over gaan tot de orde van de dag. Bloemschikken op Last Flowers.
Je kunt ook denken: laat ik Guster eens beluisteren.
(quote)
Je bedoelt deze resultaten.
Je weet dat er een taboe rust op dat soort uitspraken? Suggereren dat de voorkeur voor bepaalde muziek een relatie heeft met intelligentie. Hoe durf je daar en discussie over te openen. Laten we gewoon doen alsof dat een belachelijke stelling is en over gaan tot de orde van de dag. Bloemschikken op Last Flowers.
Je kunt ook denken: laat ik Guster eens beluisteren.
Taboe? Wellicht is het een wat gewaagde uitspraak, maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in, al heeft het natuurlijk meer te maken met kennis en interesse.
0
geplaatst: 30 juli 2009, 21:39 uur
Officiële Tom Yorke's Remix voor (MF) Doom YouTube - Doom-Gazzillion Ear (Thom Yorke Remix)
0
geplaatst: 5 augustus 2009, 06:25 uur
Bij Radiohead - Hail to the Thief (2003):
Alle CD's van Radiohead gedownload. Wat een rukmuziek. Ik ga alles weer weggooien. Dit is echt pure rotzooi.
Alle CD's van Radiohead gedownload. Wat een rukmuziek. Ik ga alles weer weggooien. Dit is echt pure rotzooi.
0
geplaatst: 5 augustus 2009, 09:41 uur
Thuurke schreef: Alle CD's van Radiohead gedownload. Wat een rukmuziek. Ik ga alles weer weggooien. Dit is echt pure rotzooi.
Wat een geestverheffende recensie.

0
geplaatst: 5 augustus 2009, 10:17 uur
Ja, echt zonde je moet je er ook voor openstellen e, Thuurke.
0
geplaatst: 5 augustus 2009, 11:57 uur
Thuurke schreef:
Bij Radiohead - Hail to the Thief (2003):
Alle CD's van Radiohead gedownload. Wat een rukmuziek. Ik ga alles weer weggooien. Dit is echt pure rotzooi.
Bij Radiohead - Hail to the Thief (2003):
Alle CD's van Radiohead gedownload. Wat een rukmuziek. Ik ga alles weer weggooien. Dit is echt pure rotzooi.
Het is ook geen rechttoe rechtaan rockmuziek he...
0
geplaatst: 5 augustus 2009, 13:34 uur
Gelukkig dat er nog zulke bands bestaan die zich bezighouden met de grenzen te verleggen anders luisterenden we nog steeds naar gewone popsongs...
0
geplaatst: 5 augustus 2009, 14:57 uur
DEAD AIR SPACE - radiohead.com
Radiohead heeft een song gemaakt ter ere van de laatst overleden veteraan van WO I. Je kan hem downloaden via de website, dit kost 1GBP, opbrengsten gaan naar het "Britisch legion".
Nog niet de kans gehad om te luisteren...
Radiohead heeft een song gemaakt ter ere van de laatst overleden veteraan van WO I. Je kan hem downloaden via de website, dit kost 1GBP, opbrengsten gaan naar het "Britisch legion".
Nog niet de kans gehad om te luisteren...
0
geplaatst: 5 augustus 2009, 18:04 uur
Ik vind anders O.K. Computer geen donder aan, veels te saai. Maar ik vind het geen rukmuziek want er zijn toch vele die er wel van kunnen genieten.
0
geplaatst: 5 augustus 2009, 19:26 uur
Prachtig nummer. Op de site van de BBC is ie ook te beluisteren.
0
Misterfool
geplaatst: 11 augustus 2009, 18:26 uur
radiohead is bezig een nieuw album op te nemen aldus greenwood.
Radiohead begin recording new album | stereokill.net - life without a pause
Radiohead begin recording new album | stereokill.net - life without a pause
0
Misterfool
geplaatst: 11 augustus 2009, 19:30 uur
geloof er geen zak van. franz ferdinand wou eerst ook geen album uitbrengen enkel nog singels. en zie daar een nieuw album van de fransjes. nee dit is zeker niet het laaste album van radiohead.
0
geplaatst: 11 augustus 2009, 19:33 uur
Nee, lijkt me ook. Yorke houd in dat artikel zelf ook de deur ook nog wel open, jammer van de suggestieve kop. Maar ja, het AD...
0
geplaatst: 11 augustus 2009, 21:23 uur
Bij Radiohead - OK Computer (1997):
Ze stoppen met platen maken!! Het creative proces zou hun dood worden..volgens onze Thom Y. Ze blijven wel losse nummers uitbrengen...
...dus in plaats van een cd opzich, komen er verzamel cd
Ze stoppen met platen maken!! Het creative proces zou hun dood worden..volgens onze Thom Y. Ze blijven wel losse nummers uitbrengen...
...dus in plaats van een cd opzich, komen er verzamel cd

0
geplaatst: 11 augustus 2009, 22:06 uur
Guttegut wat een onzin allemaal weer. Soms word ik toch wel een beetje moe van Yorke hoor. Iedere keer is het weer hetzelfde verhaal: het kost ons zoveel moeite om een album te maken, boehoehoe, wat zijn we zielig.
Stel je verdomme niet zo aan. Je bent de voorman van de beste band van de laatste 20 jaar en je mag doen wat je leuk vindt: muziek maken. Ik zou ervoor tekenen.
Stel je verdomme niet zo aan. Je bent de voorman van de beste band van de laatste 20 jaar en je mag doen wat je leuk vindt: muziek maken. Ik zou ervoor tekenen.
* denotes required fields.
