De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 12 april 2007, 02:20 uur
Meneer Haas is me voorbij met de toevoegingen waardoor ik een plaatsje zak naar de 25e plaats. Op naar de top 10 zou ik zeggen 

0
geplaatst: 12 april 2007, 02:35 uur
Ik zit in de top 30 van geplaatste berichten, ook niet slecht na een half jaar actief te zijn.
0
geplaatst: 12 april 2007, 04:40 uur
deric raven schreef:
Ik zit in de top 30 van geplaatste berichten, ook niet slecht na een half jaar actief te zijn.
Respect Ik zit in de top 30 van geplaatste berichten, ook niet slecht na een half jaar actief te zijn.
. Hoe speel je het klaar??? Ik zit zelf ook niet stil, heb net met 1 jarig mume jubileum gemist (al met een maand), heb het verzuimd het 2000ste bericht te vieren en ben al vlot voorbij de 1000 stemmen. Alleen het aantal toevoegingen wil niet echt vooruit gaan. Freak?
0
geplaatst: 12 april 2007, 19:55 uur
1000 stemmen en 3750 berichten. 
Niet slecht voor ruim drie maanden werk. Al zal dit gemiddelde de komende maanden drastisch gaan dalen.

Niet slecht voor ruim drie maanden werk. Al zal dit gemiddelde de komende maanden drastisch gaan dalen.
0
geplaatst: 13 april 2007, 15:57 uur
Mja,... 700. Ok. Maar vooral je aantal berichten zijn pas écht indrukwekkend 

0
geplaatst: 27 april 2007, 19:25 uur
Ik heb nu evenveel berichten gepost als mijn geboortejaar als ik dit jaar 13 zou zijn geworden 

0
geplaatst: 4 mei 2007, 15:25 uur
mijn 1500ste stem 
mijn 20 toevoegingen
en dit is me 80ste bericht

mijn 20 toevoegingen

en dit is me 80ste bericht

0
Social_Mask
geplaatst: 4 mei 2007, 20:50 uur
Mijn 1e Toevoeging 
Gisteren 1500 Berichten
Jay-Z
Echte naam: Shawn Carter
Geboren:
4 december 1970, New York (Verenigde Staten)
Er staan 13 albums van deze artiest op MusicMeter. Er is in totaal 666 keer op deze albums gestemd, met een gemiddelde van 3,59 sterren. De standaarddeviatie van deze stemmen is 0,89.
En dat dankzij mijn stem

Gisteren 1500 Berichten

Jay-Z
Echte naam: Shawn Carter
Geboren:
4 december 1970, New York (Verenigde Staten)
Er staan 13 albums van deze artiest op MusicMeter. Er is in totaal 666 keer op deze albums gestemd, met een gemiddelde van 3,59 sterren. De standaarddeviatie van deze stemmen is 0,89.
En dat dankzij mijn stem

0
MetalDex
geplaatst: 5 mei 2007, 02:11 uur
Is er trouwens ergens te zien welk album de meeste stemmen/berichten heeft?
0
geplaatst: 5 mei 2007, 12:03 uur
MetalDex schreef:
Ga maar uit van Radiohead - OK Computer
(57 pagina's)
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 8 mei 2007, 16:07 uur
Gefeliciteerd! (Gaat goed)
En dit was dan mijn 200ste bericht!
En dit was dan mijn 200ste bericht!

0
geplaatst: 9 mei 2007, 17:02 uur
Ik wil hierbij even mijn complimenten aan grovonion geven voor zijn Alternatieve Top 128 KO. Het is een geheel nieuw concept waar over nagedacht is. De 'oude' KO's worden hierdoor wel een stuk minder gezien. Het is daar simpelweg 1-0, 2-0, 2-1 stemmen en ik heb het gevoel dat veel (vaste) users dat een beetje gehad hebben (ik wel een beetje). Ik hoop dat er vele KO's zullen volgen zoals De Alternatieve Top 128, die zijn echt de moeite waard en je leert echt een hoop nieuwe muziek kennen. Maar de geweldig foute (
) Eurohouse/Dance KO ga ik zeker nog afmaken plus nog wel een aantal andere, al is het alleen maar om al die leuke oude jaren 80/90 video's weer eens te zien.
Dus grovonion, ik hoop dat je een trend gezet hebt
) Eurohouse/Dance KO ga ik zeker nog afmaken plus nog wel een aantal andere, al is het alleen maar om al die leuke oude jaren 80/90 video's weer eens te zien. Dus grovonion, ik hoop dat je een trend gezet hebt

0
geplaatst: 9 mei 2007, 17:36 uur
Ja, na de top 100's, de reguliere KO's en de Ladder is dit inderdaad wel een mijlpaalwaardig concept. 

0
geplaatst: 9 mei 2007, 23:08 uur
merci voor de complimenten. Maar zoals met veel op mume is ook het 'concept' achter de alternatieve top 128 in samenwerking met heel wat users gegroeid.
Dat van die trend kan ik natuurlijk alleen beamen. Er is nog zo veel ademruimte voor nieuwe spelconcepten zonder dat we telkens klakkeloos de vorige moeten copieren. Wat me vooral opvalt is dat er eigenlijk best 'tijd' is voor een spelletje. Snel-snel iets doen is blijkbaar niet altijd nodig.
Dat van die trend kan ik natuurlijk alleen beamen. Er is nog zo veel ademruimte voor nieuwe spelconcepten zonder dat we telkens klakkeloos de vorige moeten copieren. Wat me vooral opvalt is dat er eigenlijk best 'tijd' is voor een spelletje. Snel-snel iets doen is blijkbaar niet altijd nodig.
* denotes required fields.