MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter

zoeken in:
Nog even en er is op 600.000 x gestemd op albums. Wat een aantal

Cygnus schreef:
Erg leuk ja. Ik ben trouwens wel benieuwd hoe hij op MuMe terecht is gekomen.

Heb gemaild naar Red Sun Records datr ondertussen meerdere MusicMeter leden waren bevangen door het The Search virus,en gevraagd of er wat extra voorraden cd's besteld konden worden.De eigenaar van Red Sun Records, bekend op MusicMeter als user Rainmachine heeft daarna hierover contact opgenomen met The Search.

Was hier ook benieuwd naar.
Viking thanx.

Sheplays
Zo zie je dat je groot kunt zijn door 'klein' te blijven!

Super, the Viking en Rainmachine! Ik hoop dat razmig nog vaak langskomt.

De volgende mijlpaal wordt nu het vinden van die agent en dan het MuMe2007 festival organiseren !

Absoluut; zou helemaal te gek zijn.
Met goede nu-wave bandjes.

The Wounded
Love Like Blood
Pink Turns Blue
The Search

Wie bied meer; zou te gek zijn om minimaal 2 hiervan live te horen.

Love like Blood ken ik niet dus daar moet ik nog achteraan Deric. Maar de andere bovengenoemde bands bevallen mij erg goed. Dead Guitars en Astral zijn trouwens ook geen slechte opties.

Sheplays
Ik gooi dan een oudje in de groep:

The Damned

Sheplays schreef:
Zo zie je dat je groot kunt zijn door 'klein' te blijven!

Super, the Viking en Rainmachine! Ik hoop dat razmig nog vaak langskomt.

De volgende mijlpaal wordt nu het vinden van die agent en dan het MuMe2007 festival organiseren !

De eer gaat uit naar Rainmachine hoor

Sheplays
the viking schreef:
(quote)

De eer gaat uit naar Rainmachine hoor

Jíj hebt het album toegevoegd!

Dead Guitars en Astral ken ik niet.
The Damned zou ik wel eens ooit In Dulce Decorum willen horen spelen.

deric raven schreef:
Dead Guitars en Astral ken ik niet.
The Damned zou ik wel eens ooit In Dulce Decorum willen horen spelen.

Astral kun je scharen onder de Cure,My Bloody Valentine look a likes

6.000 berichten alweer

Met veel pijn en moeite 250 albums toegevoegd.

kArIzMa_TuRk
deric raven schreef:
Met veel pijn en moeite 250 albums toegevoegd.
Heel Goed!

Social_Mask
Dan ben ik de spammer Karizmatje...

Heb mijn 300e stem uitgebracht. Niet slecht voor een 15-jarige jongentje. Onbegrijpelijk dat sommige al 1000 stemmen hebben.

Inmiddels heeft Reijersen de meeste berichten gepost op Musicmeter (afgezien van Musicfriek), daarmee Arno en ondergetekende 'verbouwereerd' achterlatend op plaatsen 3 en 4. Chapeau en dat er nog maar veel goede topic-ideeen mogen volgen!

kArIzMa_TuRk
herman schreef:
Inmiddels heeft Reijersen de meeste berichten gepost op Musicmeter (afgezien van Musicfriek)
Ja, inderdaad.

herman schreef:
Inmiddels heeft Reijersen de meeste berichten gepost op Musicmeter (afgezien van Musicfriek), daarmee Arno en ondergetekende 'verbouwereerd' achterlatend op plaatsen 3 en 4. Chapeau en dat er nog maar veel goede topic-ideeen mogen volgen!

Dan heeft hij er de laatste tijd wel een lap op gegeven. Een paar weken geleden stond hij nog 1000 berichten achter ons

Arno schreef:
(quote)

Dan heeft hij er de laatste tijd wel een lap op gegeven. Een paar weken geleden stond hij nog 1000 berichten achter ons

Komt vooral door het 'ontdek Soul'-topic en het 'Column-topic'. Deze ik beide opgezet heb.
En natuurlijk de KO's. Dus het is enigzins in perspectief te plaatsen.

Btw.: Herman je staat nog boven me hoor.

Dat was dan voor hele korte duur.

eazyfan
Proficiat Reijersen, ik zit net aan mijn 5000ste

Ik heb vandaag mijn 3000ste album toegevoegd!

Ik wil hierbij mijn hamster Fluffie te bedanken. Hij heeft me in barre tijden, waarin jaartallen van albums niet achterhalen waren, albumhoezen onvindbaar waren en tracklisten van boxsets handmatig ingevoerd moesten worden, door middel van zijn ondersteunende gepiep bijgestaan en mij er keer op keer doorheen gesleept. Fluffie: bedankt, jongen. Zonder jou was het nooit gelukt.

psychonaatje schreef:

Ik wil hierbij mijn hamster Fluffie te bedanken. Hij heeft me in barre tijden, waarin jaartallen van albums niet achterhalen waren, albumhoezen onvindbaar waren en tracklisten van boxsets handmatig ingevoerd moesten worden, door middel van zijn ondersteunende gepiep bijgestaan en mij er keer op keer doorheen gesleept. Fluffie: bedankt, jongen. Zonder jou was het nooit gelukt.

Probeer je nu een speech van een oscarwinnaar na te doen?
"Ik wil graag mijn moeder bedanken, en natuurlijk mijn vader die me bij dit alles heeft geholpen en natuurlijk mijn hamster."

Nu wil ik wel een foto van Fluffie zien eigenlijk...

Nou ja, ik wilde eigenlijk mezelf belachelijk maken omdat ik het een beetje voel als het openlijk naar "goed zo!'s" en "ga zo door!'s" vissen.
Helaas bestaat Fluffie niet. Maar als 'ie zou bestaan, dan weet ik zeker dat 'ie mij ondersteund zou hebben.

fredpit
psychonaatje schreef:

(

Ga zo door psychonaatje!

psychonaatje schreef:

Goed zo! Ga zo door!

ondersteunend gepiep

voltazy
ik ben heel trots op mijn 2000ste bericht...

en ik hoop met mij nog meer mensen

Gast
geplaatst: vandaag om 14:31 uur

geplaatst: vandaag om 14:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.