De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juli 2007, 16:48 uur
Nog even en er is op 600.000 x gestemd op albums. Wat een aantal 

0
geplaatst: 20 juli 2007, 17:42 uur
Heb gemaild naar Red Sun Records datr ondertussen meerdere MusicMeter leden waren bevangen door het The Search virus,en gevraagd of er wat extra voorraden cd's besteld konden worden.De eigenaar van Red Sun Records, bekend op MusicMeter als user Rainmachine heeft daarna hierover contact opgenomen met The Search.
0
Sheplays
geplaatst: 20 juli 2007, 22:46 uur
Zo zie je dat je groot kunt zijn door 'klein' te blijven! 
Super, the Viking en Rainmachine!
Ik hoop dat razmig nog vaak langskomt.
De volgende mijlpaal wordt nu het vinden van die agent en dan het MuMe2007 festival organiseren
!

Ik hoop dat razmig nog vaak langskomt. De volgende mijlpaal wordt nu het vinden van die agent en dan het MuMe2007 festival organiseren
!
0
geplaatst: 20 juli 2007, 23:17 uur
Absoluut; zou helemaal te gek zijn.
Met goede nu-wave bandjes.
The Wounded
Love Like Blood
Pink Turns Blue
The Search
Wie bied meer; zou te gek zijn om minimaal 2 hiervan live te horen.
Met goede nu-wave bandjes.
The Wounded
Love Like Blood
Pink Turns Blue
The Search
Wie bied meer; zou te gek zijn om minimaal 2 hiervan live te horen.
0
geplaatst: 20 juli 2007, 23:40 uur
Love like Blood ken ik niet dus daar moet ik nog achteraan Deric. Maar de andere bovengenoemde bands bevallen mij erg goed. Dead Guitars en Astral zijn trouwens ook geen slechte opties. 

0
geplaatst: 21 juli 2007, 00:11 uur
Sheplays schreef:
Ik hoop dat razmig nog vaak langskomt.
De volgende mijlpaal wordt nu het vinden van die agent en dan het MuMe2007 festival organiseren
!

Ik hoop dat razmig nog vaak langskomt. De volgende mijlpaal wordt nu het vinden van die agent en dan het MuMe2007 festival organiseren
!De eer gaat uit naar Rainmachine hoor

0
Sheplays
geplaatst: 21 juli 2007, 00:14 uur
the viking schreef:
De eer gaat uit naar Rainmachine hoor
(quote)
De eer gaat uit naar Rainmachine hoor

Jíj hebt het album toegevoegd!
0
geplaatst: 21 juli 2007, 00:17 uur
Dead Guitars en Astral ken ik niet.
The Damned zou ik wel eens ooit In Dulce Decorum willen horen spelen.
0
geplaatst: 21 juli 2007, 00:29 uur
deric raven schreef:
Astral kun je scharen onder de Cure,My Bloody Valentine look a likes

0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 22 juli 2007, 23:59 uur
deric raven schreef:
Met veel pijn en moeite 250 albums toegevoegd.
Heel Goed! Met veel pijn en moeite 250 albums toegevoegd.

0
Social_Mask
geplaatst: 23 juli 2007, 16:15 uur
Dan ben ik de spammer Karizmatje...
Heb mijn 300e stem uitgebracht. Niet slecht voor een 15-jarige jongentje. Onbegrijpelijk dat sommige al 1000 stemmen hebben.
Heb mijn 300e stem uitgebracht. Niet slecht voor een 15-jarige jongentje. Onbegrijpelijk dat sommige al 1000 stemmen hebben.
0
geplaatst: 1 augustus 2007, 00:33 uur
Inmiddels heeft Reijersen de meeste berichten gepost op Musicmeter (afgezien van Musicfriek), daarmee Arno en ondergetekende 'verbouwereerd' achterlatend op plaatsen 3 en 4. Chapeau en dat er nog maar veel goede topic-ideeen mogen volgen! 

0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 1 augustus 2007, 00:37 uur
herman schreef:
Inmiddels heeft Reijersen de meeste berichten gepost op Musicmeter (afgezien van Musicfriek)
Ja, inderdaad.Inmiddels heeft Reijersen de meeste berichten gepost op Musicmeter (afgezien van Musicfriek)
0
geplaatst: 1 augustus 2007, 08:57 uur
herman schreef:
Inmiddels heeft Reijersen de meeste berichten gepost op Musicmeter (afgezien van Musicfriek), daarmee Arno en ondergetekende 'verbouwereerd' achterlatend op plaatsen 3 en 4. Chapeau en dat er nog maar veel goede topic-ideeen mogen volgen!

Dan heeft hij er de laatste tijd wel een lap op gegeven. Een paar weken geleden stond hij nog 1000 berichten achter ons

0
geplaatst: 1 augustus 2007, 09:15 uur
Arno schreef:
Dan heeft hij er de laatste tijd wel een lap op gegeven. Een paar weken geleden stond hij nog 1000 berichten achter ons
(quote)

Komt vooral door het 'ontdek Soul'-topic en het 'Column-topic'. Deze ik beide opgezet heb.
En natuurlijk de KO's. Dus het is enigzins in perspectief te plaatsen.
Btw.: Herman je staat nog boven me hoor.
0
geplaatst: 10 augustus 2007, 14:09 uur
Ik heb vandaag mijn 3000ste album toegevoegd! 
Ik wil hierbij mijn hamster Fluffie te bedanken. Hij heeft me in barre tijden, waarin jaartallen van albums niet achterhalen waren, albumhoezen onvindbaar waren en tracklisten van boxsets handmatig ingevoerd moesten worden, door middel van zijn ondersteunende gepiep bijgestaan en mij er keer op keer doorheen gesleept. Fluffie: bedankt, jongen. Zonder jou was het nooit gelukt.

Ik wil hierbij mijn hamster Fluffie te bedanken. Hij heeft me in barre tijden, waarin jaartallen van albums niet achterhalen waren, albumhoezen onvindbaar waren en tracklisten van boxsets handmatig ingevoerd moesten worden, door middel van zijn ondersteunende gepiep bijgestaan en mij er keer op keer doorheen gesleept. Fluffie: bedankt, jongen. Zonder jou was het nooit gelukt.

0
geplaatst: 10 augustus 2007, 21:26 uur
psychonaatje schreef:

Probeer je nu een speech van een oscarwinnaar na te doen?
"Ik wil graag mijn moeder bedanken, en natuurlijk mijn vader die me bij dit alles heeft geholpen en natuurlijk mijn hamster."

0
geplaatst: 11 augustus 2007, 01:01 uur
Nou ja, ik wilde eigenlijk mezelf belachelijk maken omdat ik het een beetje voel als het openlijk naar "goed zo!'s" en "ga zo door!'s" vissen.
Helaas bestaat Fluffie niet. Maar als 'ie zou bestaan, dan weet ik zeker dat 'ie mij ondersteund zou hebben.
Helaas bestaat Fluffie niet. Maar als 'ie zou bestaan, dan weet ik zeker dat 'ie mij ondersteund zou hebben.

0
fredpit
geplaatst: 11 augustus 2007, 01:07 uur
psychonaatje schreef:
(

(

0
geplaatst: 11 augustus 2007, 11:57 uur
psychonaatje schreef:

Goed zo! Ga zo door!
0
voltazy
geplaatst: 12 augustus 2007, 17:09 uur
ik ben heel trots op mijn 2000ste bericht...
en ik hoop met mij nog meer mensen
en ik hoop met mij nog meer mensen

* denotes required fields.