MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
Hoewel het eerst mis ging met het invoeren van albumtrack, is het me gelukt een album toe te voegen

Jesse schreef:
Hoewel het eerst mis ging met het invoeren van albumtrack, is het me gelukt een album toe te voegen

Blijft alleen nog even de vraag wie John MacLaughlin is?

Jesse schreef:

Je correctie van John MacLaughlin and Mahavishnu - Adventures in Radioland (1987) is geaccepteerd, bedankt.

Gisteren was ik alweer drie jaar lid van de site!

V
50 toevoegingen

Nu moeten er alleen nog mensen naar gaan luisteren.

HammerHead schreef:
Blijft alleen nog even de vraag wie John McLaughlin is?

Een nummer van dit album kwam langs bij de last.fm-radio en het stond nog niet op de site. Omdat normaal alles wat ik zoek wel op MuMe te vinden is, dacht ik, laat ik me er eens aan wagen een album toe te voegen.

John MacLaughlin staat trouwens gewoon op de site. Alleen weet ik niet of "John McLauglin and Mahavishnu" een alias van "The Mahavishnu Orchestra", waar John zelf ook lid van is. Of dat het een samenwerking is tussen John en the Orchestra. Dus voor ik dingen fout ga corrigeren, weet iemand anders het misschien wel...

Het is John McLaughlin, dus niet MacLauglin.

Ik heb die naam ook maar ergens van gekopieerd.

Jesse schreef:

Maakt t uit? Het album staat er op...

mijn 50 ste toevoeging zit nu op 51 toevoegingen

Jesse schreef:

Nouja, slordigheidje, kan gebeuren. Volgens mij is het inmiddels ook alweer gecorrigeerd. Laat de volgende toevoegingen(en) maar komen.

HiLL schreef:
Gisteren was ik alweer drie jaar lid van de site!

En nog onder de 1000 stemmen...hmm..

Ik dacht wel dat het er ooit van zou komen, maar het is wel vroeg: Pearl Jam staat niet langer op 1 bij mij

Arno schreef:
Ik dacht wel dat het er ooit van zou komen, maar het is wel vroeg: Pearl Jam staat niet langer op 1 bij mij

Zo'n mijlpaal heb ik ook. Mijn nummer 1 en 2 zijn ook verwisseld...

kArIzMa_TuRk
400 stemmen!!!

Ik wist eerst niet dat er soundtracks van films toegevoegd werden.
Nu ik het weet, kom ik zeker wel veel hoger dan de 400 stemmen!
Want, heb veel te veel films gezien.

neo
Vreemd dat je dat niet wist. Lijkt mij niet meer dan logische dat deze er net als elk genre geworden wordt toegevoegd.

kArIzMa_TuRk
Klopt. Ik dacht, dat er alleen albums van de artiesten werden toegevoegd. maargoed

kArIzMa_TuRk schreef:
Ik wist eerst niet dat er soundtracks van films toegevoegd werden.
Nu ik het weet, kom ik zeker wel veel hoger dan de 400 stemmen!
Want, heb veel te veel films gezien.

Films gezien okee (wie niet hier), maar ken je dan ook echt de soundtracks daarvan of baseer je het op wat je in de film hebt gehoord? Lijkt me namelijk wel een wezenlijk verschil.

kArIzMa_TuRk
baseer je het op wat je in de film hebt gehoord?
Dat doe ik.

mag dat niet?

kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
Dat doe ik.

mag dat niet?

Wat wel en niet mag bepaal je altijd zelf maar het is niet echt netjes nee.
Je kunt soundtrack-albums echt niet beoordelen als je die alleen maar kent d.m.v. de films......

kArIzMa_TuRk
ik ken wel een paar soundtracks van elke film waar ik op stem...

neo
aERodynamIC schreef:
Je kunt soundtrack-albums echt niet beoordelen als je die alleen maar kent d.m.v. de films......

Kan inwezen wel. Ligt er ook maar net aan in welke mate je je bewust bent van de muziek. Dat je het echter altijd wel kan beoordelen spreek ik tegen, want ik kan ook niet alles altijd door 1 of meerdere malen in de film te hebben gezien goed op waarde schatten. Zelf ook wel op het een en ander gestemd op scores die ik toch wel wat keren in de film hoorde en nooit op cd hoorde.

Bij verzamelalbums is het wat anders. Daar staat ook regelmatig weinig tot niks op wat in de film voorkomt.

Ik stem uit principe enkel op soundtracks die ik ook echt 'bewust' op CD of MP3 gehoord heb. Anders kan ik gerust nog 1000 stemmen toevoegen. Maarja, iedereen bepaald dat voor zich...

grovonion schreef:
Ik stem uit principe enkel op soundtracks die ik ook echt 'bewust' op CD of MP3 gehoord heb. Anders kan ik gerust nog 1000 stemmen toevoegen. Maarja, iedereen bepaald dat voor zich...

Dat bedoelde ik ook.
Genoemde tegenargumenten gaan voor mijzelf totaal niet op en ik vraag me zelfs af of neo er als serieuzere liefhebber echt op zit te wachten dat anderen straks gaan beoordelen op wat ze uit de film kennen (ook al geeft hij aan het zelf soms ook te doen). Maar goed, dat is een discussie waar ik me verder niet mee gaan wil bemoeien; ieder doet maar wat ie zelf goed vind alhoewel ook hier zou moeten gelden: ken het hele album, het is immers een muzieksite.

Verder met de mijlpalen zou ik zeggen

DutchViking
6000 berichten

kArIzMa_TuRk
Top!

mijn 150ste bericht

Harco
Het nieuwe design.

mijn 500e bericht

kArIzMa_TuRk
Netjes!

Gast
geplaatst: vandaag om 13:18 uur

geplaatst: vandaag om 13:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.