De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 21 augustus 2007, 21:12 uur
Mijn 1000ste bericht, waarop ik enorm trots ben.
Ik wil graag mijn moeder bedanken voor alle steun, en het betalen van de Telenetrekening. Verder wil ik ook alle artiesten bedanken die iets betekenen, of ooit iets betekend hebben in de muziekgeschiedenis. Bedankt dames en heren.
Ik wil graag mijn moeder bedanken voor alle steun, en het betalen van de Telenetrekening. Verder wil ik ook alle artiesten bedanken die iets betekenen, of ooit iets betekend hebben in de muziekgeschiedenis. Bedankt dames en heren.
0
geplaatst: 23 augustus 2007, 01:53 uur
herman schreef:
28 september 2006: Musicfriek achterhaalt Herman en heeft nu de meeste posts
22 januari 2007: 20.000 berichten Musicfriek
28 september 2006: Musicfriek achterhaalt Herman en heeft nu de meeste posts
22 januari 2007: 20.000 berichten Musicfriek
22 augustus 2007: 30.000 berichten Musicfriek

0
geplaatst: 23 augustus 2007, 02:02 uur
Verrek zeg, had het niet eens in de gaten
10.000 berichten in 7 maanden, daarvoor ging het sneller 
Oftewel, ik ben de nummer 1 fan van deze site.
0
Ace
geplaatst: 23 augustus 2007, 08:27 uur
Je eet te veel kaas. Daar word je sterk van en daar ga je dan weer snel van typen.
0
geplaatst: 23 augustus 2007, 10:55 uur
Musicfriek moet zo goed als overal aanwezig zijn in de fora? De kunst is dus Musicfriek zoveel mogelijk te ontwijken, ha! net een nieue spelleke uitgevonden 

0
geplaatst: 11 september 2007, 12:33 uur
Ik ben zaterdag 21 geworden... Dat is ook een flinke mijlpaal vind ik!!!
0
geplaatst: 11 september 2007, 12:37 uur
GraveyardJunkie schreef:
Gefeliciteerd
Maar voor zulke mijlpalen hebben we dit topic.
0
geplaatst: 11 september 2007, 21:55 uur
Dit is mijn 200ste bericht op deze pracht site die een steeds grotere rol in mijn leven is gaan spelen. Begin dit jaar kende ik MusicMeter nog niet, maar ik kan nu al geen dag zonder. Gebruikers en crew ik hoop jullie hier nog vaak tegen te komen. En voor mij op naar de 300 eerder zinvol dan niet zinvol, maar dit kan ik helaas niet garanderen.

0
geplaatst: 12 september 2007, 10:34 uur
Arno is de 2e user die over de 20.000 berichten heen gaat 

Ik ben je komen vergezellen Arno. Nummer 3 over de 20.000 berichten.
0
geplaatst: 12 september 2007, 14:55 uur
Ik zie dat ik meer dan 2000 berichten met onzin heb gepost. Ik snap niet dat ik de tijd daarvoor heb 

0
geplaatst: 15 september 2007, 12:52 uur
Dit is mijn 5000ste bericht 
En ik heb ook net 3500 toevoegingen op m'n naam staan...

En ik heb ook net 3500 toevoegingen op m'n naam staan...
0
geplaatst: 15 september 2007, 19:28 uur
We hebben een nieuwe top-stemmer.
ShinyBeast is Harald voorbij.
ShinyBeast is Harald voorbij.
0
MetalDex
geplaatst: 15 september 2007, 20:42 uur
Nog nooit eerder opgemerkt, die shinybeast. Ik zie ook dat hij maar 135 berichten heeft geplaatst.Ik wordt er toch altijd een beetje droevig van als ik zie dat iemand zóveel gestemd heeft. Ik vind dat ik met een dikke 500 stemmen al een aardig aantal albums heb beluisterd

0
geplaatst: 22 september 2007, 10:11 uur
En het lijkt inmiddels een wedstrijdje te worden tussen hun. Ik geloof dat ze allebei de afgelopen dagen op ongeveer 100 albums per dag hebben gestemd. Het verschil qua stemmen ligt steeds erg dicht bij elkaar. Sorry dat ik het zeg, maar ik vind beiden niet bepaald geloofwaardig overkomen door hun stemgedrag... Hoe kan een mens nou 8000 (!!) albums beluisterd hebben??
0
geplaatst: 22 september 2007, 11:10 uur
Oh, dat kan prima Friek. Uitgaande van 50 minuten per album is dat zo'n 277 dagen non-stop muziek luisteren. Maargoed, vorige week hadden beide heren nog geen 7.000 stemmen en nu ineens 8.000, dat gaat wel heel snel en ik denk dat 't nu ook een wedstrijdje aan het worden is. Komen ze er nu ineens achter dat ze heel veel platen nog geen stem hebben gegeven? Nou goed, het is verder ook geen ramp ofzo, ze doen maar lekker. 

0
geplaatst: 22 september 2007, 13:55 uur
ik ervaar het niet als een wedstrijd omdat de "winnaar" uiteindelijk toch Harald mag zijn vanwege zijn nog grotere collectie
sommige mensen snappen niet hoe ik stem; men moet zich realiseren dat dit ook al een proces is van nu al zo'n 35 jaar verzamelen dus ik heb veel luisterliefde
bovendien heb ik Music Collector op mijn computer staan waarin al mijn albums met bijbehorende info reeds opgenomen is.
ik zal in de toekomst ook actiever berichten plaatsen bij de platen als daar tenminste belangstelling voor is
sommige mensen snappen niet hoe ik stem; men moet zich realiseren dat dit ook al een proces is van nu al zo'n 35 jaar verzamelen dus ik heb veel luisterliefde
bovendien heb ik Music Collector op mijn computer staan waarin al mijn albums met bijbehorende info reeds opgenomen is.
ik zal in de toekomst ook actiever berichten plaatsen bij de platen als daar tenminste belangstelling voor is
0
geplaatst: 22 september 2007, 13:59 uur
Ik zat me al af te vragen van welke leeftijd jij bent 
En het is altijd leuk om berichten bij jouw favoriete albums te lezen.
Maar het viel mij gewoon op de afgelopen week dat jullie stemmen wel heel hard gaan inmiddels. Maar net zoals Paap zegt, ga lekker jullie gang, ik kan er niet mee zitten haha

En het is altijd leuk om berichten bij jouw favoriete albums te lezen.
Maar het viel mij gewoon op de afgelopen week dat jullie stemmen wel heel hard gaan inmiddels. Maar net zoals Paap zegt, ga lekker jullie gang, ik kan er niet mee zitten haha

0
geplaatst: 22 september 2007, 14:45 uur
shinybeast schreef:
Ja graag.
Zo plaatste ik vanmiddag een berichtje bij Marc Almond A Virgin's Tale volume 2, niet bepaald een bekend album. Prompt volgt jouw stem bij volume 1. Dat was stem nummer 2 voor dat album. Is dat dan een aha-erlebnis, zo van "die ken ik ook nog"?
Ik ben dan wel benieuwd in welke mate je het kent en wat je er dan van vind (met die 3,5* kan ik in zo'n geval dan wat minder).
Juist omdat zo weinig mensen het kennen is het des te leuker om er dan wat bij te lezen (ik vind sowieso toelichtingen en recensies van andere users leuk om te lezen, zeker als er ook wat moeite voor gedaan wordt).
0
geplaatst: 22 september 2007, 14:55 uur
Misschien is het voor shinybeast ook wel leuk om een foto te plaatsen bij Hoe Berg Ik Mijn CD's / Platen Op.
0
geplaatst: 22 september 2007, 15:55 uur
deric raven schreef:
Op dit moment heeft Harald een voorsprong van 10 stemmen.
Op dit moment heeft Harald een voorsprong van 10 stemmen.
... en een voorsprong van 7443 op mij.

* denotes required fields.