MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
Jordy schreef:
Het users aantal onder het logo gaat straks wat omlaag, gebande of uitgeschreven gebruikers worden niet meer meegeteld
uitgeschreven??? Kan dat ook nog dan?

Ja, sindskort.

Persoonlijk hoogtepuntje: 1000ste bericht

30 mei 2007: 15 000 gebruikers.

Mijn 4500 bericht exact.

Toch ben ik bijna zeker dat Sheplays me vandaag of morgen nog zal 'voorbijsteken'

Mijn 2500e stem. Felicitaties aan mezelf.

2500 stemmen op je 20e. Hoe vaak beluister jij albums eigenlijk? Of slaap jij nooit? Ik vind mijn aantal stemmen al belachelijk veel en vind dat ik de laatste jaren een hoop albums eigenlijk te weinig draai.
Ongelooflijk zeg

Nou, ik ben ondertussen toch al enkele jaren erg veel bezig met muziek, en als student (met maar een tiental uur les per de week) heb ik dan ook veel tijd om naar muziek te luisteren, op computer, ipod of cdspeler. Ik heb de gewoonte om op een album te stemmen na één luisterbeurt, en sommige albums hebben inderdaad nog wel wat meer luisterbeurten nodig. Zolang je maar niet gaat denken dat ik NIET luister naar albums waar ik op stem (wat vaak gedacht wordt bij mensen met veel stemmen).

Ik ben ook vanaf mijn 12e serieus bezig met muziek (dat is dus 25 jaar nu). Natuurlijk is het in internet-tijden makkelijker om meer te luisteren maar zelf vind ik het lang zo leuk niet om telkens maar meer meer meer te horen terwijl ik het wel doe.
Het gaat zo op consumeren lijken i.p.v. genieten (wat ik vroeger veel langer deed van goede albums).
Alles maar 1 keer luisteren is ook zo wat...

Klopt, zonder het internet had ik niet eens 1000 stemmen. Nou ja, ik luister zeker niet alles één keer, want ik ben natuurlijk ook van mening dat elk album op z'n minst meerdere luisterbeurten nodig heeft, maar ik ben wel van mening dat je mag stemmen na 1 luisterbeurt (en mijn stem verandert ook niet zo snel na meerdere luisterbeurten). Ik probeer iig zoveel mogelijk albums zovaak mogelijk te beluisteren . Zolang ik er maar plezier in heb is het goed. En dat heb ik .

kArIzMa_TuRk
Toon1 schreef:
maar ik ben wel van mening dat je mag stemmen na 1 luisterbeurt (en mijn stem verandert ook niet zo snel na meerdere luisterbeurten).
Wat bedoelt u met 1 luisterbeurt? gewoon 1 lied van een album ofzo?

kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
Wat bedoelt u met 1 luisterbeurt? gewoon 1 lied van een album ofzo?

Als je een album 1 keer volledig hebt beluisterd.

kArIzMa_TuRk
ow, ik dacht al

kArIzMa_TuRk
een maand lid! yoehoe!

kArIzMa_TuRk
21.000 berichten bij 'Knappe Artiesten' topic.

Edris
3 jaar en 6 dagen lid. Cheer.

Zo, ik zal hier ook maar eens een persoonlijke mijlpaal posten dan:

1000 stemmen

Ik heb net mijn 1600ste stem uitgedeeld.

Mijn 4000ste bericht

Nog 35 toevoegingen, en dan staan er maar liefs 80.000 albums op de site.

Fertile Ground - Seasons Ch... is album nummertje 80000!

kArIzMa_TuRk
zag ik net ook

rico-bballer
Ricardo Hoogendoorn melde zich aan op : 22 oktober 2006 dat is een mijlpaal toch . Ben eigenlijk nog een groentje.

kArIzMa_TuRk
1000ste bericht!

op naar de 2oooste

Vanaf vandaag sta ik in de toplijst qua aantal stemmen geplaatst.

Ik hoopte stiekem dat ik nu eindelijk op het verborgen forum zou mogen, maar blijkbaar niet...

Gajarigon schreef:
Vanaf vandaag sta ik in de toplijst qua aantal stemmen geplaatst.

Ik hoopte stiekem dat ik nu eindelijk op het verborgen forum zou mogen, maar blijkbaar niet...

Helaas, daarvoor moet je 1000 stemmen hebben...

Ook maar eens een veer in mijn eigen ..... steken dan.

5000 berichten.

(wel moet ik toegeven dat vele bestaan uit alleen cijfers en liggende streepjes, maar dat zal voor meer personen gelden in de bovenste regionen.)

kArIzMa_TuRk
is er een verborgen forum?

Zeker. Ik zou maar doorstemmen.

kArIzMa_TuRk schreef:
is er een verborgen forum?

Heb je de van Cygnus achter zijn opmerking over het hoofd gezien?

Gast
geplaatst: vandaag om 22:38 uur

geplaatst: vandaag om 22:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.