De Site / Algemeen / Mijlpalen op musicmeter
zoeken in:
0
geplaatst: 16 oktober 2007, 23:30 uur
Paap_Floyd schreef:
Jawel, net samen met HiLL de nieuwe Beirut gedraaid en de waardering die we daaraan heb toegekend betekent voor allebei de 1000e stem.
Jawel, net samen met HiLL de nieuwe Beirut gedraaid en de waardering die we daaraan heb toegekend betekent voor allebei de 1000e stem.

Yess!

Gefeliciteerd Paap!
0
geplaatst: 16 oktober 2007, 23:39 uur
HiLL schreef:
Yess!
Gefeliciteerd Paap!
Jij ook heh. (quote)
Yess!

Gefeliciteerd Paap!

*ontkurkt een fles champagne*
0
geplaatst: 17 oktober 2007, 01:14 uur
Na jarenlang op nr. 1 in de toevoegerslijst gestaan te hebben zal aslan zijn plaats vannacht (voorlopig?) worden ingenomen door Marcel Jongeneel!
0
geplaatst: 17 oktober 2007, 17:20 uur
Misschien is het dan ook aardig om te vermelden dat Aslan en Marcel Jongeneel voorlopig de enige leden zijn van de 3000+ club. U weet wel, de club met mensen met minstens 3000 stemmen, berichten en toevoegingen. Hulde!
0
geplaatst: 28 oktober 2007, 06:50 uur
Dit is mijn 3000ste bericht. Voordat ik echter bij de illustere triple3000 club zal horen zal nog een tijdje duren. 3000 stemmen haal ik nog wel tegen 2010 maar dat aantal toevoegingen zal niet meer voor deze eeuw zijn 

0
geplaatst: 29 oktober 2007, 21:40 uur
Wow Marcel
Zelf ben ik ongeveer 1 liter zweet kwijtgeraakt per toevoeging.In jouw situatie was ik dus helemaal opgedroogd 
0
geplaatst: 2 november 2007, 09:58 uur
ik zit nu precies één jaar hier op MuMe;
voorlopig 9.635 stemmen en 300 berichten
toevoegingen moet ik nog handigheid in krijgen met die hoesafbeeldingen
en ook 1 musicmeter Meeting!
voorlopig 9.635 stemmen en 300 berichten
toevoegingen moet ik nog handigheid in krijgen met die hoesafbeeldingen
en ook 1 musicmeter Meeting!
0
geplaatst: 3 november 2007, 13:07 uur
het is wel jammer dat er nergens gekeken kan worden wie de grootste albumlijst heeft. Uitgaande ervan dat iedereen ze naar eerlijkheid aanvult.
0
geplaatst: 3 november 2007, 22:19 uur
herman schreef:
Bedoel je in 'In Bezit'-albumlijst?
Bedoel je in 'In Bezit'-albumlijst?
jah inderdaad. En dan daar een top 250 van.. snap je??
0
geplaatst: 4 november 2007, 03:46 uur
Harald gecongratuliciteerd met je 10.000 stemmen, hoeveel je er daarvan ook echt eerlijk van beluisterd mag hebben
.
.
0
Harald
geplaatst: 4 november 2007, 06:51 uur
Paap_Floyd schreef:
Harald gecongratuliciteerd met je 10.000 stemmen, hoeveel je er daarvan ook echt eerlijk van beluisterd mag hebben
.
.Bedankt. Ik kan je verzekeren dat ik alle platen eerlijk heb beluisterd anders geef ik geen stem. Ergens op deze site staan er ook twee fotos van mijn platen en cd verzameling. Nieuwe cd's of platen beluster ik zo ca 5 - 10 keer en geef dan een stem. Alle platen heb ik op een excel sheed staan en ben deze de afgelopen dagen door gelopen en ben er achter gekomen dat ca 40 % van mijn verzameling nog niet eens op MuMe staan, b.v. om maar drie te noemen . Doll By Doll, DEAF SCHOOL of de Acid Symphony van E. FISCHBACH & C. E. WING uit 67. Jullie kunnen dus nog een aantal stemmen van me verwachten. Ik heb ook zo bijna 1300 berichte geschreven ofwel me dat heel veel moete i.v.m. mijn taalgebruik kostet
0
Harald
geplaatst: 4 november 2007, 06:59 uur
GraveyardJunkie schreef:
het is wel jammer dat er nergens gekeken kan worden wie de grootste albumlijst heeft. Uitgaande ervan dat iedereen ze naar eerlijkheid aanvult.
Je hebt gelijk. Wat mij betreft heb ik twee fotos van mijn platen en cd verzameling ergens op deze site staan. Ik kan je ook -als je het wil- mijn excel sheet met meer dan 15.000 items mailen. En iederen is ook bij mij thus van harte welcom om een kijkje te nemen. Mijn e-mail adres staat in mijn personelijke gegevens.
0
geplaatst: 4 november 2007, 10:48 uur
Uitgaande van 15.000 platen en cd,s, gemiddelde duur 50 minuten, 7 maal beluisterd per stuk , dan heb je van je leven 9,988 jaar nonstop muziek zitten luisteren. Zonder slaap wel te verstaan 

0
Harald
geplaatst: 4 november 2007, 11:59 uur
lebowski schreef:
Uitgaande van 15.000 platen en cd,s, gemiddelde duur 50 minuten, 7 maal beluisterd per stuk , dan heb je van je leven 9,988 jaar nonstop muziek zitten luisteren. Zonder slaap wel te verstaan

En deze 9,988 jaar waren zeker niet vervelend.

0
geplaatst: 4 november 2007, 14:19 uur
GraveyardJunkie schreef:
(quote)
Ja. Denk niet dat je daar een goede lijst van kan maken, niet iedereen vult dat in. Ik ben zelf wel 's begonnen met het invoeren van mijn collectie, maar da's zo'n grote klus dat ik er maar weer vanaf heb gezien. En dan zijn er nog mensen die 10 keer zoveel muziek in huis hebben, zoals Harald.

0
Harald
geplaatst: 4 november 2007, 14:42 uur
herman schreef:
Ja. Denk niet dat je daar een goede lijst van kan maken, niet iedereen vult dat in. Ik ben zelf wel 's begonnen met het invoeren van mijn collectie, maar da's zo'n grote klus dat ik er maar weer vanaf heb gezien. En dan zijn er nog mensen die 10 keer zoveel muziek in huis hebben, zoals Harald.
(quote)

Als ik mijn mijn hele collectie vandaag op een lijstmoet zetten dan gaat dit zeker niet lukken. Ik ben als jochie al begonnen een lijst van mijn platen te maken, in het begin had ik het met de hand moeten schrijven wat heel erg vervelend was, later dan met een ouderwets schrijfmachine, dan op een Apple E2, deze later met veel moeite
naar Windows gezet en nu moet ik alleen nieuwe platen toevoegen. Excel is heel erg geschikt voor om een list te maken. Op een gegeven moment ben ik ook begonnen aanmerkingen in mijn list te zetten. b.v staat achter de titel van een plaat ook wie hier mee doet. Als ik wil weten op welke niet-Stones plaat b.v. Keith Richard mee doet gewoon Keith Richard intoetsen en dan op zoek klicken...heel handig.
0
geplaatst: 4 november 2007, 15:31 uur
Harald schreef:
Ik heb ook zo bijna 1300 berichte geschreven ofwel me dat heel veel moete i.v.m. mijn taalgebruik kostet
Ook van oorsprong Duitser? Ik heb ook zo bijna 1300 berichte geschreven ofwel me dat heel veel moete i.v.m. mijn taalgebruik kostet

0
Harald
geplaatst: 4 november 2007, 16:02 uur
Jij ook? Eindelijk iemand die me begrijpt en duits spreekt !

Maar serieus, ja...van oorsprong Duitser maar ik woon hier al sinds eind 83 en heb ook al jaaren nederlandse nationaliteit. Maar mijn nederlands is niet zo goed ofwel het praten best mee valt
0
geplaatst: 6 november 2007, 12:16 uur
Eindelijk 400 stemmen en het gemiddelde is met 0,14 punt gezakt. Man wat voel ik me in de slechte muziek vandaag, met al die hitzones die ik ken.
0
geplaatst: 10 november 2007, 09:23 uur
D-ark schreef:
Eindelijk 400 stemmen en het gemiddelde is met 0,14 punt gezakt. Man wat voel ik me in de slechte muziek vandaag, met al die hitzones die ik ken.
Proficiat, en euh... er zal wel altijd meer slechte muziek dan goeie muziek zijn.

0
geplaatst: 10 november 2007, 15:23 uur
Weet niet of je het als mijlpaal kan bestempelen, maar vond dit wel erg bijzonder: Calexico - Hot Rail. Een album met 51 stemmen, en geen enkel cijfer onder de 3*!
* denotes required fields.